Gorenje postalo sponzor svetovnega nogometnega velikana
Gorenje, eden največjih športnih sponzorjev v Evropi, je sklenilo novo globalno partnerstvo z nogometnim klubom Paris Saint-Germain (PSG).
Odpri galerijo
Eno izmed vodilnih evropskih podjetij na področju gospodinjskih aparatov se je leta 2018 priključilo kitajski multinacionalki Hisense International. Tako je slovensko podjetje z bogato 70-letno tradicijo postalo del »velike svetovne družine« enega od vodilnih svetovnih proizvajalcev potrošniške elektronike in gospodinjskih aparatov.
Blagovna znamka Gorenje zagotavlja popolne tehnične novosti in ponuja izjemne praktične rešitve. Vse od svojih začetkov se v podjetju osredotočajo na razvoj gospodinjskih pripomočkov in storitev. Njihova obljuba drži – Gorenjevi gospodinjski pripomočki resnično olajšujejo življenje.
Temeljne vrednote znamke so jasne: preprostost, učinkovitost, trajnost in »dolgoživost«. Tem vrednotam, s katerimi gradijo in utrjujejo prepoznavnost svoje blagovne znamke, ostajajo zvesti že leta. Veliko pozornosti posvečajo skrbi za svoje stranke in njihovo dobro počutje.
Šport je močno orožje, ki lahko znamki pomaga, da ostane povezana s skupnostjo. V Gorenju so ponosni na svojo bogato zgodovino športnih sponzorstev in tudi na to, da so pomagali ustvariti veliko čudovitih športnih zgodb.
Globalno partnerstvo z velikanom svetovnega nogometa bo Gorenje še utrdilo na mestu enega največjih športnih sponzorjev v Evropi. Že skoraj 30 let so pokrovitelji slovenske nordijske reprezentance in rokometnega kluba Gorenje Velenje. Od leta 2017 so uradni partner Evropske rokometne zveze. S podpiranjem evropskega nogometnega prvenstva UEFA Euro 2020 so vstopili v nogometni svet, »svet igre«, navdihujoče potovanje pa nadgrajujejo s partnerstvom s Paris Saint-Germainom.
Sveta igra v družbi Gorenja
Alenka Potočnik Anžič, direktorica marketinga v Hisense Gorenje Europe, je ob tem dejala: »Navdušeni smo, da smo sklenili partnerstvo z enim največjih nogometnih klubov na svetu. Paris Saint-Germain je resnično edinstvena institucija in izjemen poslovni partner. Njihove temeljne vrednote so popolnoma v skladu z našimi. Oboji se zavedamo svoje družbene odgovornosti, zato si želimo, da bi srečo in veselje ponesli v milijone domov po celem svetu. Tudi v teh posebnih časih lahko uživamo v vsakem trenutku življenja. Radi bi, da navijači Paris-Saint Germaina za svoj klub navijajo v zavetju svojega doma, polnega Gorenjevih gospodinjskih pripomočkov.«
Znamka, ki drži besedo in poenostavi življenje
Blagovna znamka Gorenje zagotavlja popolne tehnične novosti in ponuja izjemne praktične rešitve. Vse od svojih začetkov se v podjetju osredotočajo na razvoj gospodinjskih pripomočkov in storitev. Njihova obljuba drži – Gorenjevi gospodinjski pripomočki resnično olajšujejo življenje.
PREBERITE TUDI:
Temeljne vrednote znamke so jasne: preprostost, učinkovitost, trajnost in »dolgoživost«. Tem vrednotam, s katerimi gradijo in utrjujejo prepoznavnost svoje blagovne znamke, ostajajo zvesti že leta. Veliko pozornosti posvečajo skrbi za svoje stranke in njihovo dobro počutje.
Šport je močno orožje, ki lahko znamki pomaga, da ostane povezana s skupnostjo. V Gorenju so ponosni na svojo bogato zgodovino športnih sponzorstev in tudi na to, da so pomagali ustvariti veliko čudovitih športnih zgodb.
Navdihujoče športne zgodbe s podpisom Gorenja
Globalno partnerstvo z velikanom svetovnega nogometa bo Gorenje še utrdilo na mestu enega največjih športnih sponzorjev v Evropi. Že skoraj 30 let so pokrovitelji slovenske nordijske reprezentance in rokometnega kluba Gorenje Velenje. Od leta 2017 so uradni partner Evropske rokometne zveze. S podpiranjem evropskega nogometnega prvenstva UEFA Euro 2020 so vstopili v nogometni svet, »svet igre«, navdihujoče potovanje pa nadgrajujejo s partnerstvom s Paris Saint-Germainom.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.