Facebook razmišlja, da bi odstranil števec všečkov
Prva testiranja ukinitve števca všečkov so že v polnem teku.
Odpri galerijo
Za marsikoga je nepogrešljiv del Facebook izkušnje prav »like button«. A Facebook je za TechCrunch povedal, da razmišlja o odstranitvi števca všečkov z osnovnega zidu. V tem smeri delujejo, ker vedno več ljudi na najbolj razširjenem družbenem omrežju sebe primerja z drugimi prav preko količine všečkov, kar v velikih primerih pripelje tudi do cenzuriranja samega sebe.
Idejo že od aprila testirajo na Instagramu, ki je prav tako v lasti Facebooka. Testiranja na Instagramu so se začela v Kanadi, za tem pa so pomanjkanje števca všečkov lahko opazili še uporabniki Instagrama na Irskem, Italiji, Japonskem, Braziliji, Avstraliji in Novi Zelandiji. Rezultati testiranja zaenkrat še niso javni, nekateri pa namigujejo, da bi lahko imel pozitiven učinek.
Testiranje se bo v prihodnjih mesecih preneslo še na aplikacijo Facebook. Pozitiven naj bi bil predvsem vpliv na duševno zdravje uporabnikov in na količino objav na svojem zidu. Facebook je namreč prostor, kjer posamezniki po večini delijo udarne osebne zgodbe in uspešne korake v življenju - poroka, nova zaposlitev, rojstvo otroka, ipd. Deljenje vsakodnevnih dogodkov in manj pomembnih prigod, sta skoraj v celoti prevzela Instagram in Snapchat. Težava po mnenju lastnikov nastane v tem, da imamo vsi ljudje omejeno število udarnih osebnih zgodb, ki bi zanimale sledilce na Facebooku. Res pa je, da nimamo vsi enako razporejenih udarnih dogodkov v življenju. A če se posamezniki dnevno primerjamo s količino udarnih dogodkov naših Facebook prijateljev in gledamo všečke drugih, si hitro lahko ustvarimo mnenje, da se nam ne godi enako dobro kot ostalim.
Prav takšno zmotno predpostavljane želijo na Facebooku odpraviti. Uporabnike želijo prav tako spodbuditi, da bi se v manjši meri zadrževali pri objavljanju, saj se marsikdo pretirano obremenjuje, da pod svojo objavo ne bo zagledal dovolj všečkov.
Idejo že od aprila testirajo na Instagramu, ki je prav tako v lasti Facebooka. Testiranja na Instagramu so se začela v Kanadi, za tem pa so pomanjkanje števca všečkov lahko opazili še uporabniki Instagrama na Irskem, Italiji, Japonskem, Braziliji, Avstraliji in Novi Zelandiji. Rezultati testiranja zaenkrat še niso javni, nekateri pa namigujejo, da bi lahko imel pozitiven učinek.
Testiranje se bo v prihodnjih mesecih preneslo še na aplikacijo Facebook. Pozitiven naj bi bil predvsem vpliv na duševno zdravje uporabnikov in na količino objav na svojem zidu. Facebook je namreč prostor, kjer posamezniki po večini delijo udarne osebne zgodbe in uspešne korake v življenju - poroka, nova zaposlitev, rojstvo otroka, ipd. Deljenje vsakodnevnih dogodkov in manj pomembnih prigod, sta skoraj v celoti prevzela Instagram in Snapchat. Težava po mnenju lastnikov nastane v tem, da imamo vsi ljudje omejeno število udarnih osebnih zgodb, ki bi zanimale sledilce na Facebooku. Res pa je, da nimamo vsi enako razporejenih udarnih dogodkov v življenju. A če se posamezniki dnevno primerjamo s količino udarnih dogodkov naših Facebook prijateljev in gledamo všečke drugih, si hitro lahko ustvarimo mnenje, da se nam ne godi enako dobro kot ostalim.
Prav takšno zmotno predpostavljane želijo na Facebooku odpraviti. Uporabnike želijo prav tako spodbuditi, da bi se v manjši meri zadrževali pri objavljanju, saj se marsikdo pretirano obremenjuje, da pod svojo objavo ne bo zagledal dovolj všečkov.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.