Slovenija: porast povpraševanja po supih, kolesih in turnih smučeh
V letošnjem letu je med Slovenci opazen porast povpraševanja po supih, kolesih, turnih smučeh in tekalnih stezah.
Odpri galerijo
Slovenci so znani kot dejavni rekreativni športniki, pri spletnem oglasniku Bolha pa ugotavljajo, da jih najbolj privlačijo kolesarjenje in fitnes, v hladnejših mesecih pa zimski športi. Letos se je v primerjavi z letom 2020 povečalo zanimanje za supe, cestna kolesa, električna kolesa, turne smuči in tekalne steze.
Najbolj je izstopalo povečano zanimanje za turne smuči in sicer kar za 314 odstotkov. K velikemu zanimanju za turno smuko pa naj bi pripomogli tudi koronski ukrepi, zaradi katerih so žičnice prenehale z obratovanjem.
V zadnjih mesecih pri Bolhi opažajo tudi več zanimanja za fitnes opremo in pripomočke, kar je posledica ukrepov, povezanih s pandemijo covida-19. Ker se vse bolj bliža zima, je vedno več ponudbe in povpraševanja po pripomočkih za zimske športe. Pri spletnem oglasniku napovedujejo, da bo podkategorija zimski športi v prihodnjih mesecih glede na število oglasov prevzela vodilno vlogo.
Med 32.000 oglasi v kategoriji rekreacija in šport je sicer največ aktivnih oglasov (skoraj četrtina) v podkategoriji kolesa. Cestno kolo je februarja in marca zasedlo vedno višje mesto, februarja pa se je povečal tudi interes za gorska kolesa. Trend se je marca, aprila in maja le še stopnjeval.
»Med top 10 iskanimi besedami opazimo več interesa za kolesarjenje, v letošnjem januarju se tako prvič pojavijo turne smuči in sobno kolo. Še lanskega marca je bilo povpraševanje po PS4 na petem mestu, letos pa ga sploh ni na seznamu top 10. Spodbudno se nam zdi, da se ljudje namesto posedanja doma odločajo za gibanje v naravi,« so še sporočili z Bolhe.
Najbolj je izstopalo povečano zanimanje za turne smuči in sicer kar za 314 odstotkov. K velikemu zanimanju za turno smuko pa naj bi pripomogli tudi koronski ukrepi, zaradi katerih so žičnice prenehale z obratovanjem.
V zadnjih mesecih več zanimanja za fitnes opremo in pripomočke
V zadnjih mesecih pri Bolhi opažajo tudi več zanimanja za fitnes opremo in pripomočke, kar je posledica ukrepov, povezanih s pandemijo covida-19. Ker se vse bolj bliža zima, je vedno več ponudbe in povpraševanja po pripomočkih za zimske športe. Pri spletnem oglasniku napovedujejo, da bo podkategorija zimski športi v prihodnjih mesecih glede na število oglasov prevzela vodilno vlogo.
Med 32.000 oglasi v kategoriji rekreacija in šport je sicer največ aktivnih oglasov (skoraj četrtina) v podkategoriji kolesa. Cestno kolo je februarja in marca zasedlo vedno višje mesto, februarja pa se je povečal tudi interes za gorska kolesa. Trend se je marca, aprila in maja le še stopnjeval.
»Med top 10 iskanimi besedami opazimo več interesa za kolesarjenje, v letošnjem januarju se tako prvič pojavijo turne smuči in sobno kolo. Še lanskega marca je bilo povpraševanje po PS4 na petem mestu, letos pa ga sploh ni na seznamu top 10. Spodbudno se nam zdi, da se ljudje namesto posedanja doma odločajo za gibanje v naravi,« so še sporočili z Bolhe.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.