Lamborghini je za letos naznanil konec pomembnega obdobja
Lamborghini bo leta 2022 predstavil svoj zadnji avtomobil, ki ga v celoti poganja motor z notranjim izgorevanjem. Podjetje bo letos sicer predstavilo štiri nove modele in zadnjega Aventadorja, ki se bo imenoval Ultimae. To bo zadnje cestno vozilo z 12-valjnim motorjem, ki bo iz Sant'Agate Bolognese odpeljalo brez hibridne pomoči.
Poslednji Aventador
Znamka luksuznih športnih avtomobilov skupine Volkswagen bo svoj prvi serijski avtomobil s priključkom predstavila prihodnje leto, nato pa bo do leta 2024 elektrificirala celotno ponudbo, navaja spletna stran Automotive News Europe. Za leto 2022 je Lamborghini po rekordnih dobavah v letu 2021 skoraj razprodal celotno serijo, je dejal glavni izvršni direktor Stephan Winkelmann.
Lamborghini je sporočil, da je lani po vsem svetu dobavil 8405 vozil, kar je za 13 odstotkov več kot leto prej. Prodaja v Evropi, njegovi največji regiji, se je povečala za 12 odstotkov. »To bo zadnjič, ko bomo ponujali samo motorje z notranjim izgorevanjem,« je v intervjuju dejal Winkelmann. Po njegovih besedah je avtomobilski proizvajalec doživel »zelo dober začetek« leta 2022.
Winkelmann je dejal, da Lamborghini namerava leta 2022 predstaviti štiri nove izdelke, saj si prizadeva za hibridizacijo svoje linije. Lamborghini je za prehod na priključne hibride namenil rekordnih 1,5 milijarde evrov, v drugi polovici desetletja pa namerava ponuditi popolnoma električni model.
Vsi bodo presenečeni
Medtem ko se druge znamke super avtomobilov, denimo Ferrari in Aston Martin, soočajo s posebej kočljivo nalogo ohranjanja identitete znamke pri dragem prehodu na elektrifikacijo, so Lamborghinijevi prihodnji načrti podprti z rekordnimi izdatki VW za novo tehnologijo.
Lamborghini sicer še vedno pripravlja končno obliko svojega prvega električnega avtomobila in se nagiba k modelu s štirimi vrati, primernemu za vsakdanjo uporabo, je dejal Winkelmann. Glede na predstavitev za vlagatelje Lamborghini pričakuje, da se bo marža dobička pred obrestmi in davki (EBIT) v letu 2021 približala 20 odstotkom.
To je primerljivo z donosi, ki so v prvih devetih mesecih lanskega leta za Ferrari znašali nekaj več kot 25 odstotkov. Celoletni dobiček, ki bo objavljen marca, naj bi bil »v razponu, ki bo presenetil vse«, je dejal Winkelmann in dodal: »V pozitivnem smislu.«
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.