Donald Trump zopet prodaja svoj luksuzni dvorec v Palm Beachu

Nekdanji ameriški predsednik Donald Trump je skušal v lanskem letu prodati svoj luksuzni dvorec v Palm Beachu, vendar mu ta podvig ni uspel. Lansko leto je dvorec namreč prodajal za 45 milijonov evrov, nato pa ga je dva meseca kasneje umaknil s prodajnega trga. Marca letos je dvorec zopet pristal na trgu in tokrat želi Trump zanj iztržiti 54 milijonov evrov.
Dvorec »Beach house« je leta 2004 prvič kupila Trumpova sestra
Spektakularno rezidenco, imenovano »Beach house«, je za 10 milijonov evrov leta 2004 kupila Trumpova sestra Maryanne Trump Barry. Maja 2018 jo je prodala za 17 milijonov evrov podjetju LLC, ki ga upravljata njena nečaka, Donald Trump mlajši in Eric Trump. Ob nakupu dvorca je Eric povedal, da mu je bilo v veliko čast kupiti enega izmed najbolj prestižnih dvorcev v Palm Beachu, navaja Mansion Global. Bratje in sestre Trump so družinsko posest skozi leta prenovili in uvedli izjemne izboljšave.

Luksuzi dvorec se ponaša z bermudskim slogom
Luksuzna nepremičnina je bila sicer zgrajena leta 1956. Dom v bermudskem slogu vključuje osem spalnic, osem kopalnic in tri polovične kopalnice. V notrajnosti dvorca se nahajajo formalna dnevna soba, sončna soba, družinska soba, prostorna jedilnica, kuhinja, knjižnica in bar. Ob stavbi se nahajata tudi terasa ob oceanu in zasebni bazen. Razkošen dvorec obdaja bujna pokrajina.

Dvorec, ki obsega več kot 10.000 kvadratnih metrov, se nahaja v neposredni bližini Mar-a-Lage. Bodoči lastnik bo v razkošni soseski deležen tudi nekaterih ugodnosti; med drugim bo upravičen do članstva v golf klubu, kar je boniteta, ki je na voljo vsem prebivalcem Woodbridge Roada. Elegantni Palm Beach, kjer se nahaja Trumpov luksuzni dvorec, pa je zanimiv tudi z drugih vidikov. V njem namreč poleg Trumpovih živijo številni znani prebivalci; med drugim tehnološki milijarder Larry Ellison in Sylvester Stallone.
Več iz rubrike
NLB prevzema Summit Leasing
Da je napočil čas za nadaljnjo rast NLB Skupine, četudi neorgansko, ne bi smelo presenetiti nikogar, je dejal Blaž Brodnjak.
Slovenska distribucija caplja za evropsko konkurenco
Skromna donosnost, previsoki stroški poslovanja, premalo investicij, še posebej v povezavi z obnovljivimi viri