Facebook nelegalno zbiral podatke v Nemčiji

Podjetje je izgubilo v sodnem boju z Nemčijo glede zbiranja podatkov tudi z drugih spletnih strani.
Fotografija: Foto: Reuters
Odpri galerijo
Foto: Reuters

Po najnovejšem poročilu New York Timesa je platforma družbenih medijev izgubila pritožbo zoper obtožbe, da je kršila konkurenčno zakonodajo z zlorabo svoje prevlade v družbenih medijih.
 

Izgubljena sodna bitka 


Facebook je v torek, ko je nemško Zvezno sodišče podprlo protimonopolno agencijo države podprlo Nemški urad za varstvo konkurence, izgubil večjo sodno bitko. V hitrem postopku so sodniki s sedežem v Karlsruheju povedali, da Facebook potrebuje izrecno soglasje uporabnikov, preden lahko svoje Facebook podatke združi s podatki iz drugih virov, vključno z Whatsappom in Instagramom, je poročal nemški Deutsche Welle (DW).


 
Sodišče je ugotovilo, da je Facebook uporabljal svoj prevladujoč položaj, da je uporabnike prisilil, da so se odrekli svojim podatkom. »Facebook ne dopušča nobene izbire,« je dejal glavni sodnik Peter Meier-Beck.
 

Zagrožene več milijardne kazni


Spomnimo, da je lani Nemški urad za varstvo konkurence Facebooku zaradi zbiranja podatkov zagrozil z več milijard evrov kazni, če pomanjkljivosti ne odpravi. Facebook je vložil pritožbo, nižje sodišče pa je pozneje presodilo, da tega ameriškemu podjetju ni treba upoštevati, dokler ne bo pravnomočne sodne odločbe. Več o tem lahko preberete TUKAJ
 

Facebook: Nič se ne bo spremenilo


Torkova sodba je tako razveljavila odločitev nižjega sodišča in naročila Facebooku, naj spoštuje pogoje, ki jih določijo regulatorji. Vendar je Facebook ugotovil, da je slednja razsodba le »predhodni postopek«.


»Glavni postopek pred pritožbenim sodiščem še poteka in še naprej bomo zagovarjali svoje stališče, da ni zlorabe,« je družba zapisala v izjavi. Sporočila je tudi, da v Nemčiji ne bo »takojšnjih sprememb za uporabnike«.
 
Urad za varstvo konkurence je lani ugotovil, da ima Facebook v Nemčiji 32 milijonov mesečnih uporabnikov, kar predstavlja 95-odstotni delež na trgu družbenih medijev.
 

Več iz rubrike

Komentarji: