LinkedInov profil: Napake, ki jih ne bi smeli narediti
LinkedIn je nepogrešljivo in skoraj nujno orodje pri ustvarjanju učinkovite digitalne prisotnosti. Spletno mesto trenutno gosti skoraj 740 milijonov računov in velja za najpomembnejše profesionalno družbeno omrežje. Spletna stran Enterpreneur navaja nekaj najpogostejših napak, ki jih ne sme imeti vaš profil, če se želite promovirati v najboljši možni luči.
Slab naslov
Tako kot naslov knjige bi moral biti tudi naslov na LinkedInu kratek oglas o tem, kaj lahko bralec pričakuje na vašem profilu. Ker je to prva stvar, ki jo bodo ljudje videli, je pomembno, da je prvi vtis pozitiven.
Poznavalci pri tem svetujejo, da raje, kot da kopirate naziv svojega delovnega mesta, uporabite ključne besede, ki opisujejo vaše delo. Te morajo biti relevantne, saj boste le tako naslovili pravo občinstvo in prišli do večjega števila ogledov profila.
Strokovnjaki svetujejo, naj bodo naslovi kratki, jedrnati in ne daljši od 120 znakov, najpomembnejše ključne besede pa naj bodo vključene v začetek naslova.
Neprofesionalna fotografija
Načeloma velja pravilo, da slike, ki so primerne za objavo na Facebooku in Instagramu, niso primerne za objavo na profesionalnem omrežju, kot je LinkedIn.
Fotografija mora predstavljati občutek kakovosti in profesionalnosti, nikakor pa ne sme oglaševati vaše postave in kaj počnete v prostem času. Naslovna fotografija je ključna komponenta LinkedIna, zato je pravilna izbira zelo pomembna.
Vizitka, ne življenjepis
Enterpreneur navaja, da je najpogostejša napaka, ki jo ljudje naredijo v profilih na LinkedInu, da v razdelek vizitka, namesto osebne kratke biografije napišejo cel življenjepis. Slednji mora namreč biti prilagojen merilom delovnega mesta, na katero se prijavljate, medtem ko je vizitka namenjena splošni predstavitvi, ki ni nujno vezana na iskanje zaposlitve.
V razdelku vizitka tako navedete, kaj ste dosegli in česa ste sposobni, pri življenjepisu pa navedete, zakaj ste primeren kandidat za želeno delovno mesto. Obema je skupno to, da mora izjava delovati zelo samozavestno.
Spretnosti in izkušnje
Navedene izkušnje so zelo pomembne, saj naj bi kar 69 odstotkov strokovnjakov bolj cenilo preverjene spretnosti kot pa izobrazbo. Edino na kar morate paziti, je, da ne naštejete vseh veščin, temveč se osredotočite le na tiste, ki so pomembne za dosego poklicnega cilja, svetujejo poznavalci.
Brez osebnega URL-ja
Profil brez URL-ja je težje najti, poleg tega pa lahko ustvarite vtis površnosti in tehničnega neznanja, opozarja strokovnjak Josh Steimle. Gre namreč za preprost korak, ki profilu doda plast legitimnosti. Pazite le, da ne uporabite privzetih nastavitev naključnih črk in številk, da ne boste izpadli neprofesionalni, še svetuje strokovnjak.
Več iz rubrike
10 podjetij, ki omogočajo delo od koderkoli
Prihodnost dela je fleksibilna oblika dela, zato vse več podjetij razmišlja o razširitvi možnosti dela na daljavo za svoje zaposlene.
»Working smarter« je recept za dodano vrednost in preboj
Smo med med gospodarsko srednje razvitimi v EU, zaostanek za naprednejšimi pa je povezan z nižjo produktivnostjo. Mar ne delamo dovolj "pametno"?