Štirje ukrepi za preobrazbo bank

Študije kažejo, da se bo v naslednjih petih letih zaprla vsaka deseta banka. Prihaja namreč do vzpona t.i. neobank. Kako naprej?
Fotografija: Prehod k digitalnem bančništvu, ki ga je omogočilo šele odprto bančništvo, je povzročil preobrazbo načina, kako in kje stranke opravljajo bančne storitve. Foto Pixabay
Odpri galerijo
Prehod k digitalnem bančništvu, ki ga je omogočilo šele odprto bančništvo, je povzročil preobrazbo načina, kako in kje stranke opravljajo bančne storitve. Foto Pixabay

Bančna industrija se sooča s kritično preobrazbo zaradi vse večjega povpraševanja strank po digitalnem bančništvu in vse večjih možnosti odprtega bančništva.

Študija svetovalne družbe A.T. Kearney v svoji raziskavi Bančni radar 2019 izpostavlja štiri ključne ukrepe, s katerimi se lahko banke bolje pripravijo na prihodnost:
  • redefiniranje ciljnih operativnih modelov, pospeševanje zmanjšanja stroškov in uvedba novih agilnih načinov dela;
  • prilagoditev števila zaposlenih in veščin v kontekstu spreminjajoče bančne paradigme;
  • postavljanje uporabnikove izkušnje na prvo mesto kot načina za ohranjanje in zviševanje prihodkov.
  • sprejemanje in izkoriščanje prednosti odprtega bančništva, umetne inteligence in partnerstev.
Branko Žibret, partner v družbi A.T. Kearney, pojasnjuje: »Prehod k digitalnem bančništvu, ki ga je omogočilo šele odprto bančništvo, je povzročil preobrazbo načina, kako in kje stranke opravljajo bančne storitve. Stranke so bolj odprte za delitev podatkov s tretjimi osebami in imajo višje zaupanje v sposobnost bank, da varno hranijo njihove podatke. Predvsem za mlajše generacije strank je značilno, da nimajo potrebe po opravljanju storitev v bančnih poslovalnicah. Odprto bančništvo je postalo ključni gonilnik na področju bančnih inovacij. Pričakujemo, da se bo ta trend nadaljeval tudi septembra letos, ko začenjajo veljati novi regulativni tehnični standardi.«


VEČ O PRIHODNOSTI BANK PREBERITE TU.
 

Več iz rubrike