Kakšna je prihodnost dostavnega velikana FedExa?
Pandemija covida-19 je vplivala na rast spletne prodaje, posledično se veča tudi poslovni uspeh dostavljavcev. Za FedEx kljub temu prihajajo težki časi.
Odpri galerijo
FedEx ustvarja v času pandemije covida-19 neverjetne dobičke. Ob koncu zadnjega proračunskega leta je glavni operativni direktor Raj Subramaniam preteklo leto označil kot ključno, ob tem pa opozoril na rekordne dobičke. Podjetje je nedavno objavilo, da je letošnje leto najbolj donosno v zgodovini podjetja, poroča Business Insider.
Za velik uspeh podjetja je zaslužena pandemija in posledično naraščajoče spletno nakupovanje. Industrijski strokovnjaki opozarjajo, da je porast nakupovanja prikril nerešene izzive, s katerimi se dostavni velikan sooča že nekaj let. Brez ukrepanja lahko situacija vodi v črn scenarij, so prepričani poznavalci.
Preden se je začela pandemija, je bil FedEx v negotovem položaju. Razcvet spletnega nakupovanja je preusmeril dostavo iz podjetij in trgovin na domove, kar pa FedEx ni znal izkoristiti sebi v prid. Sledili so slabi rezultati poslovanja in padec cen delnic.
V zadnjem četrtletju leta 2019 je prišlo do enega najbolj drastičnih padcev dobička v zgodovini FedExa, poročajo tuji mediji. Stroški vsakega paketa so se povišali za šest odstotkov, medtem ko so prihodki ostajali enaki.
Da bi znižali stroške, so v podjetju ponudili odkupe, prekinili pokojninski program za nove zaposlene in parkirali letala. »Nisem zadovoljen s finančnimi rezultati podjetja,« je dejal Subramaniam konec leta 2019.
Zaradi pandemije je bila letna količina paketov trikrat večja, kot so pričakovali v FedeXu. Pandemija je podjetju hkrati predstavila dva vzvoda.
FedEx je konec marca 2020 začasno preklical garancije za pravočasno dostavo. Prevoznik je zdaj jamstva delno obnovil, vendar ne za osnovne kopenske pošiljke. Določeni strokovnjaki iz tega sektorja so prepričani, da jih ne bodo nikoli, navaja Business Insider.
FedEx zaračunava pri skoraj vsakem paketu najvišje doplačilo. Junija leta 2020 je direktorica trženja Brie Carere provizije označila kot »novo normalno«.
Kmalu po tem, ko je FedEx uporabil ta dva vzvoda, je začela hitrost dostave zaostajati, menijo poznavalci.
Pred pandemijo je bila uspešnost pravočasne dostave 95-odstotna, po najnovejših podatkih pa je trenutno 87-odstotna. Naraščajoč uspeh podjetja je zato nekatere poznavalce šokiral, poročajo mediji.
Ashley Dellinger, podpredsednica za digitalno preobrazbo programske platforme OneRail, meni, da je za trgovce na drobno to problem, saj jim je bolj kot za stroške mar za pravočasno dostavo.
Pred pandemijo je FedEx veliko stavil na prihodnost dostavnega omrežja, kar delno pojasni nedavno upočasnitev podjetja. Družba je tudi spremenila način poslovanja z najcenejšo in najhitrejšo dostavo. Namesto da bi pakete dostavljala poštni službi ZDA, jih zdaj večino dostavi na končno destinacijo.
S to potezo naj bi postal FedEx učinkovitejši. Strokovnjaki za logistiko so prepričani, da so prav dodatni paketi skupaj z ukrepi med pandemijo prispevali k upočasnitvi dostave FedExa.
Kot poročajo tuji mediji, se je podjetje zavezalo, da bo v naslednjem letu namenil 6,2 milijarde evrov za krepitev svojega omrežja. Prav tako prenavlja tehnologijo za oceno dostave. Tako bodo imeli kupci pri počasni dobavi natančen vpogled, kdaj lahko pričakujejo dostavo.
Poznavalci menijo, da mora FedEx kljub porastu spletnega nakupovanja odpraviti določene težave, sicer se lahko znajde na seznamu nezanesljivih dostavljavcev.
Strokovnjaki so prepričani, da bo podjetje izgubilo svoj sijaj takoj, ko se bo rast spletnih trgovin stabilizirala in bodo imeli trgovci na drobno več izbire, s kom lahko poslujejo.
Leta 2019 zabeležili najbolj drastičen padec
Za velik uspeh podjetja je zaslužena pandemija in posledično naraščajoče spletno nakupovanje. Industrijski strokovnjaki opozarjajo, da je porast nakupovanja prikril nerešene izzive, s katerimi se dostavni velikan sooča že nekaj let. Brez ukrepanja lahko situacija vodi v črn scenarij, so prepričani poznavalci.
Preden se je začela pandemija, je bil FedEx v negotovem položaju. Razcvet spletnega nakupovanja je preusmeril dostavo iz podjetij in trgovin na domove, kar pa FedEx ni znal izkoristiti sebi v prid. Sledili so slabi rezultati poslovanja in padec cen delnic.
V zadnjem četrtletju leta 2019 je prišlo do enega najbolj drastičnih padcev dobička v zgodovini FedExa, poročajo tuji mediji. Stroški vsakega paketa so se povišali za šest odstotkov, medtem ko so prihodki ostajali enaki.
Da bi znižali stroške, so v podjetju ponudili odkupe, prekinili pokojninski program za nove zaposlene in parkirali letala. »Nisem zadovoljen s finančnimi rezultati podjetja,« je dejal Subramaniam konec leta 2019.
Uspešnost pravočasne dostave upadla
Zaradi pandemije je bila letna količina paketov trikrat večja, kot so pričakovali v FedeXu. Pandemija je podjetju hkrati predstavila dva vzvoda.
FedEx je konec marca 2020 začasno preklical garancije za pravočasno dostavo. Prevoznik je zdaj jamstva delno obnovil, vendar ne za osnovne kopenske pošiljke. Določeni strokovnjaki iz tega sektorja so prepričani, da jih ne bodo nikoli, navaja Business Insider.
FedEx zaračunava pri skoraj vsakem paketu najvišje doplačilo. Junija leta 2020 je direktorica trženja Brie Carere provizije označila kot »novo normalno«.
Kmalu po tem, ko je FedEx uporabil ta dva vzvoda, je začela hitrost dostave zaostajati, menijo poznavalci.
Pred pandemijo je bila uspešnost pravočasne dostave 95-odstotna, po najnovejših podatkih pa je trenutno 87-odstotna. Naraščajoč uspeh podjetja je zato nekatere poznavalce šokiral, poročajo mediji.
Ashley Dellinger, podpredsednica za digitalno preobrazbo programske platforme OneRail, meni, da je za trgovce na drobno to problem, saj jim je bolj kot za stroške mar za pravočasno dostavo.
Podjetje bo namenilo 6,2 milijarde evrov za krepitev poslovanja
Pred pandemijo je FedEx veliko stavil na prihodnost dostavnega omrežja, kar delno pojasni nedavno upočasnitev podjetja. Družba je tudi spremenila način poslovanja z najcenejšo in najhitrejšo dostavo. Namesto da bi pakete dostavljala poštni službi ZDA, jih zdaj večino dostavi na končno destinacijo.
S to potezo naj bi postal FedEx učinkovitejši. Strokovnjaki za logistiko so prepričani, da so prav dodatni paketi skupaj z ukrepi med pandemijo prispevali k upočasnitvi dostave FedExa.
Kot poročajo tuji mediji, se je podjetje zavezalo, da bo v naslednjem letu namenil 6,2 milijarde evrov za krepitev svojega omrežja. Prav tako prenavlja tehnologijo za oceno dostave. Tako bodo imeli kupci pri počasni dobavi natančen vpogled, kdaj lahko pričakujejo dostavo.
Poznavalci menijo, da mora FedEx kljub porastu spletnega nakupovanja odpraviti določene težave, sicer se lahko znajde na seznamu nezanesljivih dostavljavcev.
Strokovnjaki so prepričani, da bo podjetje izgubilo svoj sijaj takoj, ko se bo rast spletnih trgovin stabilizirala in bodo imeli trgovci na drobno več izbire, s kom lahko poslujejo.
Več iz rubrike
Hongkong načrtuje davčno oprostitev za kriptovalute
S predlogom želijo privabiti tuji kapital in okrepiti vlogo območja kot finančnega središča.
Brez sprememb na vrhu globalnega indeksa inovativnosti
Švica obsežno spodbuja izobraževanje že najmlajših, kar prispeva k razvoju kulture inovativnega razmišljanja.