Volkswagen odpustil žvižgača
Nemški avtomobilski velikan Volkswagen naj bi identificiral in odpustil zaposlenega, ki je posnel pogovore delovne skupine, katere naloga naj bi bila znebiti se bosanskega dobavitelja, skupine Prevent, in jih posredoval v javnost.
Odpri galerijo
Kot smo nedavno poročali (tukaj), se je nemški avtomobilski velikan zapletel v še eno afero. Informacije o identifikaciji žvižgača je objavila tiskovna agencija dpa-AFX, v Volkswagnu pa afere v času preiskave ne želijo komentirati, poroča STA.
Avtomobilski velikan je sicer po izvedeni notranji preiskavi vložil tudi kazensko ovadbo zoper tedaj še neznanega storilca.
Volkswagen se je v središču nove afere znašel, ko je nemški spletni portal Business Insider ob sklicevanju na pridobljene posnetke skoraj 50 ur telefonskih pogovorov objavil, da se je vodstvo Volkswagna leta 2017 in 2018 dogovarjalo, kako se znebiti dobavitelja Prevent Group.
Bosanska skupina, navzoča tudi v Sloveniji, namreč ni želela pristati na znižanje cen njihovih izdelkov, s čimer je želel Volkswagen kriti izgubo zaradi afere dieselgate. Skupina je v znak protesta prekinila dobavo nekaterih ključnih sestavnih delov avtomobilov, kar je Volkswagen prisililo v začasno prekinitev dela v šestih tovarnah.
Da bi Preventu preprečili izsiljevanje, naj bi v Volkswagnu ustanovili posebno delovno skupino, ki je med drugim dobila nalogo prevzeti nadzor nad nemškim dobaviteljem Grammer, v katerem je manjšinski lastniški delež pred tem pridobil Prevent. Na koncu je družbo Grammer prevzel kitajski Ningbo Jifeng, katerega tretja največja stranka je bil Volkswagen.
Posnetki po navedbah portala dokazujejo tudi, da se je Volkswagen za pomoč pri preprečitvi Preventovega prevzema Grammerja dogovarjal s tekmecema Daimlerjem in BMW.
Volkswagnu naj bi pomagal celo nekdanji kancler Gerhard Schröder, tudi nekdanji nadzornik Volkswagna, ki naj bi imel možnost izkoristiti svoje povezave z ruskim predsednikom Vladimirjem Putinom in Preventu prekiniti dotok denarja iz Rusije.
Volkswagnova delovna skupina naj bi pripravila tudi načrt, kako Prevent izločiti iz vseh novih naročil. Tako pri nekaterih naročilih niso upoštevali najnižje cene - v tem primeru bi namreč zmagal Prevent - temveč so prednost dali drugim dejavnikom, kot je zanesljivost dobave.
Avtomobilski velikan je sicer po izvedeni notranji preiskavi vložil tudi kazensko ovadbo zoper tedaj še neznanega storilca.
Volkswagen se je v središču nove afere znašel, ko je nemški spletni portal Business Insider ob sklicevanju na pridobljene posnetke skoraj 50 ur telefonskih pogovorov objavil, da se je vodstvo Volkswagna leta 2017 in 2018 dogovarjalo, kako se znebiti dobavitelja Prevent Group.
Bosanska skupina, navzoča tudi v Sloveniji, namreč ni želela pristati na znižanje cen njihovih izdelkov, s čimer je želel Volkswagen kriti izgubo zaradi afere dieselgate. Skupina je v znak protesta prekinila dobavo nekaterih ključnih sestavnih delov avtomobilov, kar je Volkswagen prisililo v začasno prekinitev dela v šestih tovarnah.
PREBERITE TUDI:
Da bi Preventu preprečili izsiljevanje, naj bi v Volkswagnu ustanovili posebno delovno skupino, ki je med drugim dobila nalogo prevzeti nadzor nad nemškim dobaviteljem Grammer, v katerem je manjšinski lastniški delež pred tem pridobil Prevent. Na koncu je družbo Grammer prevzel kitajski Ningbo Jifeng, katerega tretja največja stranka je bil Volkswagen.
Posnetki po navedbah portala dokazujejo tudi, da se je Volkswagen za pomoč pri preprečitvi Preventovega prevzema Grammerja dogovarjal s tekmecema Daimlerjem in BMW.
Volkswagnu naj bi pomagal celo nekdanji kancler Gerhard Schröder.
Volkswagnu naj bi pomagal celo nekdanji kancler Gerhard Schröder, tudi nekdanji nadzornik Volkswagna, ki naj bi imel možnost izkoristiti svoje povezave z ruskim predsednikom Vladimirjem Putinom in Preventu prekiniti dotok denarja iz Rusije.
Volkswagnova delovna skupina naj bi pripravila tudi načrt, kako Prevent izločiti iz vseh novih naročil. Tako pri nekaterih naročilih niso upoštevali najnižje cene - v tem primeru bi namreč zmagal Prevent - temveč so prednost dali drugim dejavnikom, kot je zanesljivost dobave.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.