Slab. Dober. Najbolj kakovosten.
Vsak izmed vas se je že ukvarjal s pozicioniranjem. Recimo podjetja na trgu ali produkta v očeh vašega kupca ali stranke.
Odpri galerijo
Verjetno ste že razmišljali o tem koga bo vaša storitev naslavljala, koga želite nagovoriti s svojo blagovno znamko.
20 let korporativnih izkušenj in več kot 5 let uspešnega podjetniškega življenja mi je omogočilo, da sem ustvarila lastno formulo....
…oblikovala sem 3 ključne sestavine vsakega projekta ali posla, ki se ga polotim:
Zgoraj opisane vrednote in usmeritev poslovanja nam omogočajo, da smo v našem podjetju hitri in izjemno kvalitetni, ker skrbimo za ekskluzivno število strank, ki tudi z našo pomočjo dosegajo vrhunske rezultate.
Kako pa se vi polotite novega posla ali projekta? Vas vodijo finančni kazalci, kvaliteta, osebne vrednote ali učinek, ki ga vaše odločitve ustvarijo?
Morda kombinacija navedenega?
Z veseljem poklepetam z vami o izzivih vodenja in pozicioniranja.
Deljenje izkušenj, različni pogledi in spodbude za dodaten razmislek nam omogočajo rast in razvoj, tako osebno kot poslovno. Tudi zato sem aktivna članica omrežja LinkedIn, vabljeni, da se mi pridružite - https://www.linkedin.com/in/simonaspilak/
20 let korporativnih izkušenj in več kot 5 let uspešnega podjetniškega življenja mi je omogočilo, da sem ustvarila lastno formulo....
…oblikovala sem 3 ključne sestavine vsakega projekta ali posla, ki se ga polotim:
- OSEBNE VREDNOTE: vsako ideja, projekt ali posel, ki ga začenjam, uskladim s svojimi osebnimi vrednotami. Tako sem ravnala tudi v času svoje korporativne kariere, zadnjih 5 let, odkar sem podjetnica, pa je to moje osnovno načelo vodenja podjetja. Ugotovila sem, da je to edini način ustvarjanja in kreiranja storitev za naše stranke, ki mi omogoča, da sem najboljša in da mi nikoli ne zmanjka energije. Da iskreno sijem od sreče, ob vsem kar delam.
- EDINSTVENOST: rada se učim od drugih in prepričana sem, da ni treba izumljati novega, če obstoječ model deluje. A to ne izključuje dejstva, da je pomembno svojo vsebino (produkt ali storitev) nadgraditi ter ji dodati »osebnost« in edinstvenost, ki temelji na vpogledu v potrebe idealne stranke in je usklajena z dolgoročno vizijo. Tudi, ko načrtujete cenovno pozicinioniranje. Verjamem v nišno pozicinioniranje, ko lahko produkt ali storitev najdeta kupca, ki ima edinstveno potrebo oziroma željo uresničiti svoje sanje. Ta način pozicinioniranja zahteva izjemno kvaliteto izvedbe in omogoča premium ceno. A ob edinstvenih rezultatih, ki jih dosegajo moje »nišne» stranke, ponuja tudi izjemen užitek.
- IZJEMNA KVALITETA: izključno izjemna kvaliteta omogoča vpostavitev in sledenje strategiji zapisani pod 2. ključno sestavino. Tisti, ki me poznajo vedo, da nikoli ne in ne bom sprejela kompromisa o kvalitetni izvedbi storitve. Morda gre za perfekcionizem in potrato časa. A si to lahko privoščim. Ker sem pozicionirala svoje podjetje in storitve med nišne oziroma “premium” na trgu. In v tem segmentu šteje izjemna kvaliteta produkta ter izjemno kakovostno izvedene storitve, ki so namenjene točno določenim strankam. Tistim, ki delijo moje osebne vrednote.
Zgoraj opisane vrednote in usmeritev poslovanja nam omogočajo, da smo v našem podjetju hitri in izjemno kvalitetni, ker skrbimo za ekskluzivno število strank, ki tudi z našo pomočjo dosegajo vrhunske rezultate.
Kako pa se vi polotite novega posla ali projekta? Vas vodijo finančni kazalci, kvaliteta, osebne vrednote ali učinek, ki ga vaše odločitve ustvarijo?
Morda kombinacija navedenega?
Z veseljem poklepetam z vami o izzivih vodenja in pozicioniranja.
Deljenje izkušenj, različni pogledi in spodbude za dodaten razmislek nam omogočajo rast in razvoj, tako osebno kot poslovno. Tudi zato sem aktivna članica omrežja LinkedIn, vabljeni, da se mi pridružite - https://www.linkedin.com/in/simonaspilak/
Več iz rubrike
NAJBOLJ NADLEŽNA PRODAJNA VPRAŠANJA
»Živjo, imate minutko časa?« je fraza, ki razkriva, da nam nekdo na drugi strani telefona želi nekaj prodati. Pa bo tak prodajalec uspešen?
Neverjetno, a smisel za humor je ovira pri napredovanju
Spolne enakopravnosti ni na vidiku. Ženske na vodilnih mestih so diskriminirane tudi, če so preveč zabavne oziroma imajo prevelik smisel za humor.