Znani so finalisti izbora za nagrado marketinška odličnost leta

Znanih je 13 finalistov, ki se bodo v štirih kategorijah potegovali za letošnje nagrade marketinška odličnost leta.
Fotografija: Prejemniki 5. jubilejne velike nagrade marketinška odličnost leta 2019, Zavarovalnica Triglav. Foto: Jernej Lasic
Odpri galerijo
Prejemniki 5. jubilejne velike nagrade marketinška odličnost leta 2019, Zavarovalnica Triglav. Foto: Jernej Lasic

Znanih je 13 finalistov, ki se bodo v štirih kategorijah potegovali za letošnje nagrade marketinška odličnost leta. Zmagovalce bodo v Društvu za marketing Slovenije razglasili na osrednji slovenski marketinški konferenci v Portorožu na dan 4. oktobra 2021.
 
Društvo za marketing Slovenije podeljuje nagrado marketinška odličnost leta prebojnim projektom, s katerimi postavljajo podjetja oziroma organizacije nove standarde v marketinški stroki in dokazujejo vrednost marketinga na vseh ravneh poslovanja. Strokovna komisija je med 26 prijavljenimi izbrala 13 finalistov, ki so izkazali odličen preplet različnih poslovnih elementov in aktivnosti, ki organizaciji pomagajo, da je kos sodobnim izzivom poslovanja.
 
image_alt
Elon Musk: Tesla razvija humanoidnega robota

»Z nagrado marketinška odličnost poudarjamo vlogo marketinga v organizacijah in jo izboljšujemo; predvsem v odnosih, ki ga imata do marketinga stroka in celotno poslovno okolje. Z nagrado nagrajujemo celovit marketinški pristop, ki ga ekipe predstavijo v prijavnicah. Ocenjujemo učinkovitost, razumevanje in diagnostiko problema, inovativnost rešitve in postavljene cilje ter najpomembnejše; odgovore nanje, ki se kažejo v doseženih rezultatih,« pravi predsednica Društva za marketing Slovenije in predsednica komisije za nagrade marketinška odličnost Petra Čadež.
 
Za letošnje nagrade marketinška odličnost se bo potegovalo 13 finalistov:
 

1. kategorija: ODLIČEN KORAK PRED DRUGIMI

  • Atlantic Droga Kolinska – Argeta: Podpiramo lokalno – Posoška postrv: V razmahu epidemije, ki se pri uporabnikih kaže v spremenjenih nakupnih navadah, z nakupom cenejših blagovnih znamk ali blagovnih znamk, ki jim zaupajo, v Argetini ekipi svojih uporabnikov niso želeli prepustiti drugim. Razvili so posebno iniciativo #PodpiramoLokalno, s katero so nagovorili okrepljen lokalni sentiment in ga uporabili za krepitev lojalnosti blagovni znamki.
  • Elan – Voyager: V Elanu so razvili Voyager smuči, prve zložljive vsestranske karving smuči na svetu, s katerimi spreminjajo pogled na smučanje od izdelka, ki poleg smučarske izkušnje omogoča enostavno in prijetno pot na ter s smučanja. Komisijo še posebej navdušuje, da gre za redkost oziroma inovacijo v svetovnem merilu, ki s seboj prinaša mednaroden izziv, kako predstaviti produkt na velikih trgih. Tega so se v ekipi zavedali in z utečenimi protokoli dobro odgovorili na potrebe trgov, predvsem z izjemnimi rezultati, ki so jih dosegli na družbenih omrežjih.
  • Atlantic Droga Kolinska – Argeta Exclusive »Zvočno okušanje«: Argeta Exclusive je v industriji hrane in pijače ustvarila inovacijo, ki je prebudila v tej panogi doslej neuporabljen čut; okus je postal zvok. Z inovacijo so še dodatno utrdili podobo blagovne znamke kot inovativne in moderne, skozi navdihujočo izkušnjo so jo približali ciljni javnosti in povečali prodajo.
image_alt
Hrvaški Rimac postavil svetovni rekord

2. kategorija: TRANSFORMACIJA

  • Telekom Slovenije: Odličnost uporabniške izkušnje: »Vodilni v uporabniški izkušnji« je eden izmed ključnih strateških ciljeki je zapisan v strategiji Telekoma Slovenije. Ta verjame, da je odnos do uporabnikov ključen pri vzpostavitvi zvestobe kupcev in doseganju njihovega zadovoljstva. S široko zastavljeno in dlje časa trajajočo preobrazbo kulture podjetja, ki so jo dobro izvedli, so v svoji industriji ostali vodilni v uporabniški izkušnji.
  • Hisense Gorenje Europe: Transformacija poslovanja, lastni E-commerce: Hipno zaprtje vseh trgovin na evropskih trgih v času epidemije je pokazalo preveliko odvisnost podjetij od prodaje na tradicionalnih kanalih. Hisense Gorenje Europe je za blagovni znamki Hisense in Gorenje priložnost poiskalo in dobilo na spletnih kanalih, kjer so dobro izkoristili potencial lastnih spletnih trgovin. Komisijo je navdušila jasnost prijavljenega projekta, s katerim so izkazali hiter odziv na aktualne razmere.
  • Mercator: M soseska: Projekt M soseska je dobil s pojavom epidemije novo dimenzijo in pospešek izvedbe projekta, ki je pravzaprav prešel v nov, dolgoročen način dela in povezovanja z uporabniki. Komisija je prepoznala uspešno utrjevanje pozicije trgovca na trgu s pomočjo digitalizacije, s sodelovanjem in izobraževanjem uporabnikov.

3. kategorija: ODLIČNOST MARKETINŠKE STRATEGIJE

  • NLB - Strateška iniciativa osredotočenosti na stranke: Kako brez formalne reorganizacije podjetja vpeljati kulturo osredotočenosti na stranko. Go-to-market strategija NLB je vključevala spreminjanje interne kulture, opredelitev jasnih ciljev in celovito zastavljenih izvedbenih taktik. Vzpostavili so marketing kot povezovalno funkcijo, ki je trdno zasidrana v jedro podjetja. Iniciativa se odraža v konsistentnem delovanju banke na trgu in odličnih poslovnih rezultatih, predvsem pa temelji na dokazovanju vrednosti za stranko.
  • Atlantic Droga Kolinska: Nova strategija blagovne znamke Donat: V Donatu so se drzno lotili nove strategije blagovne znamke. Iz imena so umaknili Mg, spremenili oblikovanje embalaže in lansirali novo komunikacijsko platformo izdelka. Postavili so ga med premium izdelke in ga ponudili novi ciljni skupini. Nove zgodbe in pozicioniranja so se lotili z jasnim zavedanjem, diagnostiko in dobro definicijo tekme, v katero so vstopili.
  • Atlantic Droga Kolinska – Argeta: Večanje »deleža kruha«: Argeta v industriji ne tekmuje samo za višji tržni delež v segmentu mesnih, ribjih in zelenjavnih paštet, saj potrebuje s skoraj 50-odstotnim tržnim deležem v Sloveniji nove vire rasti. Podali so se v tekmo z direktnimi substitutnimi kategorijami za višji »delež kruha«. Iz starega statusa »najboljši med paštetami« so zasledovali novega: »najboljše, kar je mogoče dati na kruh«.
image_alt
Kot najstnik brezdomec, danes uspešen podjetnik in milijonar

4. kategorija: ODLIČNOST ODGOVORNEGA DELOVANJA & MARKETINŠKA ODLIČNOST V IZREDNIH RAZMERAH

  • Atlantic Droga Kolinska – Argeta: Podpiramo lokalno – Posoška postrv: V razmahu epidemije, ki se kot kriza pri potrošnikih kaže v spremenjenih nakupnih navadah, z nakupom cenejših blagovnih znamk ali blagovnih znamk, ki jim zaupajo, v Argetini ekipi svojih uporabnikov niso želeli prepustiti drugim. Razvili so posebno iniciativo #PodpiramoLokalno, s katero so nagovorili okrepljen lokalni sentiment in ga uporabili za krepitev lojalnosti blagovni znamki.
  • NLB: #OkvirPomoči (1. sezona): V NLB so ponudili #OkvirPomoči, s katerim lokalnim malim podjetnicam in podjetnikom, kmetovalkam in kmetovalcem ter mikro in malim podjetjem pomagajo pri blažitvi posledic koronakrize. V pravem trenutku so udejanili pravo idejo, kar je sprožilo dober odziv naslovljenih uporabnikov.
  • Atlantic Droga Kolinska: Argeta Exclusive - #podpiramo lokalno: V Argeti so se družbene odgovornosti blagovne znamke lotili s pomočjo vrhunskih slovenskih kuharskih mojstrov, ki so izvedli donacijo dobaviteljem surovin in izdelkov. Pod širšo družbeno odgovorno iniciativo Argete »#Podpiramo lokalno« so opozorili in odgovorili na problematiko zaprtja kulinaričnega sektorja.
  • TUŠ: Ana Roš & TUŠ: Epidemija in z njo povezanimi ukrepi so zaprli številne dejavnosti, ustvarili so se nenadni viški odlične slovenske lokalno pridelane hrane. Rodila se je ideja povezovanja lokalnih pridelovalcev in proizvajalcev prek receptur z Michelinovima zvezdicama nagrajene kuharske mojstrice Ane Roš. Nastali so vrhunski kulinarični izdelki, ki so bili na trgovskih policah dostopni za ceno vsakodnevnega obroka.

Več iz rubrike

Komentarji: