Na dražbi za več kot 200.000 evrov prodana prva digitalna smeška
Čustveni simboli predstavljajo nepogrešljiv del elektronske komunikacije. Kako zelo so cenjeni, se je izkazalo na nedavni dražbi.
Odpri galerijo
Nedavno je potekala spletna dražba, na kateri so za več kot 200.000 evrov prodajali prva čustvena simbola, ki sta bila zasnovana za digitalno komuniciranje. Gre za nasmejanega in žalostnega emotikona.
Nasmejani smeško je sestavljen iz dvopičja, vezaja in zaklepaja, žalosten pa iz dvopičja, vezaja in oklepaja. Leta 1982 ju je izumil profesor znanosti Scott E. Fahlman z ameriške univerze Carnegie Mellon, so po poročanju nemške tiskovne agencije dejali pri ameriški avkcijski hiši Heritage Auctions.
Na dan 19. septembra 1982 naj bi Fahlman predlagal, da bi se kombinacija simbolov, ki jo danes poznamo kot nasmejanega smeška, uporabljala v kontekstu »samo šalim sem«. Pomen žalostnega emotikona pa naj bi pomenil »žalosten sem«.
Kot so dodali predstavniki avkcijske hiše, je izum čustvenih simbolov pomemben doprinos spletnemu komuniciranju, saj v virtualni svet prinaša človečnost, kontekst in čustva.
Unikatno delo je bilo prodano v obliki digitalnega potrdila o pristnosti, ki velja za izvirnik. Obstaja sicer več identičnih kopij predmeta.
Predmet omenjene dražbe sta bila tudi dva eseja, ki ju je Fahlman napisal o izumu smeškov. Pri tem je prvega napisal leta 2002 ob 20. obletnici, drugi pa je bil napisan za namene dražbe. Udeleženec dražbe, ki je ponudil najvišji znesek, je zraven prejel še podpisan in okvirjen Fahlmanov certifikat.
Nasmejani smeško je sestavljen iz dvopičja, vezaja in zaklepaja, žalosten pa iz dvopičja, vezaja in oklepaja. Leta 1982 ju je izumil profesor znanosti Scott E. Fahlman z ameriške univerze Carnegie Mellon, so po poročanju nemške tiskovne agencije dejali pri ameriški avkcijski hiši Heritage Auctions.
Na dan 19. septembra 1982 naj bi Fahlman predlagal, da bi se kombinacija simbolov, ki jo danes poznamo kot nasmejanega smeška, uporabljala v kontekstu »samo šalim sem«. Pomen žalostnega emotikona pa naj bi pomenil »žalosten sem«.
Kot so dodali predstavniki avkcijske hiše, je izum čustvenih simbolov pomemben doprinos spletnemu komuniciranju, saj v virtualni svet prinaša človečnost, kontekst in čustva.
Unikatno delo je bilo prodano v obliki digitalnega potrdila o pristnosti, ki velja za izvirnik. Obstaja sicer več identičnih kopij predmeta.
Predmet omenjene dražbe sta bila tudi dva eseja, ki ju je Fahlman napisal o izumu smeškov. Pri tem je prvega napisal leta 2002 ob 20. obletnici, drugi pa je bil napisan za namene dražbe. Udeleženec dražbe, ki je ponudil najvišji znesek, je zraven prejel še podpisan in okvirjen Fahlmanov certifikat.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese