Blagovna znamka Adria Airways spet naprodaj – za desetino začetne cene
Kot tretji poskus prodaje je blagovna znamka Adrie Airways spet na trgu. Tokrat je izklicna cena postavljena pri 10.000 evrih.
Odpri galerijo
Če bi radi imeli blagovno znamko nekdanjega nosilca zastave, je to morda vaša priložnost. Stečajni upravitelj nekdanje slovenske nacionalne letalske družbe Adria Airways je ponovno objavil razpis za ponudbo blagovne znamke letalskega prevoznika. To je tretji poskus prodaje, izklicna cena pa znaša le deset odstotkov prvotne, ponudbe pa sprejemajo do 3. februarja 2021.
Naprodaj so trije različni logotipi in cela vrsta spletnih domen: adria.si, flyadria.si, adria-airways.si, afs.si, adria-airways.com, adria.ba, adria.mk in adriaairways.me.
Stečajni upravitelj je do zdaj imel več sreče s spričevalom letalskega prevoznika Adrie Airways (AOC). Na dražbi januarja 2020, ga je namreč kupil poslovnež Izet Rastoder, izklicno ceno 45.000 evrov. Rastoder znan kot »kralj banan«, je največji trgovec z bananami v regiji in šesti največji na vsem svetu.
Slovenska agencija za civilno letalstvo je letalskemu prevozniku podaljšala AOC za dodatnih devet mesecev od predvidenega datuma prenehanja 20. septembra 2020. Trenutno ga ima v lasti družba Rastoderja, ustanovljena v Sloveniji po propadu Adrie, ki se imenuje Air Adriatic.
Skrbniki so za 7.500 evrov predali tudi letalsko šolo Adrie Airways. Inštitut za ustavno ureditev in človekove pravice je šolo kupil skupaj s strateškim partnerjem iz Kitajske. Slednji je lastnik 55 odstotkov projekta. Peter Jambrek, vodja inštituta s 30-odstotnim deležem, je napovedal, da bo letalska šola postala največja na svetu.
Kot pa smo že poročali, je slovenska vlada v začetni fazi načrtovanja novega nacionalnega letalskega prevoznika. Projekt bi se začel skupaj z zasebnim partnerjem v okviru krovnega svežnja pomoči covid, imenovanega Načrt za oživitev in odpornost, podprt s sredstvi EU. Vlada je za ustanovitev novega letalskega prevoznika namenila 70 milijonov evrov.
Naprodaj so trije različni logotipi in cela vrsta spletnih domen: adria.si, flyadria.si, adria-airways.si, afs.si, adria-airways.com, adria.ba, adria.mk in adriaairways.me.
Portal Ex-yu aviation poroča, da stečajni upravitelj letalske družbe Janez Pustatičnik ugotavlja, da zanimanje za ime in blagovno znamko obstaja. Kaže pa, da ni zadostovalo za začetno ceno v višini 100.000 evrov, niti za drugi neuspešni poskus, določen v višini 50.000 evrov.
Stečajni upravitelj je do zdaj imel več sreče s spričevalom letalskega prevoznika Adrie Airways (AOC). Na dražbi januarja 2020, ga je namreč kupil poslovnež Izet Rastoder, izklicno ceno 45.000 evrov. Rastoder znan kot »kralj banan«, je največji trgovec z bananami v regiji in šesti največji na vsem svetu.
AOC in letalska šola sta se uspešno prodali
Slovenska agencija za civilno letalstvo je letalskemu prevozniku podaljšala AOC za dodatnih devet mesecev od predvidenega datuma prenehanja 20. septembra 2020. Trenutno ga ima v lasti družba Rastoderja, ustanovljena v Sloveniji po propadu Adrie, ki se imenuje Air Adriatic.
PREBERITE TUDI:
Skrbniki so za 7.500 evrov predali tudi letalsko šolo Adrie Airways. Inštitut za ustavno ureditev in človekove pravice je šolo kupil skupaj s strateškim partnerjem iz Kitajske. Slednji je lastnik 55 odstotkov projekta. Peter Jambrek, vodja inštituta s 30-odstotnim deležem, je napovedal, da bo letalska šola postala največja na svetu.
Nov nosilec zastave v krilih
Letalstvo v Sloveniji ni ravno v razcvetu. Zaradi propada Adrie septembra 2019, je Slovenija ostala brez nacionalne letalske družbe. Zaradi trenutne krize in kalibracij zmogljivosti zaradi omejitev in nizkega povpraševanja 3. novembra ni bilo niti enega rednega prihoda letala.
Kot pa smo že poročali, je slovenska vlada v začetni fazi načrtovanja novega nacionalnega letalskega prevoznika. Projekt bi se začel skupaj z zasebnim partnerjem v okviru krovnega svežnja pomoči covid, imenovanega Načrt za oživitev in odpornost, podprt s sredstvi EU. Vlada je za ustanovitev novega letalskega prevoznika namenila 70 milijonov evrov.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Mercator odstopil od nakupa Tuša
Za to se je domnevno odločil, ker mu v letu dni ni uspelo pridobiti odobritve transakcije pri pristojnem varuhu konkurence.