Mediji so širili novice o razhodu; Rimac pravi: »To je laž!«
Nekateri svetovni mediji so po spletu očitno širili lažne novice o domnevnem razhodu korejskega proizvajalca avtomobilov s hrvaškim podjetjem Rimac Automobili zaradi nemškega proizvajalca športnih avtomobilov Porsche. Mate Rimac, ustanovitelj podjetja in hitro vzhajajoča zvezda v svetu avtomobilizma, je kasneje na svojem Facebook profilu utišal govorice in medije kar malce okaral.
Domnevne težave v avtomobilskem trikotniku
Družba Hyundai Motor Group ima sicer od leta 2019 v lasti 12-odstotni delež hrvaškega proizvajalca, vreden 90 milijonov dolarjev. Porsche, ki ima od leta 2018 v Rimacu 10-odstotni delež, pa je lani ta delež povečal na 24 odstotkov.
Po navedbah spletnega portala Automotive News, ki sicer poroča o novicah iz avtomobilske industrije, je prav to novo 'zbližanje' s Porschejem razlog, da je Hyundai prekinil sodelovanje z Rimacom. »Potem ko je hrvaški avtomobilski proizvajalec poglobil svoje vezi s Porschejem, Hyundai Motor, po navedbah virov, končuje projekte s skupino Rimac Group,« so zapisali na svojem portalu.
Hyundai z Rimacom sicer izvaja dva projekta: električni športni avtomobil za okrepitev svoje podznamke N performance, ki še ni dobila imena, in koncept Vision FK, športno limuzino na vodikov pogon z baterijskim sklopom Rimac.
V članku Automotive News je navedeno, da bo Hyundai nadaljeval lasten razvoj prvega modela, medtem ko je drugi projekt zamrl. Vendar isti članek navaja tudi uradni odgovor podjetja Rimac: »Imamo dva aktivna projekta na visoki ravni, ki sta v teku [s Hyundaijem], enega zaključenega in več prihodnjih projektov, o katerih se pogovarjamo.«
Rimac je utišal govorice
Ustanovitelj znamke Rimac Automobili je na svojem Facebook profilu zapisal, da je »Hyundai že komentiral članek o lažnih novicah, ki navajajo, da Rimac in Hyundai prekinjata sodelovanje zaradi sodelovanja med Porschejem in Rimacom. Tako Hyundai kot Rimac sta sporočila, da to ne drži«. Dodal je še: »Toda mediji o tem še vedno pišejo. No, to pove več o medijih kot o čemerkoli drugem.«
Rimac je sicer na podlagi nedavnega dogovora s Porschejem pridobil tudi 55-odstotni delež v novoustanovljeni družbi Bugatti-Rimac, medtem ko je Porsche prevzel preostalih 45 odstotkov, o čemer smo že pisali. S tem je Rimac dejansko dobil nadzor nad 113 let starim podjetjem, v katerem bodo prihodnji Bugattiji uporabljali Rimacove električne pogonske sklope. Porsche še vedno ohranja svoj 24-odstotni delež v podjetju Rimac.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese