Luksuzne hotelske sobe v Dubrovniku oktobra za 50 evrov
Oktobra bodo v Dubrovniku v sklopu državne kampanje Tjedan Odmora Vrijedan na voljo luksuzne hotelske sobe za 50 evrov.
Odpri galerijo
V intervjuju za dnevnik.hr je pomočnica župana Dubrovnika Jelka Tepšić potrdila, da so številna podjetja v Dubrovniku in okolici pripravljena podpisati nacionalno pobudo Tjedan Odmora Vrijedan.
Kampanja po zasnovi hrvaškega ministrstva za turizem in nacionalne turistične organizacije, predvideva teden dni - no, pravzaprav le malo več -, v katerem vse ponudnike v turističnem sektorju spodbujajo k 50-odstotnem popustu.
Ponudba naj bi zajemala dva vikenda, od petka 16. oktobra do nedelje 25. oktobra, akciji pa se lahko pridružijo vsi turistično poslovni subjekti: hotelske hiše, zasebni najemniki, restavracije, naravni parki in nacionalni parki, muzeji, galerije, adrenalinski turizem, dejavnosti itd., ki ponujajo vrhunske storitve po polovični ceni.
Luksuzne hotelske sobe v Dubrovniku po 50 evrov na noč v oktobru zvenijo kot dobra ponudba. V tem mesecu lahko obiskovalci namreč še vedno uživajo v sončnih ulicah starega mestnega jedra v Dubrovniku. Takrat noč v tamkajšnjih luksuznih hotelih običajno stane okoli 200 evrov. Zaradi letošnjih izrednih razmer se cene trenutno gibljejo pri 113 evrih na noč. Dnevnik.hr zato ocenjuje, da bodo luksuzne hotelske sobe v Dubrovniku oktobra na voljo za 50 evrov na noč.
Nekateri v turističnem sektorju sicer niso najbolj navdušeni nad pobudo. Oktober se jim zdi prepozen mesec v sezoni za takšno shemo. Njihov pesimizem je pravzaprav upravičen. Mesec je bil v preteklosti veliko težji za promocijo, razen za posebni primer Dubrovnika - morje začenja beležiti padec temperature, v celinskih regijah pa so zgodaj zjutraj in zvečer oktobra že potrebne jakne in dolge hlače.
To pa še ne pomeni, da takšne destinacije v tednu pobude ne bi imele koristi od privabljanja zlasti domačih turistov, a samo čas bo pokazal, kako bo industrija sprejela pobudo in kako koristna bo ta za hrvaški turizem.
Kampanja po zasnovi hrvaškega ministrstva za turizem in nacionalne turistične organizacije, predvideva teden dni - no, pravzaprav le malo več -, v katerem vse ponudnike v turističnem sektorju spodbujajo k 50-odstotnem popustu.
Ponudba naj bi zajemala dva vikenda, od petka 16. oktobra do nedelje 25. oktobra, akciji pa se lahko pridružijo vsi turistično poslovni subjekti: hotelske hiše, zasebni najemniki, restavracije, naravni parki in nacionalni parki, muzeji, galerije, adrenalinski turizem, dejavnosti itd., ki ponujajo vrhunske storitve po polovični ceni.
PREBERITE TUDI:
Luksuzne hotelske sobe v Dubrovniku po 50 evrov na noč v oktobru zvenijo kot dobra ponudba. V tem mesecu lahko obiskovalci namreč še vedno uživajo v sončnih ulicah starega mestnega jedra v Dubrovniku. Takrat noč v tamkajšnjih luksuznih hotelih običajno stane okoli 200 evrov. Zaradi letošnjih izrednih razmer se cene trenutno gibljejo pri 113 evrih na noč. Dnevnik.hr zato ocenjuje, da bodo luksuzne hotelske sobe v Dubrovniku oktobra na voljo za 50 evrov na noč.
Dubrovnik je poseben primer hrvaškega turizma. V zadnjih letih je izkoristil svojo prepoznavnost in sezono uspel zadržati dlje, kot druge priljubljene hrvaške destinacije. To je mestu uspevalo predvsem zaradi svetovno znanih lastnosti in odličnega trženja. Letos pa je Dubrovnik, ki ga večinoma povezujejo čarterski leti in velike križarke, utrpel večji upad obiska, kot destinacije, ki jih tradicionalno obiskujejo uporabniki cest. Razumljivo je, da se turistična destinacija zdaj optimistično želi pridružiti pobudi ministrstva.
Nekateri v turističnem sektorju sicer niso najbolj navdušeni nad pobudo. Oktober se jim zdi prepozen mesec v sezoni za takšno shemo. Njihov pesimizem je pravzaprav upravičen. Mesec je bil v preteklosti veliko težji za promocijo, razen za posebni primer Dubrovnika - morje začenja beležiti padec temperature, v celinskih regijah pa so zgodaj zjutraj in zvečer oktobra že potrebne jakne in dolge hlače.
To pa še ne pomeni, da takšne destinacije v tednu pobude ne bi imele koristi od privabljanja zlasti domačih turistov, a samo čas bo pokazal, kako bo industrija sprejela pobudo in kako koristna bo ta za hrvaški turizem.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese