Spletna trgovina ne pozna krize …
Boj na trgu je hud, opozarjajo pri Mercatorju. Njegove ostrine pa za zdaj ne poznajo v spletnih trgovinah, saj se število nakupov v njih zadnja leta ves čas veča, kar velja tudi za največjega slovenskega spletnega trgovca mimovrste.com. »V lanskem poslovnem letu, ki se je končalo marca, smo dosegli 38-odstotno rast poslovanja,« je dejala Lea Benedejčič, direktorica mimovrste.com. Tudi prva polovica letošnjega poslovnega leta naj bi obetala veliko, saj so pri spletnem trgovcu že pred prazničnim vrhuncem dosegli 20-odstotno rast glede na lansko poslovanje.
Vendar je še vedno nekaj prostora za nadaljnji razvoj, saj je spletno nakupovanje v Sloveniji pod povprečjem EU. V zadnjem letu je tovrstni nakup opravilo 39 odstotkov Slovencev, kar je 14 odstotnih točk za povprečjem in približno dvakrat manj kot, denimo, na Danskem, v Luksemburgu ali Veliki Britaniji. Kljub temu je mogoče slediti jasnemu trendu rast, kar pomeni, da je spletno nakupovanje za mnoge že postalo prva izbira, saj vidijo v njem prednosti pred fizičnimi trgovinami, je povedala Benedejčičeva in naštela vse od nižjih spletnih cen, boljše poprodajne storitve, dostave na dom …
Razvoj spreminja osnovne percepcije potrošnikov in ti trendi so pravzaprav globalni. V korak s časom želi stopiti tudi Mercator, ki vlaga v nove tehnologije, kot sta spletna trgovina ali pa, denimo, M scan, ki lajša glavobol ob plačevanju pred odhodom iz trgovine. A vse novosti niso dovolj, da bi potrošniki porabili toliko, kot so nekoč.
Več iz rubrike
3D tisk pozitivno vpliva na gospodarstvo
Najpogosteje 3D tisk proizvaja slušne aparate, protetične pripomočke in tekaške copate.
Bomo trajnost dosegli z jedrsko fuzijo?
Znanstveniki dosegli stabilizacijo jedrskega zlivanja, kar je dober znak za prihodnost