Effie Slovenija razpisuje jubilejno, 10. nagrado za tržno-komunikacijsko učinkovitost in uspešnost
Slovenska oglaševalska zbornica je objavila razpis za prijavo uspešnih in učinkovitih tržno-komunikacijskih kampanj Effie Slovenija 2020.
Odpri galerijo
Prijavitelji lahko prijavijo kampanje, ki so potekale v Sloveniji kadarkoli med 1. oktobrom 2018 in 30. junijem 2021. Razpis omogoča prijave v osmih panožnih kategorijah ter desetih posebnih kategorijah, od katerih so štiri nove: David proti Goljatu, Fokus na mlade, E-trgovanje in Odziv za obstanek.
Prijave bodo možne v spletnem prijavnem sistemu (dostopen tukaj), na voljo pa bodo trije roki, zadnji 15. septembra 2021.
Razpis Effie Slovenija 2020 je za jubilejno izvedbo popolnoma prenovljen v skladu s smernicami licencodajalca Effie Worldwide, Inc., zaradi objektivnih razlogov pa zajema za eno leto daljše obdobje.
Za nagrado Effie Slovenija se lahko poteguje vsaka ideja in komunikacijska kampanja za znamko, ki s svojim strateškim konceptom nagovarja določeno ciljno skupino (ne glede na dolžino trajanja, višino proračuna, število uporabljenih tržno-komunikacijskih kanalov ali njihovo kombinacijo), za katero obstajajo empirično dokazljivi rezultati učinkovitosti in uspešnosti. Effie nagrajuje ideje, ki delujejo!
Zaradi sprememb, ki postavljajo nove tržno-komunikacijske in tudi marketinške izzive, je nabor tekmovalnih kategorij razširjen za štiri nove, ki pozornost usmerjajo tudi na poslovne ideje, neposredno nagovarjajo zagonska in tehnološka podjetja ter vrsto novih podjetniških ekip, se osredotočajo na nova partnerstva, nove tržno-komunikacijske koncepte, nove trende in na sveže oglaševalske pristope. Tako bodo prijavitelji lahko prijavili tržno-komunikacijske akcije v skupno 18 kategorij:
A) Izdelki – hrana,
B) Izdelki – pijača,
C) Izdelki – avtomobilizem in tehnika,
D) Izdelki – drugo,
E) Storitve – telekomunikacije in IT,
F) Storitve – trgovine,
G) Storitve – finance in zavarovalništvo,
H) Storitve – drugo,
I) Korporativni ugled in trajnostna učinkovitost,
J) Družbeno dobro,
K) Nizkoproračunske kampanje,
L) Medorganizacijski trgi (B2B),
M) Inovacije in tehnologija,
N) NOVO: David proti Goljatu,
O) NOVO: Fokus na mlade,
P) NOVO: E-trgovanje,
R) NOVO: Odziv za obstanek,
S) Dolgoročna učinkovitost in uspešnost. Posamezno kampanjo se sme prijaviti v le eno panožno kategorijo in v največ tri posebne kategorije (vendar le enkrat v isti kategoriji).
Spletni prijavni sistem se bo odprl v začetku poletja, za prijavo bodo na voljo trije roki, zadnji rok bo 15. septembra 2021. Višina prijavnine za posamezno kampanjo bo odvisna od datuma njene prijave. Prijaviteljem je na voljo tudi nekaj ugodnosti, hkrati ob prijavi pa lahko naročijo tudi poročilo žirije – skupek posameznih mnenj članov žirije o prednostih in slabostih posamezne kampanje je lahko odlično vodilo za prijavitelja pri vseh bodočih prijavah ter tudi napotek oglaševalcu in agenciji pri pripravi prihodnjih tržno-komunikacijskih strategij.
Svoje tržno-komunikacijske kampanje lahko prijavijo tako agencije kot oglaševalci iz Slovenije ali tujine, pod pogojem, da je kampanja potekala (tudi) v Republiki Sloveniji in (tudi) kadarkoli med razpisnim obdobjem med 1. oktobrom 2018 in 30. junijem 2021 – v prijavi za nagrado Effie Slovenija 2020 veljajo samo rezultati, ki dokazujejo učinkovitost in uspešnost kampanje za razpisno obdobje in na območju Republike Slovenije.
Prijaviteljem je pri pripravi prijave poleg informacij v razpisu in na komunikacijskih kanalih Effie Slovenija na voljo nekaj koristnih virov, od preteklih zbornikov nagrajenih kampanj, študij nagrajenih primerov iz tujine, preteklih poročil žirije za prijavljene kampanje in priporočil z najpogostejšimi povratnimi informacijami, ki jih prijaviteljem poda žirija, ter nasveti preteklih nagrajencev, predavateljev, partnerjev Effie Slovenija in strokovnjakov tržnega komuniciranja.
Strokovno-organizacijski odbor Effie Slovenija bo v četrtek, 1. aprila 2021 dopoldne, izvedel 1. strokovni Effie dan, ki bo posvečen znanju in navdihu za učinkovito uspešnost. Uvodoma bodo predstavili novosti jubilejne izvedbe, razpis za prijave na tekmo in člane žirije Effie Slovenija 2020. Osrednja govorka na dogodku bo spletna psihologinja Nathalie Nahai, ki bo podala poglobljen vpogled v psihologijo potrošnikov na spletu. V maju 2021 pa bo izvedena brezplačna intenzivna delavnica, na kateri bodo prijaviteljem podali priporočila in nasvete za pripravo učinkovite prijave.
Prijavljena dela bo anonimno in zaupno ocenjevala dvostopenjska žirija, ki se pri ocenjevanju kampanj odloča samostojno in suvereno ter na podlagi svojega strokovnega znanja in izkušenj. Z večanjem števila prijavljenih del in z rastjo kakovosti prijav je nagrado Effie vedno zahtevneje osvojiti, zato je za prejemnike toliko bolj dragocena. Ocene žirije določijo, katera dela bodo postala finalisti in kateri finalisti bodo nagrajeni z zlato, srebrno ali bronasto nagrado Effie. Najboljši kampanji za izjemen dosežek v aktualnem razpisnem obdobju pa lahko žirija podeli platinasti Effie. Za največ osvojenih točk v izvedbi Effie Slovenija 2020 pa bodo na zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad razglašeni tudi najbolj učinkoviti oglaševalec, agencija in znamka. Vsi finalisti in nagrajenci Effie Slovenija se bodo uvrstili tudi v seštevek točk Effie Index, svetovne identifikacije in razvrstitve najučinkovitejših agencijskih mrež, agencij, oglaševalcev in blagovnih znamk, ki jo od 2011 naprej letno objavljata Effie Worldwide Inc. in Warc.
Kljub temu, da je zaradi objektivnih razlogov, ki niso primerljivi z ničimer doslej, jubilejna izvedba Effie Slovenija podaljšana za eno leto, se slovenska marketinška stroka veseli že desetega tekmovanja za najbolj eminentne nagrade za učinkovito in uspešno tržno komuniciranje Effie Slovenija (vir: Mediana, 2019).
Prijave bodo možne v spletnem prijavnem sistemu (dostopen tukaj), na voljo pa bodo trije roki, zadnji 15. septembra 2021.
Razpis Effie Slovenija 2020 je za jubilejno izvedbo popolnoma prenovljen v skladu s smernicami licencodajalca Effie Worldwide, Inc., zaradi objektivnih razlogov pa zajema za eno leto daljše obdobje.
»Ne glede na podaljšanje časovnice kampanj, ki se lahko prijavijo, Effie Slovenija ostaja v svojem primarnem smotru enak, kot je bil doslej. Naše skupno poslanstvo je, da vodimo, navdihujemo in spodbujamo odlične tržno-komunikacijske prakse, ki so učinkovite in uspešne. Zato se želimo pokloniti vsem vam, ki tako delujete. Nagradili bomo vse, spoštovani oglaševalci, drage agencije in drugi partnerji v procesu gradnje učinkovitih in uspešnih oznamčenih kampanj, ki boste najbolje predstavili in dokazali učinkovitost in uspešnost vaših kampanj,« je izid razpisa pospremil Mitja Tuškej, strokovni direktor Effie Slovenija 2020.
Za nagrado Effie Slovenija se lahko poteguje vsaka ideja in komunikacijska kampanja za znamko, ki s svojim strateškim konceptom nagovarja določeno ciljno skupino (ne glede na dolžino trajanja, višino proračuna, število uporabljenih tržno-komunikacijskih kanalov ali njihovo kombinacijo), za katero obstajajo empirično dokazljivi rezultati učinkovitosti in uspešnosti. Effie nagrajuje ideje, ki delujejo!
PREBERITE TUDI:
Zaradi sprememb, ki postavljajo nove tržno-komunikacijske in tudi marketinške izzive, je nabor tekmovalnih kategorij razširjen za štiri nove, ki pozornost usmerjajo tudi na poslovne ideje, neposredno nagovarjajo zagonska in tehnološka podjetja ter vrsto novih podjetniških ekip, se osredotočajo na nova partnerstva, nove tržno-komunikacijske koncepte, nove trende in na sveže oglaševalske pristope. Tako bodo prijavitelji lahko prijavili tržno-komunikacijske akcije v skupno 18 kategorij:
A) Izdelki – hrana,
B) Izdelki – pijača,
C) Izdelki – avtomobilizem in tehnika,
D) Izdelki – drugo,
E) Storitve – telekomunikacije in IT,
F) Storitve – trgovine,
G) Storitve – finance in zavarovalništvo,
H) Storitve – drugo,
I) Korporativni ugled in trajnostna učinkovitost,
J) Družbeno dobro,
K) Nizkoproračunske kampanje,
L) Medorganizacijski trgi (B2B),
M) Inovacije in tehnologija,
N) NOVO: David proti Goljatu,
O) NOVO: Fokus na mlade,
P) NOVO: E-trgovanje,
R) NOVO: Odziv za obstanek,
S) Dolgoročna učinkovitost in uspešnost. Posamezno kampanjo se sme prijaviti v le eno panožno kategorijo in v največ tri posebne kategorije (vendar le enkrat v isti kategoriji).
Spletni prijavni sistem se bo odprl v začetku poletja, za prijavo bodo na voljo trije roki, zadnji rok bo 15. septembra 2021. Višina prijavnine za posamezno kampanjo bo odvisna od datuma njene prijave. Prijaviteljem je na voljo tudi nekaj ugodnosti, hkrati ob prijavi pa lahko naročijo tudi poročilo žirije – skupek posameznih mnenj članov žirije o prednostih in slabostih posamezne kampanje je lahko odlično vodilo za prijavitelja pri vseh bodočih prijavah ter tudi napotek oglaševalcu in agenciji pri pripravi prihodnjih tržno-komunikacijskih strategij.
Svoje tržno-komunikacijske kampanje lahko prijavijo tako agencije kot oglaševalci iz Slovenije ali tujine, pod pogojem, da je kampanja potekala (tudi) v Republiki Sloveniji in (tudi) kadarkoli med razpisnim obdobjem med 1. oktobrom 2018 in 30. junijem 2021 – v prijavi za nagrado Effie Slovenija 2020 veljajo samo rezultati, ki dokazujejo učinkovitost in uspešnost kampanje za razpisno obdobje in na območju Republike Slovenije.
Prijaviteljem je pri pripravi prijave poleg informacij v razpisu in na komunikacijskih kanalih Effie Slovenija na voljo nekaj koristnih virov, od preteklih zbornikov nagrajenih kampanj, študij nagrajenih primerov iz tujine, preteklih poročil žirije za prijavljene kampanje in priporočil z najpogostejšimi povratnimi informacijami, ki jih prijaviteljem poda žirija, ter nasveti preteklih nagrajencev, predavateljev, partnerjev Effie Slovenija in strokovnjakov tržnega komuniciranja.
PREBERITE TUDI:
Strokovno-organizacijski odbor Effie Slovenija bo v četrtek, 1. aprila 2021 dopoldne, izvedel 1. strokovni Effie dan, ki bo posvečen znanju in navdihu za učinkovito uspešnost. Uvodoma bodo predstavili novosti jubilejne izvedbe, razpis za prijave na tekmo in člane žirije Effie Slovenija 2020. Osrednja govorka na dogodku bo spletna psihologinja Nathalie Nahai, ki bo podala poglobljen vpogled v psihologijo potrošnikov na spletu. V maju 2021 pa bo izvedena brezplačna intenzivna delavnica, na kateri bodo prijaviteljem podali priporočila in nasvete za pripravo učinkovite prijave.
»Skupaj z vsemi vami želimo prispevati k razvoju znanja, pristopov in metodologij, ki delajo našo dejavnost še bolj učinkovito. Tako bodo znamke, ki jih soupravljamo, še bolj prodorne in uspešne v razmerah pogostih sprememb, izjemnega razvoja in stalnega prilagajanje novim razmeram na trgih. Ekipa Effie Slovenija 2020 stremi k temu, da nagradi najbolj učinkovite in uspešne in jih predstavi širši javnosti. Deljeno znanje in spoznanja bodo tako vsem, ki se ukvarjamo s tržnimi komunikacijami omogočila še dodaten napredek in nov zagon,« je za popotnico novemu razpisu povedala Vesna Marđonović, predsednica Effie Slovenija 2020.
Prijavljena dela bo anonimno in zaupno ocenjevala dvostopenjska žirija, ki se pri ocenjevanju kampanj odloča samostojno in suvereno ter na podlagi svojega strokovnega znanja in izkušenj. Z večanjem števila prijavljenih del in z rastjo kakovosti prijav je nagrado Effie vedno zahtevneje osvojiti, zato je za prejemnike toliko bolj dragocena. Ocene žirije določijo, katera dela bodo postala finalisti in kateri finalisti bodo nagrajeni z zlato, srebrno ali bronasto nagrado Effie. Najboljši kampanji za izjemen dosežek v aktualnem razpisnem obdobju pa lahko žirija podeli platinasti Effie. Za največ osvojenih točk v izvedbi Effie Slovenija 2020 pa bodo na zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad razglašeni tudi najbolj učinkoviti oglaševalec, agencija in znamka. Vsi finalisti in nagrajenci Effie Slovenija se bodo uvrstili tudi v seštevek točk Effie Index, svetovne identifikacije in razvrstitve najučinkovitejših agencijskih mrež, agencij, oglaševalcev in blagovnih znamk, ki jo od 2011 naprej letno objavljata Effie Worldwide Inc. in Warc.
Kljub temu, da je zaradi objektivnih razlogov, ki niso primerljivi z ničimer doslej, jubilejna izvedba Effie Slovenija podaljšana za eno leto, se slovenska marketinška stroka veseli že desetega tekmovanja za najbolj eminentne nagrade za učinkovito in uspešno tržno komuniciranje Effie Slovenija (vir: Mediana, 2019).
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese