Blagovna znamka Adria Airways spet naprodaj – za desetino začetne cene

Kot tretji poskus prodaje je blagovna znamka Adrie Airways spet na trgu. Tokrat je izklicna cena postavljena pri 10.000 evrih.
Fotografija: FOTO: Vidic Leon
Odpri galerijo
FOTO: Vidic Leon

Če bi radi imeli blagovno znamko nekdanjega nosilca zastave, je to morda vaša priložnost. Stečajni upravitelj nekdanje slovenske nacionalne letalske družbe Adria Airways je ponovno objavil razpis za ponudbo blagovne znamke letalskega prevoznika. To je tretji poskus prodaje, izklicna cena pa znaša le deset odstotkov prvotne, ponudbe pa sprejemajo do 3. februarja 2021.
 
Naprodaj so trije različni logotipi in cela vrsta spletnih domen: adria.si, flyadria.si, adria-airways.si, afs.si, adria-airways.com, adria.ba, adria.mk in adriaairways.me.
 
FOTO: Družnik Matej
FOTO: Družnik Matej
Portal Ex-yu aviation poroča, da stečajni upravitelj letalske družbe Janez Pustatičnik ugotavlja, da zanimanje za ime in blagovno znamko obstaja. Kaže pa, da ni zadostovalo za začetno ceno v višini 100.000 evrov, niti za drugi neuspešni poskus, določen v višini 50.000 evrov.
 
Stečajni upravitelj je do zdaj imel več sreče s spričevalom letalskega prevoznika Adrie Airways (AOC). Na dražbi januarja 2020, ga je namreč kupil poslovnež Izet Rastoder, izklicno ceno 45.000 evrov. Rastoder znan kot »kralj banan«, je največji trgovec z bananami v regiji in šesti največji na vsem svetu.
 

AOC in letalska šola sta se uspešno prodali


Slovenska agencija za civilno letalstvo je letalskemu prevozniku podaljšala AOC za dodatnih devet mesecev od predvidenega datuma prenehanja 20. septembra 2020. Trenutno ga ima v lasti družba Rastoderja, ustanovljena v Sloveniji po propadu Adrie, ki se imenuje Air Adriatic.


Skrbniki so za 7.500 evrov predali tudi letalsko šolo Adrie Airways. Inštitut za ustavno ureditev in človekove pravice je šolo kupil skupaj s strateškim partnerjem iz Kitajske. Slednji je lastnik 55 odstotkov projekta. Peter Jambrek, vodja inštituta s 30-odstotnim deležem, je napovedal, da bo letalska šola postala največja na svetu.
 

Nov nosilec zastave v krilih


FOTO: Vidic Leon
FOTO: Vidic Leon
Letalstvo v Sloveniji ni ravno v razcvetu. Zaradi propada Adrie septembra 2019, je Slovenija ostala brez nacionalne letalske družbe. Zaradi trenutne krize in kalibracij zmogljivosti zaradi omejitev in nizkega povpraševanja 3. novembra ni bilo niti enega rednega prihoda letala.
 
Kot pa smo že poročali, je slovenska vlada v začetni fazi načrtovanja novega nacionalnega letalskega prevoznika. Projekt bi se začel skupaj z zasebnim partnerjem v okviru krovnega svežnja pomoči covid, imenovanega Načrt za oživitev in odpornost, podprt s sredstvi EU. Vlada je za ustanovitev novega letalskega prevoznika namenila 70 milijonov evrov.
 

Več iz te teme:

Več iz rubrike