Na prvem Effie dnevu predstavili člane žirije Effie® Slovenija 2020
Slovenska oglaševalska zbornica je v sodelovanju z odborom Effie Slovenija 2020 v spletnem okolju izvedla prvi Effie strokovni dan.
Odpri galerijo
Na prvem Effie dnevu sta uvodoma Vesna Marđonović, predsednica Effie Slovenija 2020, in Mitja Tuškej, strokovni direktor Effie Slovenija 2020, spletne udeležence popeljala skozi novosti jubilejne izvedbe ter povzela ključne informacije prenovljenega razpisa za nagrade Effie Slovenija 2020.
Premierno so predstavili tudi člane žirije Effie Slovenija 2020, ki jih je na predlog Strokovno-organizacijskega odbora Effie imenoval Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ). V deseti izvedbi Effie Slovenija bo o finalistih in nagrajencih odločala dvostopenjska žirija, ki jo bo vodil David Kušanić, generalni manager prodajne učinkovitosti znamke Renault za Evropo in države Magreba, Groupe Renault. V prvostopenjski žiriji se bo predsedniku pridružilo devetnajst, v drugostopenjski pa štirinajst članov žirije. Udeležence je na dogodku nagovoril tudi predsednik žirije, ki je pojasnil usmeritve žirije pri ocenjevanju jubilejnih Effijev.
Osrednja govorka dogodka je bila spletna psihologinja Nathalie Nahai, ki je predstavila psihološko dinamiko za vedenjem potrošnikov in kako v etičnih mejah prenesti principe vedenjske znanosti v digitalni svet komunikacij za bolj resonančne, prepričljive in dragocene uporabniške izkušnje. V nadaljevanju je Amy Rodgers, odgovorna urednica za lestvice in raziskave pri WARC, predstavila, kako se uspešne in učinkovite znamke odzivajo na spremembe v kontekstu pandemije in kako so vzpon e-trgovine ter spremenjene navade medijske potrošnje zaznamovale marketing. Dogodek je s predavanjem sklenil strateg in partner v Skupini Formitas, Mitja Tuškej, ki se je poglobil v moč odličnega uvida v znamko, njeno ciljno skupino in trende ter pojasnil, zakaj je dober uvid v znamko ključen za učinkovite in uspešne prijave na Effie. Predavatelji so udeležencem nanizali tudi konkretne primere, aktualne v pandemičnem času.
Nagrade Effie podeljuje žirija oglaševalcem in agencijam, ki so prek vodenega postopka prijav ter njihove dvostopenjske presoje nedvoumno in z argumenti dokazali neposredno povezavo med tržnim komuniciranjem ter doseganjem in preseganjem zastavljenih komunikacijskih, marketinških in poslovnih ciljev.
V deseti izvedbi Effie Slovenija bo ocenjevanje tržno-komunikacijskih akcij najprej opravila prvostopenjska žirija v sestavi:
Izmed akcij, ki se bodo uvrstile med finaliste, bo nagrajence izbrala drugostopenjska žirija v sestavi:
Razpis Effie Slovenija 2020, ki so ga v skladu s smernicami licencodajalca Effie Worldwide za jubilejno izvedbo popolnoma prenovili, je že objavljen, prijave tržno-komunikacijskih kampanj, ki so potekale v Sloveniji kadarkoli med 1. oktobrom 2018 in 30. junijem 2021, v kategoriji “Dolgoročna učinkovitost in uspešnost” pa vsaj med 30. junijem 2018 in 30. junijem 2021, pa bodo možne v spletnem prijavnem sistemu od začetka poletja pa vse do 15. septembra 2021. Strokovno-organizacijski odbor Effie Slovenija bo v maju 2021 izvedel brezplačno intenzivno spletno delavnico, na kateri bo prijaviteljem podal priporočila in nasvete za pripravo učinkovite prijave. Obe stopnji žiriranja bosta izvedeni jeseni, zmagovalce pa bodo razglasili v začetku decembra 2021 na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad Effie Slovenija 2020.
Vsi finalisti in nagrajenci Effie Slovenija se bodo uvrstili tudi v seštevek točk Effie Index, svetovne identifikacije in razvrstitve najučinkovitejših agencijskih mrež, agencij, oglaševalcev in blagovnih znamk, ki jo od 2011 dalje letno objavljata Effie Worldwide Inc. in Warc.
***
Effie je registrirana blagovna znamka v lasti Effie Worldwide, Inc. Nagrade Effie je leta 1968 prvič podelilo Ameriško združenje za marketing, trenutno pa se izvaja v mednarodni mreži s kar 57 programi. V Sloveniji Effie po licenčni pogodbi na dve leti organizira slovenska oglaševalska zbornica že vse od leta 2002, tokrat že desetič. Poslanstvo Effie je, da vodimo, navdihujemo in spodbujamo odlične tržno-komunikacijske prakse, ki so učinkovite in uspešne. Effie prepoznava in nagrajuje najpomembnejše dosežke v tržnem komuniciranju: Effie nagrajuje ideje, ki delujejo.
Premierno so predstavili tudi člane žirije Effie Slovenija 2020, ki jih je na predlog Strokovno-organizacijskega odbora Effie imenoval Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ). V deseti izvedbi Effie Slovenija bo o finalistih in nagrajencih odločala dvostopenjska žirija, ki jo bo vodil David Kušanić, generalni manager prodajne učinkovitosti znamke Renault za Evropo in države Magreba, Groupe Renault. V prvostopenjski žiriji se bo predsedniku pridružilo devetnajst, v drugostopenjski pa štirinajst članov žirije. Udeležence je na dogodku nagovoril tudi predsednik žirije, ki je pojasnil usmeritve žirije pri ocenjevanju jubilejnih Effijev.
Osrednja govorka dogodka je bila spletna psihologinja Nathalie Nahai, ki je predstavila psihološko dinamiko za vedenjem potrošnikov in kako v etičnih mejah prenesti principe vedenjske znanosti v digitalni svet komunikacij za bolj resonančne, prepričljive in dragocene uporabniške izkušnje. V nadaljevanju je Amy Rodgers, odgovorna urednica za lestvice in raziskave pri WARC, predstavila, kako se uspešne in učinkovite znamke odzivajo na spremembe v kontekstu pandemije in kako so vzpon e-trgovine ter spremenjene navade medijske potrošnje zaznamovale marketing. Dogodek je s predavanjem sklenil strateg in partner v Skupini Formitas, Mitja Tuškej, ki se je poglobil v moč odličnega uvida v znamko, njeno ciljno skupino in trende ter pojasnil, zakaj je dober uvid v znamko ključen za učinkovite in uspešne prijave na Effie. Predavatelji so udeležencem nanizali tudi konkretne primere, aktualne v pandemičnem času.
O Effie žiriji
Nagrade Effie podeljuje žirija oglaševalcem in agencijam, ki so prek vodenega postopka prijav ter njihove dvostopenjske presoje nedvoumno in z argumenti dokazali neposredno povezavo med tržnim komuniciranjem ter doseganjem in preseganjem zastavljenih komunikacijskih, marketinških in poslovnih ciljev.
V deseti izvedbi Effie Slovenija bo ocenjevanje tržno-komunikacijskih akcij najprej opravila prvostopenjska žirija v sestavi:
- David Kušanić, predsednik žirije Effie Slovenija 2020, generalni manager prodajne učinkovitosti znamke Renault za Evropo in države Magreba, Groupe Renault,
- Meta Arh, soustanoviteljica in partnerica Arhee in direktorica Temidie,
- Erik Bizjak, direktor in svetovalec, Markacija,
- Robert Bohinec, kreativni direktor, Futura DDB,
- Mitja Grebenjak, vodja digitalne izkušnje, HOORAY STUDIOS,
- Alenka Jančar, vodja upravljanja blagovne znamke, Zavarovalnica Triglav,
- Rinalda Klemenčič, direktorica Službe za inovacije in strateški marketing, Zavarovalnica Sava,
- Špela Kozamernik, direktorica, Renderspace,
- mag. Urban Kramberger, manager blagovne skupine Laško, Pivovarna Laško Union,
- Andreja Lenart, direktorica Centralnega marketinga, Telekom Slovenije,
- Maka Lippai Senekovič, medijska direktorica, Publicis Groupe Slovenia,
- Simona Mladenović, vodja oglaševanja, NLB,
- Andreja Možina, direktorica za upravljanje odnosov s kupci v izvršnem področju marketing, Mercator,
- Aleš Petejan, vodja marketinga, Mastercard Slovenija,
- Dolores Podbevšek, direktorica marketinga in trženja digitalnih ter tiskanih edicij, Delo,
- Lidija Rakuša, direktorica marketinga, Merkur trgovina,
- Urška Saletinger, vodja korporativnih komunikacij, Abelium, R&D,
- Petra Šušteršič, direktorica prodaje, Planet TV,
- Jure Tepina, glavni in odgovorni urednik 24ur.com, Pro Plus,
- Nataša Verk, mag., asistentka, Fakulteta za družbene vede, Univerza v Ljubljani.
PREBERITE TUDI:
Izmed akcij, ki se bodo uvrstile med finaliste, bo nagrajence izbrala drugostopenjska žirija v sestavi:
- David Kušanić, predsednik žirije Effie Slovenija 2020, generalni manager prodajne učinkovitosti znamke Renault za Evropo in države Magreba, Groupe Renault,
- Luka Bajs, kreativni direktor, SHIFT,
- Dali Bungič, direktorica, skupina Luna \TBWA,
- Peter Curk, direktor Trženja in upravljanja uporabniške izkušnje, Petrol,
- Mojca Dobrovoljc, vodja farmacevtskega programa, Beiersdorf,
- Uroš Goričan, kreativni direktor, Herman&partnerji,
- mag. Janez Jereb, direktor projektov, Mediana,
- Lovro Peterlin, managing direktor, A1 Slovenija,
- Mojca Randl, predsednica skupščine Formitas skupine,
- Zoran Savin, svetovalec @digitall.si & direktor @IAB Slovenija,
- Matevž Šmalc, direktor podpore strankam, Generali zavarovalnica,
- Janja Štular, vodja marketinga, Spar Slovenija,
- Darja Teržan, izvršna direktorica poslovnega področja Donat Mg, Atlantic Grupa,
- Tomaž Žontar, vodja razvoja storitev in inovacij, Europlakat,
- Alina Žugelj Pikalo, medijska direktorica, Pristop Media.
Za slovensko marketinško stroko je po virih Mediane (2019) Effie najbolj zaželena, ugledna in referenčna nagrada s področja tržnega komuniciranja, zato je tudi sodelovanje v Effie žiriji posebnega pomena.
Razpis Effie Slovenija 2020, ki so ga v skladu s smernicami licencodajalca Effie Worldwide za jubilejno izvedbo popolnoma prenovili, je že objavljen, prijave tržno-komunikacijskih kampanj, ki so potekale v Sloveniji kadarkoli med 1. oktobrom 2018 in 30. junijem 2021, v kategoriji “Dolgoročna učinkovitost in uspešnost” pa vsaj med 30. junijem 2018 in 30. junijem 2021, pa bodo možne v spletnem prijavnem sistemu od začetka poletja pa vse do 15. septembra 2021. Strokovno-organizacijski odbor Effie Slovenija bo v maju 2021 izvedel brezplačno intenzivno spletno delavnico, na kateri bo prijaviteljem podal priporočila in nasvete za pripravo učinkovite prijave. Obe stopnji žiriranja bosta izvedeni jeseni, zmagovalce pa bodo razglasili v začetku decembra 2021 na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad Effie Slovenija 2020.
Vsi finalisti in nagrajenci Effie Slovenija se bodo uvrstili tudi v seštevek točk Effie Index, svetovne identifikacije in razvrstitve najučinkovitejših agencijskih mrež, agencij, oglaševalcev in blagovnih znamk, ki jo od 2011 dalje letno objavljata Effie Worldwide Inc. in Warc.
***
Effie je registrirana blagovna znamka v lasti Effie Worldwide, Inc. Nagrade Effie je leta 1968 prvič podelilo Ameriško združenje za marketing, trenutno pa se izvaja v mednarodni mreži s kar 57 programi. V Sloveniji Effie po licenčni pogodbi na dve leti organizira slovenska oglaševalska zbornica že vse od leta 2002, tokrat že desetič. Poslanstvo Effie je, da vodimo, navdihujemo in spodbujamo odlične tržno-komunikacijske prakse, ki so učinkovite in uspešne. Effie prepoznava in nagrajuje najpomembnejše dosežke v tržnem komuniciranju: Effie nagrajuje ideje, ki delujejo.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.