Ogromna letna rast blagovne znamke za temnopolte ženske
Blagovna znamka Izzy & Liv se uvršča med najhitreje rastoča podjetja v ZDA, leto pa končuje s 5,3 milijona dolarjev prihodkov.
Odpri galerijo
Kot poroča Inc., je podjetnici Nicole Brown uspelo razviti lastno blagovno znamko Izzy & Liv, ki se lahko pohvali z več kot 5 milijonov dolarjev letnih prihodkov, s čimer se uvršča med najhitreje rastoča podjetja v Združenih državah Amerike.
Nicole Brown je začela leta 2003 pisati svoj blog, ki se je sprva imenoval Mahogany Butterfly. Ideja za to se ji je porodila, ko je zaman iskala spletno stran, ki bi obravnavala življenjski slog temnopoltih žensk, katerim pripada tudi sama.
Leta 2015 je Nicole zapustila takratno delovno mesto, blog Mahogany Butterfly pa preimenovala v Izzy & Liv in ga nadgradila s spletno trgovino. Podjetje s sedežem v New Jerseyu je v preteklem letu doseglo 5,3 milijona dolarjev letne prodaje, s čimer se je zavihtelo na 506. mesto lestvice najhitreje rastočih podjetij v ZDA, ki jo je pripravil Inc.
V spletni trgovini Izzy & Liv lahko najdete izdelke, kot so majice s potiskom, torbice, izdelki za opremo doma in drugi dodatki, ki odražajo kulturo temnopoltih žensk. Stranke se lahko odločijo za naročilo paketa, poimenovanega »Brown Sugar Box«, ki ga lahko prejmejo enkrat mesečno, v njem pa se nahajajo najbolj prodajani izdelki v zadnjem obdobju.
Zagon za podajanje na podjetniško pot je Nicole Brown dobila ob rojstvu njene hčere. Ta se je rodila prezgodaj, ob tem pa je imela tudi številne zdravstvene težave. S tem povezani dogodki so jo opomnili na to, da je življenje prekratko, da ne bi nadaljevala z uresničevanjem svojih sanj; ustvariti skupnost za temnopolte ženske.
Brownova se je leta 2015 resno podala v podjetništvo, blagovno znamko pa poimenovala po svoji hčerki. Prvotno se je ukvarjala z oblikovanjem in prodajo majic s potiskom. Letna prodaja se je v prvih dveh letih poslovanja povečala z enega milijona na 2,7 milijona dolarjev. To je Nicole spodbudilo k temu, da je sčasoma povečala nabor izdelkov v ponudbi. »Moja velika želja je bila ustvariti podjetje, ki bi ponujalo izdelke, ki bi nagovarjali temnopolte ženske,« je povedala Nicole.
Dober glas o podjetju se hitro širi tudi po zaslugi zvestih strank, ki delijo pozitivne komentarje in fotografije izdelkov prek družbenih omrežjih. Ustvarila se je celo Facebook skupina privrženk blagovne znamke, ki organizirajo tudi srečanja in druženja.
Nicole pravi, da po njenih izkušnjah denar začne prihajati, če je podjetnik pristen v odnosu do svojih strank. Dodaja, da se je namesto neprestanega razmišljanja o uspehu podjetja smiselno osredotočiti na to, kako prek poslovanja in izdelkov obogatiti vrednost svojih strank.
Kljub temu, da je Brownova ženska mnogih talentov, pa se je kot številni drugi podjetniki v začetku srečevala s poslovnimi izzivi. Sčasoma se je naučila upravljati z zalogami izdelkov, upravljati denarni tok in voditi proces zaposlovanja novih sodelavcev.
V podjetju Izzy & Liv je danes redno zaposlenih osem oseb, nekaj oseb pa je v funkciji zunanjih sodelavcev. Nicole pravi, da je ena najpomembnejših veščin, ki se jih je morala naučiti v sklopu podjetništva, delegiranje.
Blog, ki je postal trgovina
Nicole Brown je začela leta 2003 pisati svoj blog, ki se je sprva imenoval Mahogany Butterfly. Ideja za to se ji je porodila, ko je zaman iskala spletno stran, ki bi obravnavala življenjski slog temnopoltih žensk, katerim pripada tudi sama.
Leta 2015 je Nicole zapustila takratno delovno mesto, blog Mahogany Butterfly pa preimenovala v Izzy & Liv in ga nadgradila s spletno trgovino. Podjetje s sedežem v New Jerseyu je v preteklem letu doseglo 5,3 milijona dolarjev letne prodaje, s čimer se je zavihtelo na 506. mesto lestvice najhitreje rastočih podjetij v ZDA, ki jo je pripravil Inc.
V spletni trgovini Izzy & Liv lahko najdete izdelke, kot so majice s potiskom, torbice, izdelki za opremo doma in drugi dodatki, ki odražajo kulturo temnopoltih žensk. Stranke se lahko odločijo za naročilo paketa, poimenovanega »Brown Sugar Box«, ki ga lahko prejmejo enkrat mesečno, v njem pa se nahajajo najbolj prodajani izdelki v zadnjem obdobju.
Podjetje poimenovala po hčerki
Zagon za podajanje na podjetniško pot je Nicole Brown dobila ob rojstvu njene hčere. Ta se je rodila prezgodaj, ob tem pa je imela tudi številne zdravstvene težave. S tem povezani dogodki so jo opomnili na to, da je življenje prekratko, da ne bi nadaljevala z uresničevanjem svojih sanj; ustvariti skupnost za temnopolte ženske.
Brownova se je leta 2015 resno podala v podjetništvo, blagovno znamko pa poimenovala po svoji hčerki. Prvotno se je ukvarjala z oblikovanjem in prodajo majic s potiskom. Letna prodaja se je v prvih dveh letih poslovanja povečala z enega milijona na 2,7 milijona dolarjev. To je Nicole spodbudilo k temu, da je sčasoma povečala nabor izdelkov v ponudbi. »Moja velika želja je bila ustvariti podjetje, ki bi ponujalo izdelke, ki bi nagovarjali temnopolte ženske,« je povedala Nicole.
Denar prihaja, če ima podjetnik pristen odnos
Dober glas o podjetju se hitro širi tudi po zaslugi zvestih strank, ki delijo pozitivne komentarje in fotografije izdelkov prek družbenih omrežjih. Ustvarila se je celo Facebook skupina privrženk blagovne znamke, ki organizirajo tudi srečanja in druženja.
PREBERITE ŠE:
Nicole pravi, da po njenih izkušnjah denar začne prihajati, če je podjetnik pristen v odnosu do svojih strank. Dodaja, da se je namesto neprestanega razmišljanja o uspehu podjetja smiselno osredotočiti na to, kako prek poslovanja in izdelkov obogatiti vrednost svojih strank.
Kljub temu, da je Brownova ženska mnogih talentov, pa se je kot številni drugi podjetniki v začetku srečevala s poslovnimi izzivi. Sčasoma se je naučila upravljati z zalogami izdelkov, upravljati denarni tok in voditi proces zaposlovanja novih sodelavcev.
V podjetju Izzy & Liv je danes redno zaposlenih osem oseb, nekaj oseb pa je v funkciji zunanjih sodelavcev. Nicole pravi, da je ena najpomembnejših veščin, ki se jih je morala naučiti v sklopu podjetništva, delegiranje.
Več iz rubrike
10 podjetij, ki omogočajo delo od koderkoli
Prihodnost dela je fleksibilna oblika dela, zato vse več podjetij razmišlja o razširitvi možnosti dela na daljavo za svoje zaposlene.
»Working smarter« je recept za dodano vrednost in preboj
Smo med med gospodarsko srednje razvitimi v EU, zaostanek za naprednejšimi pa je povezan z nižjo produktivnostjo. Mar ne delamo dovolj "pametno"?