Naslednji četrtek imate lahko zmenek na Facebooku
Facebook se podaja v vode zmenkarij. Na podlagi podatkov naših profilov bo omogočil ujemanje s sorodnimi dušami.
Odpri galerijo
Velikan družbenih medijev, Facebook, bo prihajajoči četrtek ponudil možnost iskanja ujemajočega posameznika oziroma storitev spletnih zmenkarij. Na podlagi dogodkov, ki se jih udeležujemo, skupin, katerih člani smo, stvari ki jih všečkamo in zanimanj, ki so nam skupna, bo Facebook iskal ujemanja med posamezniki. Storitev bo dostopna za osebe starejše od 18 let, vključitev pa bo samovoljna. Zaenkrat bo storitev dostopna samo na ameriških tleh, a če bo dobro sprejeta med uporabniki, lahko pričakujemo širitev po ostalih celinah.
Pri Facebooku pravijo, da je ključna prednost njihove storitve ta, da ni potrebe po ustvarjanju novih uporabniških računov. Dovolj je že to, da smo prisotni na njihovem omrežju, kar omogoča večjo avtentičnost posameznikov. Storitev bo povezovala tudi profil na Instagramu, ki je prav tako v lasti Facebooka.
Deluje podobno kot ostale storitve spletnih zmenkarij; po sistemu vzajemnega všečkanja profila in iskanju ujemanj, le da ima Facebook bistveno več podatkov o nas. Uporabniki storitve zaenkrat ne bodo morali pošiljati slik, internetnih povezav, videov ali izvajati plačil. Omogočena bo običajna izmenjava sporočil, delilo pa se bo lahko tudi informacije o prihajajočem zmenku in deljenje lokacije.
Že en dan po oznanitvi nove storitve je občutno padla vrednost delnic ostalih spletnih ponudnikov zmenkarij. To bi pomenilo, da Facebook predstavlja resno konkurenco že obstoječim storitvam.
Pri Facebooku pravijo, da je ključna prednost njihove storitve ta, da ni potrebe po ustvarjanju novih uporabniških računov. Dovolj je že to, da smo prisotni na njihovem omrežju, kar omogoča večjo avtentičnost posameznikov. Storitev bo povezovala tudi profil na Instagramu, ki je prav tako v lasti Facebooka.
Deluje podobno kot ostale storitve spletnih zmenkarij; po sistemu vzajemnega všečkanja profila in iskanju ujemanj, le da ima Facebook bistveno več podatkov o nas. Uporabniki storitve zaenkrat ne bodo morali pošiljati slik, internetnih povezav, videov ali izvajati plačil. Omogočena bo običajna izmenjava sporočil, delilo pa se bo lahko tudi informacije o prihajajočem zmenku in deljenje lokacije.
Že en dan po oznanitvi nove storitve je občutno padla vrednost delnic ostalih spletnih ponudnikov zmenkarij. To bi pomenilo, da Facebook predstavlja resno konkurenco že obstoječim storitvam.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.