Škoda kibernetskih napadov na podjetje
Zaradi digitalizacije gospodarstva so podjetja pogosteje tarče kibernetskih napadov, ki lahko naredijo znatno škodo.

Odpri galerijo
V času pandemije so zaposleni bolj kot kdaj koli prej najšibkejši člen v verigi kibernetske varnosti vsake organizacije. FOTO: Getty Images/iStockphoto
Vsak posameznik v podjetju je lahko tarča kibernetskega napada. V času pandemije so zaposleni bolj kot kdaj koli prej najšibkejši člen v verigi kibernetske varnosti vsake organizacije.
Zaposleni so v digitalni dobi najbolj izpostavljeni napadom z ribarjenjem, temu pa sledijo napadi z izsiljevalsko programsko opremo, opozarjajo na Združenje za informatiko in telekomunikacije (ZIT) na GZS. Ti dodajajo, da lahko razmere bistveno izboljša izobraževanje in urjenje zaposlenih, kar naj bi bil tudi cilj vsakega delodajalec; s tem bi ozavestili zaposlene o kibernetski (ne)varnosti.
Da bi zmanjšali tveganja v podjetju je ZIT pripravil ravno izobraževanje in urjenje zaposlenih. »S sodobnim pristopom lahko zaposlene izurimo do te mere, da bodo kritično presojali prejete vsebine in ne podlegali izurjenim napadalcem,« pravijo pri ZITu, kjer vabijo na spletni seminar Kibernetski napadi na elektronsko pošto in kako popraviti poslovno škodo.
Spletni seminar bo potekal 18.2.2021 ob 14.00. Prijave so dostopne na njihovi spletni strani.
Skozi seminar naj bi spoznali, kako avtomatizirano treniranje uporabnikov reši problem socialnega inženiringa v podjetju in ustvari požarni zid kar z vašimi zaposlenimi.
Spoznali naj bi še:
- Kako oceniti stanje ozaveščenosti o kibernetski varnosti v organizaciji,
- V katere pasti se zaposleni najpogosteje ujamejo,
- Kako lahko vzpostavite sistem stalnega izobraževanja in treniranja zaposlenih,
- S kakšno tehnologijo lahko podpremo človeško zmotljivost.
Seminar bo predvidoma trajal uro in pol, v tem času pa bodo pokrite nevarnosti, ki za podjetja pretijo v digitalni divjini, ter kako se jim zoperstaviti.
Grožnje digitalnega sveta
Zaposleni so v digitalni dobi najbolj izpostavljeni napadom z ribarjenjem, temu pa sledijo napadi z izsiljevalsko programsko opremo, opozarjajo na Združenje za informatiko in telekomunikacije (ZIT) na GZS. Ti dodajajo, da lahko razmere bistveno izboljša izobraževanje in urjenje zaposlenih, kar naj bi bil tudi cilj vsakega delodajalec; s tem bi ozavestili zaposlene o kibernetski (ne)varnosti.
PREBERITE TUDI:
Da bi zmanjšali tveganja v podjetju je ZIT pripravil ravno izobraževanje in urjenje zaposlenih. »S sodobnim pristopom lahko zaposlene izurimo do te mere, da bodo kritično presojali prejete vsebine in ne podlegali izurjenim napadalcem,« pravijo pri ZITu, kjer vabijo na spletni seminar Kibernetski napadi na elektronsko pošto in kako popraviti poslovno škodo.
Pomen izobraževanja
Spletni seminar bo potekal 18.2.2021 ob 14.00. Prijave so dostopne na njihovi spletni strani.
Skozi seminar naj bi spoznali, kako avtomatizirano treniranje uporabnikov reši problem socialnega inženiringa v podjetju in ustvari požarni zid kar z vašimi zaposlenimi.

FOTO: NicoElNino/Shutterstock
Spoznali naj bi še:
- Kako oceniti stanje ozaveščenosti o kibernetski varnosti v organizaciji,
- V katere pasti se zaposleni najpogosteje ujamejo,
- Kako lahko vzpostavite sistem stalnega izobraževanja in treniranja zaposlenih,
- S kakšno tehnologijo lahko podpremo človeško zmotljivost.
Seminar bo predvidoma trajal uro in pol, v tem času pa bodo pokrite nevarnosti, ki za podjetja pretijo v digitalni divjini, ter kako se jim zoperstaviti.
Več iz rubrike
Fraport v Ljubljani pričakuje letos 150.000 čarterskih potnikov
Med poletjem bodo najpogosteje na voljo leti v Grčijo, Španijo, Egipt in Turčijo.
Zaupanja vredna blagovna znamka ni vedno dovolj
Evropski znak kakovosti EQTM povezuje karakteristike izdelka s kakovostno vodenimi procesi v podjetju