Od natakarice do ustvarjalke 7600 evrov pasivnega prihodka mesečno
Med pandemijo covida-19 je 24-letna Shannon Smith izgubila službo natakarice in osebne trenerke. Izgubo je vzela kot priložnost za postavitev spletnega fitnesa, o katerem je vedno sanjala. Pričela je prodajati 90-dnevne fitnes programe, ki so vključevali prilagojene načrte za vadbo in obroke skupaj s tedenskimi treningi preko spleta. Na tak način je zaslužila približno 900 do 1800 evrov mesečno.
Ker je delala 10 ur dnevno, si je po enem letu tovrstnega poslovanja želela drugačen vir dohodkov. Po zgledu Tiktok influencerjev, ki jim za promet ali prodajo na spletnem mestu plačajo provizijo, se je udeležila spletnega tečaja, ki jo je prepričal, da je lahko mrežni marketing donosen poslovni model.
Julija 2021 je pričela uporabljati svoja računa na Tiktoku in Instagramu za trženje izdelkov. Vsebine je objavljala večkrat dnevno in delila nasvete o tem, kako do pasivnega prihodka. Ves čas je promovirala orodja in programe za ustvarjanje zaslužka. Do oktobra je na Tiktoku zbrala 43.000 sledilcev. Do takrat je v povprečju zaslužila 7600 evrov pasivnega prihodka na mesec, navaja CNBC.
Koristne vsebine ustvarja kar s telefonom in dela le dve uri na dan
Shannon pravi, da bi se, če bi ji pred enim letom rekli, da lahko počne, kar ima rada – s telefonom ustvarja koristne vsebine in dela le dve uri na dan - smejala. Zdaj ima svobodo, ki si jo je vedno želela. Pri 24 letih se je preselila v čudovito stanovanje v New Yorku, pogosto potuje in njeno življenje se ne vrti več le okoli službe.
Pravi še, da ni potrebno biti prisoten na Tiktoku, če se želite lotiti tovrstnega posla. Lahko se ga lotite tudi preko spletne strani ali drugih družbenih omrežij. Potrebno je poudariti, da se uspeh ne bo zgodil kar čez noč, saj tako delo sprva zahteva veliko časa in truda. Shannon je za CNBC za konec podala še nekaj svojih nasvetov za uspeh:
- Za nasvet se obrnite na strokovnjake. Poiščite ljudi, ki so naredili to, kar skušate narediti vi, in preučite njihove strategije. Obstajajo tudi mentorski programi in spletne skupnosti, ki vas lahko naučijo, kako začeti s trženjem. To vam bo prihranilo veliko energije, časa in denarja.
- Ne pričnite z več nišami in izdelki. Začnite z eno nišo in poiščite en zmagovalni partnerski izdelek za promocijo. Ko boste obvladali trženje enega izdelka, lahko začnete raziskovati druge. Priporoča se razmislek o vašem seznamu hobijev in interesov, ki se povezujejo z najboljšimi partnerskimi programi, ki jih boste tržili. Med najbolj iskanimi in plačanimi nišami sta trenutno zdravje in finance.
- Zgradite zaupanje s svojim občinstvom. Ne glede na to, na kateri platformi oglašujete, je pomembno, da je vaša vsebina pristna. Ljudje namreč želijo kupiti visokokakovostne izdelke od nekoga, ki mu zaupajo. Zaupanje kupcev se lahko pridobi tudi tako, da delite z ljudmi kakšno osebno stvar in odgovarjate na neposredna sporočila svojih sledilcev. To jim daje vedeti, da se lahko obrnejo na vas s svojimi vprašanji.
- Izpopolnite svoje marketinške sposobnosti. Shema mrežnega marketinga ni namenjena »hitremu bogatenju«. Zahteva, da se naučite veščin, kot so pisanje besedil, ustvarjanje zanimanja potrošnikov in dobre komunikacije. To so veščine, ki odlične tržnike ločijo od povprečnih, in temu primerna sta tudi končni uspeh ter zaslužek.
Več iz rubrike
10 podjetij, ki omogočajo delo od koderkoli
Prihodnost dela je fleksibilna oblika dela, zato vse več podjetij razmišlja o razširitvi možnosti dela na daljavo za svoje zaposlene.
»Working smarter« je recept za dodano vrednost in preboj
Smo med med gospodarsko srednje razvitimi v EU, zaostanek za naprednejšimi pa je povezan z nižjo produktivnostjo. Mar ne delamo dovolj "pametno"?