Poslovna in proizvodnja inteligenca z roko v roki?

dr. Alexander Engels, direktor in ustanovitelj podatkovnega podjetja Solopex: Obe strani govorita svoj jezik, za dobre rezultate se morata poslovna in proizvodnja inteligenca uskladiti. 
Fotografija: podatki
Odpri galerijo
podatki

V Ljubljani poteka Forum poslovne  analitike. Pravilno zbiranje, obdelava, interpretacija in potem implementacija podatkov v poslovne procese je gonilo razvoja in prihodnosti večine gospodarskih panog. 

dr. Alexander Engels, direktor in ustanovitelj podatkovnega podjetja Solopex, ki deluje v Sloveniji je poudaril, kako se poslovna in proizvodnja inteligenca v podjetju razlikujeta na skoraj vseh področjih in se zato težko razumeta, čeprav se za uspešno realizirane cilje morata. 

Poslovna inteligenca je sestavljena iz menedžerjev, vodji oddelkov, prodaje, nabave itd. Proizvodnja inteligenca pa iz inženirjev, orodjarjev, logistike. "Te dve inteligenci govorita vsaka svoj jezik. Prvi ekonomski jezik, drugi tehnološki jezik." 

Kako naj se torej razumeta, ko poslovna inteligenca teži k večji dobičkonosnosti in večji prodaji, proizvodnjo inteligenco pa zanima produktivnost, ravnovesje, kvaliteta, varnost?

Osebi, ki prihajata vsaka iz svojega sveta, morata razumeti drugo drugo in se naučiti jezikov ter delovati s skupnim ciljem; povečanja prihodkov in zmanjšanja stroškov. 
 

Več iz rubrike