Mediji so širili novice o razhodu; Rimac pravi: »To je laž!«

Nekateri svetovni mediji so po spletu očitno širili lažne novice o domnevnem razhodu korejskega proizvajalca avtomobilov s hrvaškim podjetjem Rimac Automobili zaradi nemškega proizvajalca športnih avtomobilov Porsche. Mate Rimac, ustanovitelj podjetja in hitro vzhajajoča zvezda v svetu avtomobilizma, je kasneje na svojem Facebook profilu utišal govorice in medije kar malce okaral.
Domnevne težave v avtomobilskem trikotniku
Družba Hyundai Motor Group ima sicer od leta 2019 v lasti 12-odstotni delež hrvaškega proizvajalca, vreden 90 milijonov dolarjev. Porsche, ki ima od leta 2018 v Rimacu 10-odstotni delež, pa je lani ta delež povečal na 24 odstotkov.
Po navedbah spletnega portala Automotive News, ki sicer poroča o novicah iz avtomobilske industrije, je prav to novo 'zbližanje' s Porschejem razlog, da je Hyundai prekinil sodelovanje z Rimacom. »Potem ko je hrvaški avtomobilski proizvajalec poglobil svoje vezi s Porschejem, Hyundai Motor, po navedbah virov, končuje projekte s skupino Rimac Group,« so zapisali na svojem portalu.

Hyundai z Rimacom sicer izvaja dva projekta: električni športni avtomobil za okrepitev svoje podznamke N performance, ki še ni dobila imena, in koncept Vision FK, športno limuzino na vodikov pogon z baterijskim sklopom Rimac.
V članku Automotive News je navedeno, da bo Hyundai nadaljeval lasten razvoj prvega modela, medtem ko je drugi projekt zamrl. Vendar isti članek navaja tudi uradni odgovor podjetja Rimac: »Imamo dva aktivna projekta na visoki ravni, ki sta v teku [s Hyundaijem], enega zaključenega in več prihodnjih projektov, o katerih se pogovarjamo.«
Rimac je utišal govorice
Ustanovitelj znamke Rimac Automobili je na svojem Facebook profilu zapisal, da je »Hyundai že komentiral članek o lažnih novicah, ki navajajo, da Rimac in Hyundai prekinjata sodelovanje zaradi sodelovanja med Porschejem in Rimacom. Tako Hyundai kot Rimac sta sporočila, da to ne drži«. Dodal je še: »Toda mediji o tem še vedno pišejo. No, to pove več o medijih kot o čemerkoli drugem.«
Rimac je sicer na podlagi nedavnega dogovora s Porschejem pridobil tudi 55-odstotni delež v novoustanovljeni družbi Bugatti-Rimac, medtem ko je Porsche prevzel preostalih 45 odstotkov, o čemer smo že pisali. S tem je Rimac dejansko dobil nadzor nad 113 let starim podjetjem, v katerem bodo prihodnji Bugattiji uporabljali Rimacove električne pogonske sklope. Porsche še vedno ohranja svoj 24-odstotni delež v podjetju Rimac.
Več iz rubrike
Borzna rast proizvajalcev orožja
Evropa se bo ponovno oborožila in v obrambno industrijo se bo zlilo veliko denarja, investitorji so skočili in želijo biti del te rasti.
Avstrijski Steyr in hrvaški Đuro Đaković vodita evropske orožarje
Napovedani povečani izdatki za evropsko obrambo obnoreli vlagatelje.