Mark Cuban: Če kdaj, potem je zdaj pravi čas za zagon novega podjetja
Milijonar in podjetnik Mark Cuban je prepričan, da je zdaj čas za nova podjetja, pri tem pa svetuje originalnost, transparentnost, odkritost in komunikativnost.
Odpri galerijo
Prepoznaven podjetnik, milijonar in pa lastnik košarkarskega kluba Dallas Mavericks Mark Cuban, nikoli pa skopari z besedami. Za spletni Newsweek je delil nasvete podjetnikom, zaupal pa je tudi svoje poglede na različne načine vodenja in pa kaj lahko ZDA storijo glede večje konkurenčnosti Kitajski.
Cuban podjetnikom svetuje predvsem štiri stvari: prvič, delujte transparentno. Drugič, bodite iskreni do sebe in ostalih. Tretjič, bodite originalni. In četrtič, bodite komunikativni, kajti v trenutnih časih so vsi prestrašeni in negotovi glede svoje prihodnosti. Celoten trg deluje z nepopolnimi informacijami in najboljši način kako zmanjšati strah je skozi pogovor in z zbiranjem pravih informacij.
Ob tem Cuban dodaja, da je za podjetnike pomembno, da sodelujejo s tistimi, ki zastopajo vrednote, ki so pomembne vsem udeleženim. Tako pravi, da bo znamka podjetja za vedno zaznamovana, če kot vodilni ne boste skrbeli za zaposlene ter vse ostale udeležene v procesih podjetja.
Glasen ameriški podjetnik je že pred dvema letoma poudarjal, da bo umetna inteligenca delovanje vlad na marsikaterih področjih spremenila v storitve. »Vemo, da umetna inteligenca lahko povzroči težave. Vemo, da bodo napake, vendar pa ko bodo te napake nekoč le odstranjene, bo prišlo do popolne preobrazbe zagrenjenega starega papirnatega modela vlad. Birokrati, ki samo sedijo za mizami bodo zamenjani. Tehnologija bo zmanjšala in tudi reševala naše težave.«
Če kdaj, potem je zdaj pravi čas za zagon novega podjetja, pravi Cuban. Spremembe so vedno prisotne, a le redko v takšnih razsežnostih kot zdaj. Iz prekoronskega januarja smo prešli v novo realnost, v kateri so izzivi predvsem nove priložnosti. Na trenutno obdobje je najbolje gledati kot na nov začetek, ravno zato pa je idealen čas za zagon podjetja. Pri tem pa še zadnji nasvet, pa naj je kriza ali ne: nikoli se ne nehajte učiti.
Zastopajte vrednote vseh udeleženih
Cuban podjetnikom svetuje predvsem štiri stvari: prvič, delujte transparentno. Drugič, bodite iskreni do sebe in ostalih. Tretjič, bodite originalni. In četrtič, bodite komunikativni, kajti v trenutnih časih so vsi prestrašeni in negotovi glede svoje prihodnosti. Celoten trg deluje z nepopolnimi informacijami in najboljši način kako zmanjšati strah je skozi pogovor in z zbiranjem pravih informacij.
PREBERITE TUDI:
Ob tem Cuban dodaja, da je za podjetnike pomembno, da sodelujejo s tistimi, ki zastopajo vrednote, ki so pomembne vsem udeleženim. Tako pravi, da bo znamka podjetja za vedno zaznamovana, če kot vodilni ne boste skrbeli za zaposlene ter vse ostale udeležene v procesih podjetja.
Umetna inteligenca bo spremenila vlade
Glasen ameriški podjetnik je že pred dvema letoma poudarjal, da bo umetna inteligenca delovanje vlad na marsikaterih področjih spremenila v storitve. »Vemo, da umetna inteligenca lahko povzroči težave. Vemo, da bodo napake, vendar pa ko bodo te napake nekoč le odstranjene, bo prišlo do popolne preobrazbe zagrenjenega starega papirnatega modela vlad. Birokrati, ki samo sedijo za mizami bodo zamenjani. Tehnologija bo zmanjšala in tudi reševala naše težave.«
Idealen čas za zagon podjetij
Če kdaj, potem je zdaj pravi čas za zagon novega podjetja, pravi Cuban. Spremembe so vedno prisotne, a le redko v takšnih razsežnostih kot zdaj. Iz prekoronskega januarja smo prešli v novo realnost, v kateri so izzivi predvsem nove priložnosti. Na trenutno obdobje je najbolje gledati kot na nov začetek, ravno zato pa je idealen čas za zagon podjetja. Pri tem pa še zadnji nasvet, pa naj je kriza ali ne: nikoli se ne nehajte učiti.
Več iz rubrike
Konflikti v podjetju in kako jih razrešiti
Ni potrebno, da se v vašem podjetju izogibate ali bojite konfliktov. Ti so naravni in celo zdravi, pod pogojem, da znamo s konflikti ustrezno ravnati.
500-odstotno zvišanje cen elektrike
Cene elektrike gredo v nebo. Ekonomisti pričakujejo, da bodo evro območje v prihodnjih mesecih potisnile v hudo in trajno gospodarsko recesijo.