Aleš Štempihar

O avtorju

Aleš Štempihar je digitalni strateg, inovator poslovnih modelov, mentor in coach za digitalno poslovno preobrazbo. Z digitalnostjo se ukvarja že od leta 2012. Je team Leader pri Digital42, priporočeni strokovnjak v DIH katalogu, predsednik IIBA Slovenija, direktor Askit d.o.o. ter gostujoči profesor na DOBA fakulteti.

Z več kot 20 let poslovnih izkušenj na področjih izdelave in prenove strategij, izvajanja sprememb poslovanja, poslovnega analiziranja, preobrazbe organizacij, skrbništva izvedbe digitalnih projektov, kot digitalni strateg pomaga organizacijam vseh velikosti in področij: pri oceni njihove konkurenčnosti v digitalni ekonomiji in oceni zrelosti njihovih digitalnih zmožnosti; pri pripravi digitalnih strategij in izvedbenih načrtov le-teh; pri pripravi in izvedbi digitalnih poslovnih preobrazb.

mnenja

Reka je močnejša od ovire na njeni poti

Če so spremembe edina stalnica, ali to pomeni, da delujejo po nekem pravilu – strukturi? Organizacije in voditelji prihodnosti znajo uravnotežiti spremembe in strukturo.

b2b

Poslovni razvoj organizacije v razmerah nove digitalne ekonomije

Iz serije prispevkov »10 pravih korakov do uspešne digitalne poslovne preobrazbe« objavljamo Korak 2 – agilno upravljanje digitalne poslovne preobrazbe.

b2b

10 pravih korakov do uspešne digitalne poslovne preobrazbe

Iz serije prispevkov »10 pravih korakov do uspešne digitalne poslovne preobrazbe« objavljamo Korak 1 - pravilno razumevanje kaj zares je digitalna poslovna preobrazba.

ikonomija

Kje slovenska podjetja vidijo razloge za digitalno poslovno preobrazbo

Smo na stopnji digitalnega razvoja, ko večina podjetij že ve, da morajo nekaj storiti; težava je predvsem v tem, da ne vedo točno kaj in predvsem kako to izvesti, da bodo njihove investicije tudi don…

mnenja

Moč in nemoč digitalnih poslovnih modelov

Ko z organizacijami govorim o digitalnosti, vedno znova opažam, da pravzaprav večinoma ne razumejo bistva digitalnih poslovnih modelov.

ikonomija

V novi realnosti je »D« postala prva črka abecede poslovanja

Ali lahko organizacija postane odporna na hitro spreminjajoče se pogoje poslovanja, da bi lažje preživela »covid« dogodke? Kakšno »cepivo« bi morala razviti, da bi postala cel…