Kako se trgu prilagaja ABC Accelerator? Odlično. Zakaj?

ABC Accelerator je bil v svojih začetkih posvečen izobraževanju startupov, kar naj bi jim omogočilo hiter preskok na trg, nato pa razbrali, da to niso edine potrebe trge in prilagodili poslovni model.
Fotografija: ABC Accelerator je bil v svojih začetkih posvečen le izobraževanju startupov. Foto: Arhiv ABC
Odpri galerijo
ABC Accelerator je bil v svojih začetkih posvečen le izobraževanju startupov. Foto: Arhiv ABC

Trimesečni izobraževalni program je v ljubljanske prostore privabil tudi veliko startupov iz tujine, zato se je ekipa odločila za širitev programa prek lastnih podjetij tudi v Műnchnu in Silicijevi dolini.

Tam so vzpostavili nove povezave, nabrali izkušnje, a ugotovili, da startupi za dobre ocene potrebujejo precej več.

Lastniki so zato lansko poletje sprejeli odločitev, da je čas za nov program, ki bo v ospredje postavil odpravljanje težav pri delu zagonskih podjetij, njihov razvoj, odpiranje prodajnih poti, iskanje proizvajalcev, novih sodelavcev in logistiko, s ciljem v čim krajšem času dvigniti njihovo vrednost na dva do pet milijonov evrov ter jih nato povezati z zainteresiranimi vlagatelji.

Ker potrebe po izobraževalnem programu v Silicijevi dolini in Nemčiji ni bilo več, so obe pisarni zaprli, leta 2018 v Nemčiji in letos še v ZDA, v teh okoljih pa so ostale povezave z vlagatelji in drugimi poslovnimi partnerji.

Ločeno od pospeševalnega programa so izobraževalne programe ohranili v ABC Business Academy in tako v Silicijevi dolini letos izpeljali že dva programa (udeleženci iz 25 držav), nadaljevali bodo julija z dvema programoma v Torontu (udeleženci iz 30 držav), v Münchnu pa bodo program izvedli konec leta (udeleženci iz 20 držav).

Več iz rubrike