Kako na socialnih omrežjih zaslužiti približno 7000 evrov na mesec
Vplivneži lahko prek družbenih omrežij zaslužijo precejšnje zneske, če prepričajo zadostno število ljudi.
Odpri galerijo
Vplivneži so posamezniki, ki se odločijo snemati video posnetke na najrazličnejše teme. Z njimi želijo nagovoriti določeno skupino ljudi. Posnetke nato objavljajo na izbranem družbenem omrežju. Med najbolj priljubljenimi so Tiktok, Youtube in Instagram. Na tak način lahko tudi dobro zaslužijo. Vendar pa je pogoj za to čim večje število ogledov in sledilcev.
Dwayne "The Rock" Johnson, Kylie Jenner in nogometaš Cristiano Ronaldo spadajo med najbolj uspešne vplivneže, saj ima vsak od njih na Instagramu prek 200 milijonov sledilcev. Na eno objavo lahko zaslužijo več kot milijon ameriških dolarjev, kot je raziskalo podjetje Hopper HQ, ki se ukvarja z analitičnimi orodji za Instagram.
Na platformi Lickd.co so zasnovali zanimiv kalkulator, ki prikazuje, koliko sledilcev mora pridobiti vplivnež na različnih socialnih omrežjih, da bi zaslužil 100.000 ameriških dolarjev, kar nanese približno 83.000 evrov. Pri izračunu so bili upoštevani podatki Youtubovega finančnega kalkulatorja za influencerje, poročila agencija SevenSix's in objava na platformi za vplivneže SocialPubli o potrebnem številu sledilcev na Tiktoku.
Da bi vplivnež zaslužili 83.000 evrov, mora na Youtubu pritegniti najmanj 1000 naročnikov in pridobiti približno 24 milijonov ogledov na leto.
Glede na Youtubove ocene povprečni influencer na Youtubu zasluži 6,3 evra na 1000 ogledov. Od tega gre 45 odstotkov zneska v Googlov žep.
Da bi influencer zaslužil 83.000 evrov, bo moral na Instagramu pritegniti kar petkrat več sledilcev kot na Youtubu in objaviti 308 sponzoriranih objav na leto. Še prej bo moral preklopiti na profesionalni profil.
Vplivnež, ki ima več kot milijon privržencev, lahko za eno objavo, v kateri oglašuje določeno blagovno znamko, zasluži tudi več kot 200.000 evrov.
Za pridobitev enakega zneska mora influencer na Tiktoku pritegniti 10.000 naročnikov in več kot 270 milijonov ogledov letno.
Da bi vplivnež lahko začel služiti na Tiktoku, se mora včlaniti v partnerski program TikTok Creator Fund. Za to potezo se lahko odločijo le osebe, starejše od 18 let, s sedežem podjetja v Združenih državah Amerike, Franciji, Nemčiji, Španiji ali Italiji. Dokazati morajo, da so v zadnjih 30 dneh imeli vsaj 100.000 sledilcev in najmanj 100.000 ogledov videoposnetkov.
Dwayne "The Rock" Johnson, Kylie Jenner in nogometaš Cristiano Ronaldo spadajo med najbolj uspešne vplivneže, saj ima vsak od njih na Instagramu prek 200 milijonov sledilcev. Na eno objavo lahko zaslužijo več kot milijon ameriških dolarjev, kot je raziskalo podjetje Hopper HQ, ki se ukvarja z analitičnimi orodji za Instagram.
Na platformi Lickd.co so zasnovali zanimiv kalkulator, ki prikazuje, koliko sledilcev mora pridobiti vplivnež na različnih socialnih omrežjih, da bi zaslužil 100.000 ameriških dolarjev, kar nanese približno 83.000 evrov. Pri izračunu so bili upoštevani podatki Youtubovega finančnega kalkulatorja za influencerje, poročila agencija SevenSix's in objava na platformi za vplivneže SocialPubli o potrebnem številu sledilcev na Tiktoku.
Youtube: 1000 naročnikov
Da bi vplivnež zaslužili 83.000 evrov, mora na Youtubu pritegniti najmanj 1000 naročnikov in pridobiti približno 24 milijonov ogledov na leto.
Da bi denar sploh začel pritekati, se mora najprej včlaniti v Youubov partnerski program YPP. To mu bo omogočilo, da bo lahko začel služiti z oglasi, ki se predvajajo med ogledom njegovih posnetkov. Da bi se lahko včlanil v program, mora imeti vsaj 1000 naročnikov, 4000 ur ogledov v zadnjih 12 mesecih in povezan račun Adsense, navaja Youtube.
Glede na Youtubove ocene povprečni influencer na Youtubu zasluži 6,3 evra na 1000 ogledov. Od tega gre 45 odstotkov zneska v Googlov žep.
Instagram: 5000 naročnikov
Da bi influencer zaslužil 83.000 evrov, bo moral na Instagramu pritegniti kar petkrat več sledilcev kot na Youtubu in objaviti 308 sponzoriranih objav na leto. Še prej bo moral preklopiti na profesionalni profil.
Vplivnež, ki ima več kot milijon privržencev, lahko za eno objavo, v kateri oglašuje določeno blagovno znamko, zasluži tudi več kot 200.000 evrov.
TikTok: 10000 naročnikov
Za pridobitev enakega zneska mora influencer na Tiktoku pritegniti 10.000 naročnikov in več kot 270 milijonov ogledov letno.
Da bi vplivnež lahko začel služiti na Tiktoku, se mora včlaniti v partnerski program TikTok Creator Fund. Za to potezo se lahko odločijo le osebe, starejše od 18 let, s sedežem podjetja v Združenih državah Amerike, Franciji, Nemčiji, Španiji ali Italiji. Dokazati morajo, da so v zadnjih 30 dneh imeli vsaj 100.000 sledilcev in najmanj 100.000 ogledov videoposnetkov.
Več iz rubrike
Javnofinančna gibanja ugodna, a z negativnimi tveganji
Novi podatki Fiskalnega sveta na voljo. In kakšna je projekcija prihodnosti?
Kateri so 4 razlogi zakaj imajo samski višje denarne stroške?
Samski stan ima svoje prednosti, toda med njimi v večini ni tistih, ki so denarne narave.