Poslovni model: Mlajši potrošniki pričakujejo dostavo na dom

Pripadniki t.i. generacije Z bodo kmalu predstavljali četrtino vseh potrošnikov, in ker so zelo drugačni od starejših generacij, se podjetja skrbno pripravljajo na spremembe poslovnih modelov. 
Fotografija: Za dan denar pričakujejo kvaliteten in druženo oz. okoljsko sprejemljiv ali celo zaželen produkt. Pixabay
Odpri galerijo
Za dan denar pričakujejo kvaliteten in druženo oz. okoljsko sprejemljiv ali celo zaželen produkt. Pixabay

Generacija otrok, rojenih po letu 1995, je posebna zato, ker so otroci praktično rojeni s tablico v roki, mnogi jih poimenujejo kar digitalni nativci. Za njih svet brez interneta ne obstaja. Od vseh ljudi so najbolj povezani (online), informirani, vključeni in tehnološko opismeni.

Njihove vrednote so drugačnost, sodelovanje, ambicioznost, vključenost ter podjetništvo. Verjamejo, da so center sveta in zelo pomembni.

Njihove vrednote so drugačnost, sodelovanje, ambicioznost, vključenost ter podjetništvo. Pixabay
Njihove vrednote so drugačnost, sodelovanje, ambicioznost, vključenost ter podjetništvo. Pixabay


Prav zaradi tega morajo podjetja počasi začeti spreminjati njhove poslovne modele. Ti otroci verjamejo, da lahko nekaj naredijo za ta svet, ki so ga predhodniki pripeljali skoraj do propada. Ogromno jim pomeni družbena odgovornost in podpirajo le blagovne znamke, ki jih skrbijo drugi deležniki.


V primeru, da vas zanima več informacij, na kakšen način prilagoditi poslovni produkt, da bo prijazen generaciji Z, preberite članek "Ali dovolj dobro poznate generacijo Z, najzvestejše potrošnike?"

Pripadniki t.i. generacije Z bodo kmalu predstavljali četrtino vseh potrošnikov. Arhiv Balenciaga
Pripadniki t.i. generacije Z bodo kmalu predstavljali četrtino vseh potrošnikov. Arhiv Balenciaga


Poleg zgoraj naštetega, pa postaja jasno tudi to, da le redko kupujejo v pravih trgovinah, saj opravijo večino nakupov prek spleta, za njih pa pričakujejo tudi dostavo na dom. Za dan denar pričakujejo kvaliteten in druženo oz. okoljsko sprejemljiv ali celo zaželen produkt. 

Želite izvedeti, kakšni so otroci, rojeni po letu 1995, kaj počnejo v prostem času in zakaj bi jih morali kot podjetnik bolje spoznati? Preberite članek Generacija Z (2. del): Odgovorni, iznajdljivi in izjemno trezni​


 

Več iz rubrike