26-letna popotnica, ki je v enem letu zaslužila 170.000 dolarjev
26-letna Gabby Beckford je vplivna digitalna nomadinja, večkrat nagrajena ustvarjalka in javna govornica, ki uresničuje svoje sanje. Besedo »podjetnik« je prvič slišala na fakulteti kjer je študirala biomedicinski inženiring. Takrat ji niti na misel ni prišlo, da bi tudi dejansko postala podjetnica.
Toda, ko je pri 23-letih pričela svojo inženirsko kariero, je ugotovila, da se vsak dan veseli pisanja o potovanjih na svojem blogu, ki ga je pričela pisati na fakulteti. Takrat je spoznala, da želi potovati po svetu in ustvarjati vsebine o potovanjih tudi poklicno. Počasi je prešla od dela inženirke s polnim delovnim časom do digitalne ustvarjalke vsebin.
Začelo se je kot hobi
Sprva s svojim blogom Packs Light ni zaslužila denarja. Toda leta 2018 ji je z nekaj majhnimi kampanjami na družbenih medijih, prinesel 2000 dolarjev. Naslednje leto je zaslužila skoraj 8000 dolarjev.
Beckfordova je zahvaljujoč se štipendijam lahko diplomirala brez dolgov. Potem si je poiskala službo in nekaj časa vztrajala pri njej. Da se je počutila varno, da jo lahko zapusti in odpre svoje podjetje, je želela prihraniti vsaj 15.000 dolarjev za zagonske stroške in nujne primere. Februarja 2020 je zapustila inženirsko službo, ki ji je prinesla 69.000 dolarjev letno. Pričela je za polni delovni čas delati kot blogerka in svetovalka.
Od zaposlitve s polnim delovnim časom do podjetja s šest mestnim dohodkom
Poleg bloga se je za dodaten vir zaslužka ukvarjala z varstvom psov, samostojnim pisanjem in upravljanjem družbenih medijev. Da bi privarčevala pri najemnini, je v tem času živela pri starših. Ko ni bila zaposlena s temi dejavnostmi, je ustvarila katalog člankov in objav na družbenih omrežjih in intervjuje z mladimi popotniki, s čemer je povečala svojo prepoznavnost.
Lani je z blogom dosegla bruto dohodek več kot 170.000 dolarjev. Tudi njena blagovna znamka in občinstvo na družbenih omrežjih sta se od leta 2018 močno povečala. Danes ima več kot 252.000 sledilcev na TikToku in 50.000 sledilcev na Instagramu.
Svoj dohodek je povečala z monetizacijo bloga in partnerskim kampanjami
Zagotavljanje partnerstev je bilo bistvenega pomena, da je lahko monetizirala svoj blog. Tako se je leta 2018 pričela obračati na predstavnike blagovnih znamk, da bi izvedela kaj iščejo pri sodelovanju z digitalnimi vplivneži. Nato jih je predstavila na blogu. To je še vedno njena strategija za iskanje partnerstev. Upa, da bo letos celo potrojila svoj zaslužek iz leta 2021.
V prvem letu poslovanja svojega podjetja s polnim delovnim časom, je 26-letnica delala na šestih partnerskih kampanjah. Vsaka izmed njih je bila povprečno vredna 3000 dolarjev. Leta 2021 je sklenila 12 pogodb in povečala svoj dohodek približno na 10.000 evrov na projekt.
Njene kampanje so pogosto sestavljene iz sponzoriranih objav na družbenih omrežjih, vsebin na blogu in nasvetih o trženju med podjetji, kar predstavlja večino njenega poslovnega zaslužka.
Dodatni pasivnih dohodek ji prinašajo tudi dohodki od oglasov na blogu, skupnosti s plačanim članstvom in digitalni izdelki kot so tečaji za ambiciozne digitalne nomade. Odkar ima svoje podjetje, je sodelovala tudi z velikimi imeni, vključno s Facebookom, Delto Airlines, Adidasom in The North Face.
Več iz rubrike
10 podjetij, ki omogočajo delo od koderkoli
Prihodnost dela je fleksibilna oblika dela, zato vse več podjetij razmišlja o razširitvi možnosti dela na daljavo za svoje zaposlene.
»Working smarter« je recept za dodano vrednost in preboj
Smo med med gospodarsko srednje razvitimi v EU, zaostanek za naprednejšimi pa je povezan z nižjo produktivnostjo. Mar ne delamo dovolj "pametno"?