Luka Modrić investira v družbeno omrežje za športne navdušence
Sportening je hrvaško socialno omrežje, ki povezuje športne navijače in jim omogoča ustvarjanje navijaške skupnosti, deljenje vsebine, ocenjevanje igralcev in druge aktivnosti navijačev.
Šport povezuje navijače
Podjetje je doslej zbralo več kot 6,4 milijona evrov kapitala s strani različnih investitorjev. Eden prvih vlagateljev je bil Sacha Dragić, ustanovitelj družbe Superbet. Podjetje podpira tudi avtor knjige Hacking Growth in strokovnjak, zaslužen za hitro rast Dropboxa, Sean Ellis, poroča Croatia Week.
Športna platforma je prepričala tudi enega najboljših svetovnih nogometašev Luka Modrića. Za prvo življenjsko naložbo je izbral Sportening, saj želi pomagati graditi vrhunsko skupnost navijačev.
»Ko sem videl, kako strastna je ekipa Sporteninga pri ustvarjanju nečesa edinstvenega za navijače, sem jih takoj želel podpreti. Danes ne bi bil tukaj, kjer sem, brez navijačev in njihova nedavna odsotnost na stadionih je pokazala, kako pomembni so za igro. Zdaj jim želim nekaj vrniti s tem, da pomagam Sporteningu zgraditi največjo in najboljšo spletno skupnost navijačev,« je za hrvaške medije povedal Modrić.
V letu in pol do šest milijonov uporabnikov
Sporteningu se je pridružilo že 250.000 navijačev s celega sveta, vsak dan pa se pridruži več kot 2000 novih. V naslednjem letu in pol pričakujejo več kot šest milijonov uporabnikov. Trenutno razvijajo uporabniške profile, ustvariti pa nameravajo tudi videoposnetke, GIF-e, ankete, Q&A, ocene igralcev in drugo vsebino. Modrić je prvi športnik, ki je podprl platformo in bo imel uradni kanal, navaja Croatia Week.
Navijači so ključ do športnega uspeha
Ustanovitelj Sporteninga Ivan Klarić je v enem letu zbral ekipo 50 ljudi, vključno s povratniki iz velikih tehnoloških podjetij, kot je Google. Trenutno imajo pisarne v Zagrebu in San Franciscu, kmalu pa nameravajo odpreti tudi pisarno v Londonu. Podjetje si prizadeva postati konkurenčno svetovnim vodilnim družbenim omrežjem.
Klarić je na hrvaški startup sceni prisoten zadnjih 10 let. Poleg tega, da je ustanovil Sportening in Superology, je podpiral tudi male podjetnike in investiral v druga podjetja, kot so Good Game, TalentLyft, Stemi in Fueloyal.
»Želimo zgraditi najboljšo družabno aplikacijo za ljubitelje športa po vsem svetu in današnji dan predstavlja velik korak na tej poti. Sportening smo vzpostavili, da povežemo navijače in jim ponudimo edinstveno, prilagojeno izkušnjo družbenih medijev, stran od vsega hrupa mainstream platform,« pravi Klarić in dodaja, da so želeli navijačem vrniti moč, kar je po njegovem mnenju ključnega pomena za prihodnost športa.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.