28-letna samohranilka v letu pandemije do milijonskega podjetja

Po tem, ko je bila odpuščena z delovnega mesta in prejela več kot 50 zavrnitev, je med pandemijo ustanovila uspešno podjetje.
Fotografija: Ellie Diop FOTO: Ellie Diop / Instagram
Odpri galerijo
Ellie Diop FOTO: Ellie Diop / Instagram

Nihče od nas si ne želi, da bi se znašel v težkih situacijah, vendar so tudi te del življenja. Ne glede na to, kako brezupno se zdi stanje, vedno obstaja pot. Včasih nam lahko najtežje preizkušnje dajo zagon za uresničitev želj, ki so dolgo tlele v nas, in podamo se svojim sanjam naproti.

Nekaj takega se je zgodilo tudi 28-letni mami samohranilki Ellie Diop iz Los Angelesa. Po tem, ko je bila leta 2019 odpuščena s tedanjega delovnega mesta, je izkusila tudi eno-letno brezposelnost. V tem času se je prijavila na več kot 50 razpisov za delo, vendar je bila vsakič zavrnjena, njeno zgodbo opisuje Business Insider.

Ker so prihranki puhteli in je morala najti način, kako preživljati svoje otroke, se je odločila stvari vzeti v svoje roke. Ob prejemu stimulacijskega čeka v višini nekaj manj kot 1000 evrov je sprejela odločitev, da bo izkoristila svoje poslovne, vodstvene in tržne veščine ter ustanovila lastno podjetje.
 

Že po 10 mesecih do 800.000 evrov prihodkov


Med pandemijo je Diopova opazila, da želijo zaradi omejenih zaposlitvenih možnosti številni milenijci ustanoviti podjetje, vendar se jim v zvezi s tem porajajo številna vprašanja, na katera ne najdejo odgovorov. Odločila se je, da postane oseba, ki jim bo lahko ponudila pomoč.

Tako je lani - osredotočena, da bo pomagala milenijcem pri podajanju na podjetniško pot in pridobivanju nepovratnih sredstev - ustanovila podjetje za spletno poslovno svetovanje Ellie Talks Money. Že po desetih mesecih poslovanja je njeno podjetje ustvarilo več kot 800.000 evrov prihodkov.
Podjetniško svetovanje, FOTO: Getty Image
Podjetniško svetovanje, FOTO: Getty Image

Mlada podjetnica se je lotila iskanja ustrezne platforme, na kateri bi lahko ponudila svoje storitve po relativno ugodni ceni. Po dolgotrajnem raziskovanju se je odločila za Instagram. Ker je na prejšnjem delovnem mestu vodila poslovni račun na tem družbenem omrežju, je vedela, kako ustvariti vizualno privlačen profil z razmeroma nizkimi stroški. Vzporedno je postavila tudi svojo spletno stran.

Za nakup domene, izdelavo spletnega mesta in plačilo prvega leta gostovanja, je porabila nekaj več kot 100 evrov. Za članstvo v spletnem orodju za urejanje fotografij Canva pro je namenila dodatnih 100 evrov, 370 evrov pa za ostalo opremo, ki jo je potrebovala ob začetku poslovanja. Preden je objavila prvi posnetek, je 45 dni brskala po Instagramu, iskala informacije in preučevala trg.
 

Analiza konkurence je ključna za uspeh podjetja


»Dobro je preučiti, katera podjetja v panogi so uspešna pri tem, kar počnejo, in analizirati, zakaj. Hkrati je treba ugotoviti, katere so njihove pomanjkljivosti,« je za Business insider dejala novopečena podjetnica.
image_alt
Kateri poklici bodo po pandemiji najbolj iskani?

Da bi si čim bolj znižala začetne marketinške stroške, je najprej objavila brezplačne vsebine, ki so hitro pritegnile njeno ciljno publiko. Z zneskom 120 evrov je nato pokrila sponzorirane objave na drugih spletnih straneh, s čimer je še povečala svoje občinstvo.

»Dva tedna sem nudila brezplačne telefonske pogovore. S tem sem pridobila pozitivna mnenja strank,« je še povedala Diopova.
Vsem, ki delujejo v podjetništvu, je svetovala, naj bodo pristni pri tem, kar delajo. »Stranke vas morajo imeti rade in vam zaupati, da se bodo vračale k vam,« je zaključila.
 

Več iz rubrike