Pot uspeha: Julianne Bobanović je navdih našla na hrvaških plažah
Julianne Bobanović je Avstralka, ki se je podala na samostojno pot in zasnovala lastno blagovno znamko kopalk PLIVATI.
Odpri galerijo
Julianne se je po tem, ko je dosegla vrhunec kariere kot model in se nekaj časa posvečala materinski vlogi, odločila, da se poda še na podjetniško pot. Kako je prišlo do ideje za snovanje lastne blagovne znamke, kaj jo je navdihnilo pri ustvarjanju kolekcije in kako poteka proces izdelave kopalk, je Julianne razkrila v intervjuju za Croatia Week.
Julianne Bobanović je Avstralka, poročena s Hrvatom. Za sabo ima kot manekenka oziroma model uspešno kariero, nekaj časa pa se je posvečala tudi družini, saj imata z možem dva sinova. Nato je prišel čas, da uresniči sanje, ki so jo spremljale že dlje časa in se loti snovanja lastne blagovne znamke. K temu, da začne stopati po samostojni poti, jo je spodbudil tudi njen mož.
Vedno je rada risala in si želela, da bi delala v modni industriji. Po tem, ko je nekaj časa gradila uspešno kariero modela, se je odločila, da je prišel čas, da stvari vzame v svoje roke in postane sama svoja šefica.
Julianne je povedala, da se je inspiracija za blagovno znamko rodila med potovanji po Evropi. Največji vtis je nanjo naredila Hrvaška. Slednjo je z možem že večkrat obiskala. Julianne je navdušena nad tamkajšnjimi čudovitimi plažami, figami, olivami in vinom. Vse to jo je navdihnilo tudi pri snovanju kolekcije PLIVATI.
Sodeluje z različnimi izdelovalci oblačil, a sama preveri kvaliteto vsakega izdelanega kosa, preden je ta odposlan k strankam. Kupci kopalk so predvsem Hrvati, ki živijo po celem svetu. Sicer pa so stranke najrazličnejših narodnosti. Z nekaterimi izmed njih so se stkale tudi dolgoročne prijateljske vezi.
Najnovejša kolekcija kopalk PLIVATI je izdelana iz recikliranega materiala, ki je bil najden v oceanih, ter iz recikliranih kopalk. Tako je poskrbljeno tudi za to, da so izdelki okolju prijazni. Kopalke so strankam poslane v biorazgradljivih vrečkah, ki so namenjene večkratni uporabi.
Julianne se z družino večkrat odpravi na Hrvaško. Potovanje v Evropo so imeli v načrtu tudi letošnje poletje, vendar je plan prekrižala pandemija. Hrvaška ji je načeloma všeč tudi v zimskem času, ko se v Zagrebu odvija božični sejem, pravi.
Z blagovno znamko PLIVATI se bo Julianne Bobanović ta mesec predstavila tudi v Washingtonu. Sicer pa načrtuje snovanje nove kolekcije kopalk; tokrat za moške.
Odločila se je, da je prišel čas, da začne stopati po svoji poti
Julianne Bobanović je Avstralka, poročena s Hrvatom. Za sabo ima kot manekenka oziroma model uspešno kariero, nekaj časa pa se je posvečala tudi družini, saj imata z možem dva sinova. Nato je prišel čas, da uresniči sanje, ki so jo spremljale že dlje časa in se loti snovanja lastne blagovne znamke. K temu, da začne stopati po samostojni poti, jo je spodbudil tudi njen mož.
Vedno je rada risala in si želela, da bi delala v modni industriji. Po tem, ko je nekaj časa gradila uspešno kariero modela, se je odločila, da je prišel čas, da stvari vzame v svoje roke in postane sama svoja šefica.
Oseben pristop, uspešna blagovna znamka
Julianne je povedala, da se je inspiracija za blagovno znamko rodila med potovanji po Evropi. Največji vtis je nanjo naredila Hrvaška. Slednjo je z možem že večkrat obiskala. Julianne je navdušena nad tamkajšnjimi čudovitimi plažami, figami, olivami in vinom. Vse to jo je navdihnilo tudi pri snovanju kolekcije PLIVATI.
Sodeluje z različnimi izdelovalci oblačil, a sama preveri kvaliteto vsakega izdelanega kosa, preden je ta odposlan k strankam. Kupci kopalk so predvsem Hrvati, ki živijo po celem svetu. Sicer pa so stranke najrazličnejših narodnosti. Z nekaterimi izmed njih so se stkale tudi dolgoročne prijateljske vezi.
PREBERITE TUDI:
Kopalke PLIVATI so okolju prijazne
Najnovejša kolekcija kopalk PLIVATI je izdelana iz recikliranega materiala, ki je bil najden v oceanih, ter iz recikliranih kopalk. Tako je poskrbljeno tudi za to, da so izdelki okolju prijazni. Kopalke so strankam poslane v biorazgradljivih vrečkah, ki so namenjene večkratni uporabi.
Julianne se z družino večkrat odpravi na Hrvaško. Potovanje v Evropo so imeli v načrtu tudi letošnje poletje, vendar je plan prekrižala pandemija. Hrvaška ji je načeloma všeč tudi v zimskem času, ko se v Zagrebu odvija božični sejem, pravi.
Z blagovno znamko PLIVATI se bo Julianne Bobanović ta mesec predstavila tudi v Washingtonu. Sicer pa načrtuje snovanje nove kolekcije kopalk; tokrat za moške.
Več iz rubrike
10 podjetij, ki omogočajo delo od koderkoli
Prihodnost dela je fleksibilna oblika dela, zato vse več podjetij razmišlja o razširitvi možnosti dela na daljavo za svoje zaposlene.
»Working smarter« je recept za dodano vrednost in preboj
Smo med med gospodarsko srednje razvitimi v EU, zaostanek za naprednejšimi pa je povezan z nižjo produktivnostjo. Mar ne delamo dovolj "pametno"?