V nadaljevanju preberite:
V soboto zvečer je v Ljubljani potekala prireditev WOOP Odbito na Ljubljanici, na kateri so udeleženci tekmovali v najboljših trikih in najvišjih skokih na trampolinih. Čez Ljubljanico je bil razprostrt največji trampolin na svetu.
V začetku septembra se bo odvijal že 7. Red Bull Goni Pony, pri čemer se udeleženci v retro opravi s Ponyji podajo na vrh Vršiča. Triglav The Rock Ljubljana je plezalni dogodek, ki je potekal v sredini avgusta. Tekmovalci so se lahko letos na njem pomerili tudi v plezanju po ljubljanskih zgradbah in objektih.
Gre le za nekatere izmed odmevnih športnih dogodkov, ki jih je organizirala agencija Extrem. Ta se ukvarja z organizacijo športnih in drugih dogodkov. Slogan agencije je uresničevati najbolj nore ideje in vsako leto narediti nekaj novega. To jim tudi uspeva, saj se njihova prepoznavnost čedalje bolj širi tudi izven slovenskih meja.
Agencija Extrem deluje že 15 let, ekipo sestavlja pet članov. Direktor podjetja Simon Rožnik se je z organizacijo dogodkov srečal že v svojim mladostniških letih. Že takrat je namreč v svojem rojstnem kraju organiziral številne športne turnirje.
Kasneje je s prijatelji ustanovil športno društvo Extrem, v sklopu katerega so organizirali tudi državno prvenstvo v košarki 3 x 3. Šlo je za njihov prvi večji projekt in hkrati za prvo tovrstno prvenstvo na svetu. Leta 2007 je športno društvo preraslo svoje okvirje in prišlo je do ustanovitve agencije Extrem.
Simon Rožnik je v intervjuju razložil, s katerimi izzivi se je ekipa srečevala na začetku poslovanja, kako se lotevajo snovanja novih idej, kakšne dogodke organizirajo in kako je na poslovanje podjetja vplivala epidemija. Povedal je tudi, katere veščine mora obvladati vsak, ki želi uspešno delovati v tej panogi.
Vabljeni k branju!
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Svet kapitala prvi mesec že za 4,99 € 0,99 €!
NAROČITE