SBC sklenil sodelovanje s svetovno znano medijsko hišo
SBC, Klub slovenskih podjetnikov, je včeraj na Ljubljanskem gradu uradno predstavil začetek poslovnega partnerstva s svetovno znano medijsko hišo The Economist. V okviru tega je v slovenskem jeziku prvič izšla letna izdaja revije The Economist: Svet v 2022. Partnerstvo je v imenu SBC podpisal predsednik kluba Joc Pečečnik. Revija The Economist: Svet v 2022 ponuja najboljše uredniške vsebine iz globalne številke revije, poleg teh pa tudi vrhunske prispevke sodelavcev slovenskega uredništva, so sporočili iz SBC.
Globalna revija s slovenskim pridihom
V reviji je mogoče prebirati prispevke dr. Danila Türka, dr. Lučke Kajfež Bogataj, dr. Egona Zakrajška, Franca Bogoviča in številnih drugih strokovnjakov in poznavalcev področij geopolitike, logistike, okoljskih znanosti, ekonomije, trajnosti, umetne inteligence itd.
»Gre za zgodovinski trenutek, ko revija The Economist prvič prihaja v Slovenijo v slovenskem jeziku. V SBC, Klubu slovenskih podjetnikov, smo zbrani lastniki podjetij in globalni ljudje, partnerstvo z revijo The Economist pa je izjemno pomemben korak h globalizaciji in internacionalizaciji našega delovanja,« je ob podpisu pogodbe povedal predsednik kluba Joc Pečečnik. Prihodnje leto bo SBC v partnerstvu z The Economistom organiziral veliko poslovno konferenco s prepoznavnimi mednarodnimi gosti.
Nova smer SBC
Začetek poslovnega partnerstva je predsednik kluba Joc Pečečnik uradno predstavil javnosti s podpisom pogodbe o sodelovanju z regionalnim zastopnikom ugledne mednarodne blagovne znamke. »Revija The Economist, ki izhaja že od leta 1843, s svojo uredniško politiko močno zaznamuje in vpliva na sodobno zahodno družbo. Z zavzemanjem za ekonomski in socialni liberalizem, ki podpira svobodni trg, zasebno lastnino, odpravljanje meja in socialno pravičnost, postavlja smernice razvoju posameznih družb in držav, tudi slovenske. Zato je bilo logično, da SBC svojo vizijo delovanja v slovenski družbi preplete z idejami in vizijo, ki jo ima The Economist. Rezultat tega je prva slovenska izdaja revije,« je povedal Pečečnik, ki je predsedovanje povezavi najboljših slovenskih podjetnikov prevzel letos poleti. Na strani The Economista je pogodbo podpisal Robert Čoban, solastnik in predsednik družbe Color Media Group, ki je zastopnik licence medija The Economist v regiji.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.