Pot uspeha: Julianne Bobanović je navdih našla na hrvaških plažah

Julianne Bobanović je Avstralka, ki se je podala na samostojno pot in zasnovala lastno blagovno znamko kopalk PLIVATI.
Fotografija: Julianne Bobanović, lastnica uspešne blagovne znamke PLIVATI. FOTO: Croatia Week
Odpri galerijo
Julianne Bobanović, lastnica uspešne blagovne znamke PLIVATI. FOTO: Croatia Week

Julianne se je po tem, ko je dosegla vrhunec kariere kot model in se nekaj časa posvečala materinski vlogi, odločila, da se poda še na podjetniško pot. Kako je prišlo do ideje za snovanje lastne blagovne znamke, kaj jo je navdihnilo pri ustvarjanju kolekcije in kako poteka proces izdelave kopalk, je Julianne razkrila v intervjuju za Croatia Week.
 

Odločila se je, da je prišel čas, da začne stopati po svoji poti


Julianne Bobanović je Avstralka, poročena s Hrvatom. Za sabo ima kot manekenka oziroma model uspešno kariero, nekaj časa pa se je posvečala tudi družini, saj imata z možem dva sinova. Nato je prišel čas, da uresniči sanje, ki so jo spremljale že dlje časa in se loti snovanja lastne blagovne znamke. K temu, da začne stopati po samostojni poti, jo je spodbudil tudi njen mož.

Vedno je rada risala in si želela, da bi delala v modni industriji. Po tem, ko je nekaj časa gradila uspešno kariero modela, se je odločila, da je prišel čas, da stvari vzame v svoje roke in postane sama svoja šefica.
Kolekcija kopalk Julianne Bobanović. FOTO: Instagram: @timotej
Kolekcija kopalk Julianne Bobanović. FOTO: Instagram: @timotej

Oseben pristop, uspešna blagovna znamka


Julianne je povedala, da se je inspiracija za blagovno znamko rodila med potovanji po Evropi. Največji vtis je nanjo naredila Hrvaška. Slednjo je z možem že večkrat obiskala. Julianne je navdušena nad tamkajšnjimi čudovitimi plažami, figami, olivami in vinom. Vse to jo je navdihnilo tudi pri snovanju kolekcije PLIVATI.

Sodeluje z različnimi izdelovalci oblačil, a sama preveri kvaliteto vsakega izdelanega kosa, preden je ta odposlan k strankam. Kupci kopalk so predvsem Hrvati, ki živijo po celem svetu. Sicer pa so stranke najrazličnejših narodnosti. Z nekaterimi izmed njih so se stkale tudi dolgoročne prijateljske vezi.

Kopalke PLIVATI so okolju prijazne

Kolekcija kopalk Julianne Bobanović. FOTO: PLIVATI
Kolekcija kopalk Julianne Bobanović. FOTO: PLIVATI

Najnovejša kolekcija kopalk PLIVATI je izdelana iz recikliranega materiala, ki je bil najden v oceanih, ter iz recikliranih kopalk. Tako je poskrbljeno tudi za to, da so izdelki okolju prijazni. Kopalke so strankam poslane v biorazgradljivih vrečkah, ki so namenjene večkratni uporabi.

Julianne se z družino večkrat odpravi na Hrvaško. Potovanje v Evropo so imeli v načrtu tudi letošnje poletje, vendar je plan prekrižala pandemija. Hrvaška ji je načeloma všeč tudi v zimskem času, ko se v Zagrebu odvija božični sejem, pravi.

Z blagovno znamko PLIVATI se bo Julianne Bobanović ta mesec predstavila tudi v Washingtonu. Sicer pa načrtuje snovanje nove kolekcije kopalk; tokrat za moške.
 

Več iz rubrike

kariera

Zakaj nekaterim uspe in drugim ne

Kaj je skupno ljudem, ki so uspeli realizirati svoje sanje in začrtati uspešno karierno pot?

kariera

Elon Musk: Naj si sodelavca izberejo zaposleni

Elon Musk si zelo prizadeva, da bi v zaposlitvenem postopku izbral kar najbolj primernega kandidata. Pri tem vedno upošteva zlato pravilo.

kariera

Znan podjetniški par razkriva mukotrpno resnico za svojim uspehom

Poslovni par Richard in Betty James sta izumila znano igračo »Slinky« in uspela s prodajo igrač; pa vendar je ozadje uspeha bolj naporno kot se zdi.

kariera

Za novo kariero po 50. letu absolutno ni prepozno

Pogosto slišimo, da so petdeseta leta nova trideseta in šestdeseta nova štirideseta. Ali to velja samo pri ohranjanju mladostnega videza in vsesplošne kondicije ali tudi na področju kariere?

Komentarji: