Kako vzbuditi pozornost milenijcev in generacije Z

Na tokratni mednarodni konferenci Rise, ki jo je organizirala investicijska banka Barclays, je tekel pogovor o bančništvu in plačilnih trendih, ki so opazni pri milenijcih in generaciji Z.
Fotografija: Mladi se čedalje bolj poslužujejo digitalnih transakcij. FOTO: Shutterstock
Odpri galerijo
Mladi se čedalje bolj poslužujejo digitalnih transakcij. FOTO: Shutterstock

Mladi se čedalje bolj poslužujejo digitalnih transakcij. Pri izbiri načina plačila se odločajo za tistega, ki je uporabniku prijazen in zanesljiv.

Podjetja bodo pri nagovarjanju generacije Z in milenijcev uspešna, če jih bodo nagovarjala tam, kjer se te zadržujejo največ časa, in na načine, ki se skladajo z njihovim načinom komuniciranja.

Stuart Sopp je iz svojih izkušenj povedal, da je treba znati najprej zbuditi njihovo pozornost. Tega se lahko podjetja lotijo prek video oglasov, oglaševanja na mobilnih telefonih in prek družbenih omrežij. Poudaril je, da je treba znati z njimi zgraditi zaupanje v digitalnem okolju.

Neel Ganu je pristavil, da digitalne banke pridobivajo na popularnosti med mladimi. Opazovati moramo obnašanje mladih, jim predstaviti prednosti investiranja in jih spodbuditi, da začnejo sodelovati pri tem.

Adrienne Yih je izpostavila trend spletnega nakupovanja, ki je v obdobju epidemije skokovito narastel. Podjetja, ki želijo učinkovito pristopati do mladih, se morajo potruditi s kreativnim oglaševanjem. Pomembna je prisotnost na družbenih omrežjih.

Kot je bilo povedano v pogovoru, je eden izmed trendov tudi to, da mladi storitve namesto na spletnih straneh izvajajo prek aplikacij. Ker večina do spleta dostopa prek telefona, je treba spletne strani prilagoditi takemu pregledovanju.
Rise
Rise

Poznati je treba vrednote ciljne publike

 
Adrienne Yih je v zvezi z oglaševanjem poudarila, da bodo podjetja pri tem uspešna le, če bodo prej preučila, kakšne so vrednote njihove ciljne publike. Sporočila, s katerimi nagovarjamo potencialne stranke, se morajo ujemati z njihovim načinom razmišljanja. Povedala je, da je sicer pri nagovarjanju mladih ključna prisotnost na družbenih omrežjih. Še bolj od tega, kje poteka oglaševanje, pa je pomemben način, kako se podjetje tega loteva.
 

Digitalnemu bančništvu mnogi še vedno ne zaupajo

 
Digitalno bančništvo je še precej novo področje, saj je na trgu prisotno predvsem v zadnjih letih. Se pa zelo hitro razvija. Kljub temu, da so bili v začetkih njegovega razvoja ljudje precej skeptični v zvezi z varnostjo, ki jo ta zagotavlja, je zdaj že veliko bolje.

Sopp je potrdil, da je bilo včasih na področju digitalnega bančništva veliko skepticizma. Dejal je, da imajo v sklopu podjetja razvojni oddelke in da razvijajo številne finančne rešitve, zaradi česar prihaja tudi do določenih zapletov. Poudaril pa je, da je ključno znati prisluhniti svojim strankam. Od njih naj bi se redno pridobivalo povratne informacije, v kolikšni meri so zadovoljni s storitvami. Ko podjetje prepozna probleme, s katerimi se srečujejo, lahko začne iskati rešitve zanje.


Fisayo je komentiral, da je smiselno redno preverjati, kaj je dostopno na trgu. Kaj je tisto, kar manjka, kar je ljudem še nedosegljivo? Ko to izveš, lahko začneš vpeljevati potrebne izboljšave in ljudem ponuditi tisto, kar si želijo.

Trendi se hitro spreminjajo


Kot je bilo povedano na konferenci, ki je tokrat potekala virtualno, se trendi na področju bančništva in transakcij zelo hitro spreminjajo. Kar je aktualno danes, lahko kmalu ne bo več. Kako naj se torej podjetja spopadajo s tem hitrim spreminjanjem trendov, da bi se lahko obdržala na dolgi rok?

Yihova meni, da je to vprašanje za milijon dolarjev. Vsak bi rad imel odgovor, vendar je težko vedeti, kaj se bo dogajalo v prihodnje. Dostikrat je podjetjem težko slediti hitrim spremembam. Je pa podjetjem, ki delujejo na področju elektronskega bančništva svetovala, da skušajo izdelati vse aplikacije čim bolj interaktivne. Storitve, ki so že na trgu, je smiselno stalno nadgrajevati in izboljševati.
FOTO: Shutterstock
FOTO: Shutterstock

 

Podjetja morajo delati na izobraževanju


Da bi ljudem približali sodobne plačilne sisteme, jih je treba najprej izobraziti na tem področju. Zato bi se morala temu področju podjetja posvetiti v večji meri.

Ganu je dejal, da so izobraževanja pomemben del tega, kar delajo. Je način, kako lahko podjetje gradi skupnost. Izobraževanja se je treba lotiti prek podajanja informacij na širši javnosti razumljiv način.

Sopp je dodal, da so finančna izobraževanja dolgočasna in tako pri ljudeh ne preveč priljubljena. Ljudem je treba pri uporabi takih sistemov podati več možnosti, med katerimi se lahko odločajo. Vendar pa teh možnosti ne sme biti preveč, ker se potem lahko izgubijo med njimi. Podati jim je treba znanja, kako upravljati z denarjem. Pri tem je treba izpostaviti transparentnost in enostavnost upravljanja.

Več iz rubrike