V nadaljevanju preberite:
Kibuba je podjetje, ki se ukvarja z maloprodajo gorniške opreme. Prodaje se loteva prek spleta, izdelke pa je možno kupiti tudi v 14 poslovalnicah. Od tega jih je 10 lociranih v Sloveniji, tri so na Hrvaškem in ena v Italiji. Za polni ali krajši delovni čas je pri njih zaposlenih 100 oseb.
V ponudbi so večinoma izdelki tujih blagovnih znamk; predvsem italijanskih, nemških, avstrijskih in poljskih dobaviteljev. Pohvalijo pa se lahko tudi z lastno blagovno znamko. Gre za zelo tehnološko usmerjeno podjetje, saj igra programska oprema pomemben del poslovnega modela, kar za trgovce sicer ni običajno.
Za uspešno podjetniško zgodbo stoji dr. Rok Stritar, ki je bil nekaj let zaposlen kot asistent pri predmetu Podjetništvo na Ekonomski fakulteti. Študentom ni želel predajati zgolj teoretičnega znanja, zato je začel razmišljati o ustanovitvi lastnega podjetja.
Stritar je navdušen hribolazec, ki prihaja iz gorniške družine. S prijateljem sta med enim od vzponov ugotovila, da pri nas še ni spletne trgovine, ki bi ponujala gorniško opremo. Tako se je porodila ideja o Kibubi, ki je luč sveta ugledala leta 2005.
Rok Stritar nam je v intervjuju zaupal, kako se je podjetje spopadalo z epidemijo, s katerimi izzivi se trenutno srečujejo in po katerih izdelkih je največ povpraševanja. Kot je dejal, pri zaposlovanju še posebej iščejo določene vrline, med njihovimi prioritetami pa je tudi zadovoljstvo zaposlenih.
Vabljeni k branju!
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Svet kapitala prvi mesec že za 4,99 € 0,99 €!
NAROČITE