Že imate online persono?
Ali se kot vodilni manager zavedate, kako pomembno je, da ustvarite tudi svojo osebno blagovno znamko?
Odpri galerijo
Če imate ustvarjene online račune, denimo Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Tik Tok, blog, potem že imate svojo osebno blagovno znamko (OBZ). Ja, to je vaša OBZ. Slednja predstavlja, kako vas ljudje dojemajo, kakšne občutke imajo, ko gledajo vaše slike, berejo vaše poste, gledajo vaše online profile. To je vaša online persona. Če vam je všeč ali ne. Ljudje vas bodo dojemali tako, kot vas vidijo online. Bodoči zaposlovalci, bodoče stranke, bodoči partnerji, vas bodo googlali in si z zadetki, o vas ustvarili mnenje.
Pri ustvarjanju OBZ se morate najprej vprašati, zakaj želite ustvariti OBZ, kaj je namen. Na primer, če ste grafična oblikovalka, boste želela ustvariti OBZ, da bodo ljudje vedeli, kdo ste, kako izgledajo vaši izdelki, kakšen stil imate. Vaš cilj je, da vas ljudje spoznajo, da jim pokažete svoje izdelke in da vas najamejo za delo.
Če jih boste prepričali, si bodo pogledali tudi vašo spletno stran. Zato je pomembno, da ustvarite tudi t.i. landing page oziroma ciljno stran, na kateri bodo spoznali vaše storitve oziroma izdelke. Ni nujno, da imate spletno stran, lahko imate tudi blog ali kakšno drugo stran, denimo zaprto Facebook skupino.
Pri izbiri imena za vašo ciljno stran je pomembno, da je čim bolj personalizirana. Da vas bodo takoj povezali z vašim imenom. Lahko sta to vaše ime in priimek. Pozorne morajo biti osebe z najpogostejšimi imeni, na primer Marija Novak - Marija je namreč najpogostejše ime v Sloveniji, Novak pa najpogostejši priimek. Če ste usmerjeni na trge zunaj Slovenije bodite pozorni tudi na to, kako se vaše ime izgovori oziroma napiše. Priporočljivo je, da si izberete unikatno ime, ki ga še ni na spletu. In to iz dveh razlogov:
Izbira imena je zahtevna stvar in za to potrebujemo kar nekaj časa, da pridemo do imena OBZ, ki bo odražalo našo vizijo, poslanstvo in vrednote. Kdo smo kot oseba, kakšna je naša obljuba in kako ustvarjamo naše medsebojne odnose.
Ob vseh najpomembnejših lastnostih nikakor ne smete zanemariti tudi vašega izgleda, govorice telesa, osebnih predmetov. Z vsemi temi stvarmi sporočate, kdo ste in kam želite priti.
Če želite biti vplivni, morate ustvariti močno OBZ, ki vam bo pomagala izstopati med tisoči ljudi, kakršni ste sami. Vaša OBZ je tisto, kar ljudje govorijo o vas, ko niste v sobi.
OBZ vas bo spremljala v celotni poslovni karieri, zato jo skrbno in načrtovano gradite in upravljajte v javnost, podjetju in na družbenih omrežjih.
Pri ustvarjanju OBZ se morate najprej vprašati, zakaj želite ustvariti OBZ, kaj je namen. Na primer, če ste grafična oblikovalka, boste želela ustvariti OBZ, da bodo ljudje vedeli, kdo ste, kako izgledajo vaši izdelki, kakšen stil imate. Vaš cilj je, da vas ljudje spoznajo, da jim pokažete svoje izdelke in da vas najamejo za delo.
Če jih boste prepričali, si bodo pogledali tudi vašo spletno stran.
Če jih boste prepričali, si bodo pogledali tudi vašo spletno stran. Zato je pomembno, da ustvarite tudi t.i. landing page oziroma ciljno stran, na kateri bodo spoznali vaše storitve oziroma izdelke. Ni nujno, da imate spletno stran, lahko imate tudi blog ali kakšno drugo stran, denimo zaprto Facebook skupino.
Pri izbiri imena za vašo ciljno stran je pomembno, da je čim bolj personalizirana. Da vas bodo takoj povezali z vašim imenom. Lahko sta to vaše ime in priimek. Pozorne morajo biti osebe z najpogostejšimi imeni, na primer Marija Novak - Marija je namreč najpogostejše ime v Sloveniji, Novak pa najpogostejši priimek. Če ste usmerjeni na trge zunaj Slovenije bodite pozorni tudi na to, kako se vaše ime izgovori oziroma napiše. Priporočljivo je, da si izberete unikatno ime, ki ga še ni na spletu. In to iz dveh razlogov:
- vaše ime bo unikatno, prepoznavno, edinstveno, in
- drugi še pomembnejši razlog: ker tega imena še ni, boste med Google zadetki vedno na prvem mestu, ko vas bodo iskali. Tega si vsi želimo, da nas med nešteto zadetki, Googlov iskalnik postavi na prvo mesto.
Kako si ustvarimo unikatno ime?
Izbira imena je zahtevna stvar in za to potrebujemo kar nekaj časa, da pridemo do imena OBZ, ki bo odražalo našo vizijo, poslanstvo in vrednote. Kdo smo kot oseba, kakšna je naša obljuba in kako ustvarjamo naše medsebojne odnose.
- Prva pomembna stvar je, da se vprašate, kaj je namen vaše znamke, blagovne znamke – na primer inspiracija, lepota, moč in podobno. Vse te besede si zapišite na list papirja. Breinstormajte o svojem imenu. To je telo vaše OBZ.
- Ustvarite novo besedo, ki je še ni na Googlu. Nekaj novega, svežega, seksi. Kot smo že rekli, da boste na prvem mestu v iskalniku. Večina ljudi dela napako, da izbere super lepo ime, ampak tako ime je le še eno izmed tisočih na spletu. Vem, da je to težko narediti, ampak je možno, zato iščite, poskušajte in zagotovo boste prišli do rezultata.
- Bodite pozorni tudi na to, da v industriji, v kateri delate, ni istega ali podobnega imena.
- Ime naj bo lahko zapomnljivo, naj bo preprosto, naj bo lahko za napisat.
- Izbrano ime potem uporabljajte na vseh platformah, kjer se pojavljate.
Ob vseh najpomembnejših lastnostih nikakor ne smete zanemariti tudi vašega izgleda, govorice telesa, osebnih predmetov. Z vsemi temi stvarmi sporočate, kdo ste in kam želite priti.
Če želite biti vplivni, morate ustvariti močno OBZ, ki vam bo pomagala izstopati med tisoči ljudi, kakršni ste sami. Vaša OBZ je tisto, kar ljudje govorijo o vas, ko niste v sobi.
OBZ vas bo spremljala v celotni poslovni karieri, zato jo skrbno in načrtovano gradite in upravljajte v javnost, podjetju in na družbenih omrežjih.
Več iz rubrike
Konflikti v podjetju in kako jih razrešiti
Ni potrebno, da se v vašem podjetju izogibate ali bojite konfliktov. Ti so naravni in celo zdravi, pod pogojem, da znamo s konflikti ustrezno ravnati.
500-odstotno zvišanje cen elektrike
Cene elektrike gredo v nebo. Ekonomisti pričakujejo, da bodo evro območje v prihodnjih mesecih potisnile v hudo in trajno gospodarsko recesijo.