Velike ambicije Volkswagna; pripravlja električni avtomobil za 20.000 evrov

Kljub krizi želi Volkswagen v prihodnjem letu spet razširiti svoj tržni delež. Ob tem se zanaša na celo vrsto električnih avtomobilov serije ID.
Fotografija: Načrtovanim modelom serije ID iz Volkswagna naj bi se leta 2023 pridružil še manjši model za 20.000 evrov. FOTO: Volkswagen
Odpri galerijo
Načrtovanim modelom serije ID iz Volkswagna naj bi se leta 2023 pridružil še manjši model za 20.000 evrov. FOTO: Volkswagen

V trenutnem scenariju za avtomobile osnovne znamke Volkswagen leta 2021 je po načrtih največje avtomobilske družbe načrtovano povečanje proizvodnje za nadaljnjih 0,5 odstotne točke na 8,6 odstotka. Proizvajalec kljub občutnemu padcu naročil, tudi za leto, ki se končuje, predvideva sorazmerno povečanje. 
 
Pričakovanja temeljijo na ponovnem povečanju povpraševanja, potem ko je prišlo do znatnega upada prodaje in delnih prekinitev dobavnih verig zaradi posledic pandemije, zlasti v drugem četrtletju letošnjega leta. Zaostanek naročil pri Volkswagnu se je oktobra v primerjavi z istim mesecem lani povečal za tretjino. Trenutno se naročajo predvsem hibridni modeli.

Zanimanje za električne avtomobile

 
Zanimanje za povsem električne avtomobile se je povečalo tudi zaradi povišane nakupne premije poleti. Zadnji »avtomobilski vrh« med politiko, industrijo in sindikati v Nemčiji se je odločil, da bo pospeševanje prodaje, ki ga financirata država in industrija, podaljšalo do konca leta 2025.
 
Volkswagen bo zato v svojo novo ponudbo povsem električnih avtomobilov vključil tudi cenovno ugoden majhen avtomobil. Vozilo je načrtovano za leto 2023, v osnovni različici pa naj bi stalo okoli 20.000 evrov, sporočajo iz podjetja. 
 
Kompaktnemu avtomobilu ID.3, ki se prodaja od septembra letos, se bo na polovici naslednjega leta pridružil mali SUV ID.4. Po tem ID.5 - mešanica športnega terenca in limuzine z dosegom do 470 kilometrov - in nato še večji ID.6. Električni avtobus ID.Buzz naj bi bil na voljo leta 2022.


Avtomobili temeljijo na električnem konstrukcijskem modelu MEB, s katerim želi Volkswagen ustvariti enotno tehnično podlago za e-mobilnost in digitalizacijo tudi za druge hčerinske družbe v skupini. Z izmenjavo izkušenj bi tako bolje uskladili programsko opremo in nadzorne sisteme, kar bi družbi lahko znatno prihranilo stroške.


Več iz rubrike