Strategije reševanja konfliktov

Sandi Kofol, univ. dipl. psiholog iz podjetja OK Consulting, pri svojem delu uporablja pet strategij reševanja konfliktov.
Fotografija: Pixabay
Odpri galerijo
Pixabay

  • Strategija umika je uporabna v situaciji, ki za nas sama po sebi ni pomembna, tako kot tudi ne ljudje, ki jih zadeva.
  • Strategija prevlade je uporabna v kriznih situacijah, ko je nujno hitro odreagirati, kljub slabemu počutju ljudi, ki so vključeni, saj sicer ne bomo preživeli mi, posel ali podjetje.
  • Strategija zglajevanja je uporabna, kadar gre za ljudi, ki so se odpovedovali svojim željam, zdaj pa je treba poskrbeti tudi za njih.
  • Strategija kompromisa je uporabna, ko želimo doseči ustrezno razmerje med zadovoljstvom ljudi in našimi cilji.
  • Strategija soočanja argumentov je najkoristnejša. Uporabimo jo, kadar želimo z osebo, s katero smo v konfliktu, imeti dolgoročno dober odnos, vendar je mogoča le, če imamo dovolj časa.

Več o konfliktih preberite v članku Konflikt je v vsebini, ne v ljudeh.

Več iz rubrike