SBC sklenil sodelovanje s svetovno znano medijsko hišo

SBC je včeraj na Ljubljanskem gradu uradno predstavil začetek poslovnega partnerstva s svetovno znano medijsko hišo The Economist.
Fotografija: Joc Pečečnik in Robert Čoban. Foto: Miha Špende (Studio37)
Odpri galerijo
Joc Pečečnik in Robert Čoban. Foto: Miha Špende (Studio37)

SBC, Klub slovenskih podjetnikov, je včeraj na Ljubljanskem gradu uradno predstavil začetek poslovnega partnerstva s svetovno znano medijsko hišo The Economist. V okviru tega je v slovenskem jeziku prvič izšla letna izdaja revije The Economist: Svet v 2022. Partnerstvo je v imenu SBC podpisal predsednik kluba Joc Pečečnik. Revija The Economist: Svet v 2022 ponuja najboljše uredniške vsebine iz globalne številke revije, poleg teh pa tudi vrhunske prispevke sodelavcev slovenskega uredništva, so sporočili iz SBC.

image_alt
Bill Gates investiral več milijonov v startup brez strank in dobička

Globalna revija s slovenskim pridihom

V reviji je mogoče prebirati prispevke dr. Danila Türka, dr. Lučke Kajfež Bogataj, dr. Egona Zakrajška, Franca Bogoviča in številnih drugih strokovnjakov in poznavalcev področij geopolitike, logistike, okoljskih znanosti, ekonomije, trajnosti, umetne inteligence itd.

»Gre za zgodovinski trenutek, ko revija The Economist prvič prihaja v Slovenijo v slovenskem jeziku. V SBC, Klubu slovenskih podjetnikov, smo zbrani lastniki podjetij in globalni ljudje, partnerstvo z revijo The Economist pa je izjemno pomemben korak h globalizaciji in internacionalizaciji našega delovanja,« je ob podpisu pogodbe povedal predsednik kluba Joc Pečečnik. Prihodnje leto bo SBC v partnerstvu z The Economistom organiziral veliko poslovno konferenco s prepoznavnimi mednarodnimi gosti.

image_alt
Madžarski sladoled izbran za najboljšega na svetu

Nova smer SBC

Začetek poslovnega partnerstva je predsednik kluba Joc Pečečnik uradno predstavil javnosti s podpisom pogodbe o sodelovanju z regionalnim zastopnikom ugledne mednarodne blagovne znamke. »Revija The Economist, ki izhaja že od leta 1843, s svojo uredniško politiko močno zaznamuje in vpliva na sodobno zahodno družbo. Z zavzemanjem za ekonomski in socialni liberalizem, ki podpira svobodni trg, zasebno lastnino, odpravljanje meja in socialno pravičnost, postavlja smernice razvoju posameznih družb in držav, tudi slovenske. Zato je bilo logično, da SBC svojo vizijo delovanja v slovenski družbi preplete z idejami in vizijo, ki jo ima The Economist. Rezultat tega je prva slovenska izdaja revije,« je povedal Pečečnik, ki je predsedovanje povezavi najboljših slovenskih podjetnikov prevzel letos poleti. Na strani The Economista je pogodbo podpisal Robert Čoban, solastnik in predsednik družbe Color Media Group, ki je zastopnik licence medija The Economist v regiji.

image_alt
Na Šrilanki odkrili 310-kilogramski naravni safir

Več iz rubrike