Kranjska Gora letošnje poletje poka po šivih

»Slovenski gost je zelo dober gost, ki išče doživetje in produkte z dodano vrednostjo,« so ugotovili v Kranjski Gori.
Fotografija: Jezero Jasna v Kranjski Gori. FOTO: Samec Blaž
Odpri galerijo
Jezero Jasna v Kranjski Gori. FOTO: Samec Blaž

Direktor Hit Alpinee Milan Sajovic je pojasnil, da se je pri koriščenju turističnih bonov pokazalo, da je zelo pomembno, kakšen produkt nekdo ponuja. Tako tudi v nekaterih destinacijah, ki letos niso polne, nekateri ponudniki pokajo po šivih.
 
Kranjska Gora je letošnje poletje polno zasedena, pri čemer je približno tri četrtine gostov Slovencev, od tega jih dobra polovica plačuje z boni. Kranjska Gora je tako za Piranom druga po številu koriščenja turističnih bonov, je spomnil kranjskogorski župan Janez Hrovat, poroča STA.
 


Za Kranjsko Goro je že tradicionalno slovenski gost na prvem mestu. »Tako že imamo izkušnje z domačo klientelo, ki si jo tudi v prihodnje želimo v višjem deležu,« je povedal Sajovic in dodal, da želijo obisk gostov razširiti na celo leto.
 
K temu prispeva razvoj novih možnosti za preživljanje prostega časa. Hkrati pa goste vabijo nazaj tudi tako, da jim v hotelih podarjajo poseben bon, ki ga lahko koristijo pri naslednje bivanju.
 
 

Več iz rubrike