Slovenski startup Leanpay naj bi se podal na tuje trge

Leanpay je na slovenski trg vstopil pred dvema letoma in ponudil obročno plačevanje, število uporabnikov pa še vedno raste, razlagajo ustanovitelji.
Fotografija: Kot ključ do uspeha, pri Leanpayu izpostavljajo mikroposojila, o katerem tradicionalni ponudniki na trgu ne razmišljajo. FOTO: Shutterstock
Odpri galerijo
Kot ključ do uspeha, pri Leanpayu izpostavljajo mikroposojila, o katerem tradicionalni ponudniki na trgu ne razmišljajo. FOTO: Shutterstock

Potrošniške finančne storitve so dejavne že zadnjih nekaj let, zanimanje potrošnikov pa ni ustavila niti epidemija. Med podjetji, ki nudijo tovrstne storitve je tudi slovensko startup podjetje Leanpay. Ta je zaživel pred dvema letoma. Z majhno, a ključno spremembo so vzpostavili uveljavljen model obročnega plačevanja. Zaradi nasičenega trga so bili izkušnja strank, transparentnost in odnos ključno gonilo uspeha, ki temelji na snovanju premišljene komunikacije s pomočjo tehnologije SAP Marketing Cloud.
 

Obročno plačevanje


Lean pay je zadnji dve leti oblikoval bazo podizvajalcev in vzpostavljal ekosistem prodajalcev, zdaj pa so pred vstopom na tuja tržišča, sporočajo iz podjetja.


V podjetju pravijo, da so v finančni industriji do nedavnega vladali predvsem tradicionalni pristopi, medtem pa so manjša podjetja zagotavljla transparentne in digitalizirane postopke financiranja nakupov na obroke. Obročno plačevanje se je sčasoma izkazalo kot uspešna alternativa drugim oblikam plačevanja za nakupe na področjih od elektronike in pohištva do športne opreme in drugje.

Kot ključ do uspeha, pri Leanpayu izpostavljajo mikroposojila, o katerem tradicionalni ponudniki na trgu ne razmišljajo – potrošnike odvračajo dolgotrajni postopki pridobivanja posojila, saj želijo izdelek ali storitev pridobiti na čim bolj enostaven in pregleden način. »Celoten postopek od trenutka, ko pridejo na blagajno in se dogovorijo za obročno plačilo prek storitve Leanpay, do uspešnega nakupa tako traja zgolj štiri minute,« razlagajo v podjetju.
 

Uporabniki


Mreža, kjer je Leanpay na voljo, obsega več kot 150 spletnih in fizičnih trgovin, pri katerih lahko potrošniki izbirajo med več kot 250.000 izdelki in storitvami. Ta ekosistem, ki ga spremlja popolnoma digitalna storitev financiranja, daje potrošnikom določeno raven svobode, hkrati pa zagotavlja prilagodljivost in transparentnost.
V finančni industriji so do nedavnega vladali predvsem tradicionalni pristopi, medtem ko so manjša podjetja zagotavljla inovativne postopke financiranja nakupov na obroke. FOTO: Paul Hackett/Reuters
V finančni industriji so do nedavnega vladali predvsem tradicionalni pristopi, medtem ko so manjša podjetja zagotavljla inovativne postopke financiranja nakupov na obroke. FOTO: Paul Hackett/Reuters

Leanpay je v dveh letih vzpostavil zajetno bazo uporabnikov, del rasti pa pripisujejo tudi tehnologiji SAP Marketing Cloud: »Vodenje startupa in zagotavljanje rasti je samo po sebi izziv, zato je dobra pokritost elementov, ki spodbujajo rast, bistvenega pomena. SAP Marketing Cloud nam omogoča, da izkoristimo poglobljeno poznavanje naših strank in povečamo njihovo vrednost, ne da bi žrtvovali njihovo izkušnjo. Ob doseganju vsega tega smo se lahko zanesli na partnerja FrodX, ki nam je pomagal pri vzpostavljanju tehnologije in ostaja z nami pri doseganju novih razsežnosti,« je izpostavil soustanovitelj podjetja Leanpay Janko Medja.

Pri podjetju Frodx medtem pravijo, da je potrebno interakcijo s stranko prilagoditi tako, da postane hiperpersonalizirana, tj. da poteka ob primernem času in na način, ki ustreza relevantnemu izdelku ali storitvi: »Opravka imamo z vse bolj zahtevnimi potrošniki, kjer je instantna potešitev želja norma. Poleg tega upravljamo vrsto spremenljivk, da so lahko izvedeni stiki s strankami res smiselni za gradnjo odnosa z njimi, pomembno pa je tudi zagotavljanje udobja, ko sledijo uresničevanju svojih želja. Zagotavljamo kombinacijo panožnega oziroma domenskega znanja in tehnologije, da lahko podpremo tak način poslovanja,« je jasen ustanovitelj podjetja FrodX Igor Pauletič.

Več iz rubrike