Poslovna ideja: od Microsofta do senčnika na plaži
Aplikacija Coco uporabnikom omogoča izbiro plaže na podlagi različnih kriterijev, kot so tip obale, možnost parkirnega prostora, brezžične internetne povezave, bližina barov in restavracij, mnenja drugih uporabnikov in podobno.
Ko uporabnik izbere plažo, lahko rezervira prostor pod želenim senčnikom, z ležalnikom ali brez. Po rezervaciji se denar avtomatsko trže z uporabnikovega transakcijskega računa, le-ta pa se na ta način izogne gneči na vhodu plaže.
Antonio Baldassarre pravi, da se jima je s sodelavcem Nicolo Palumbom ideja porodila na skupnem dopustu, ko sta utrujena po službenih obveznostih izbirala plaže in iskala možnost sence. »Odločila sva se za start-up, tako sva zapustila delovni mesti na Microsoftu in se lotila projekta Coco App.«
Po mesecih raziskave trga sta naredila poslovni načrt in se lotila dela na računalniku. »Ker oba prihajava iz tehnološkega sektorja, ni bilo težko. Aplikacija je brezplačna in zelo uporabna, zato sva hitro dobila precej uporabnikov. Sedaj ciljava na tujino,« doda.
Več iz rubrike
3D tisk pozitivno vpliva na gospodarstvo
Najpogosteje 3D tisk proizvaja slušne aparate, protetične pripomočke in tekaške copate.
Bomo trajnost dosegli z jedrsko fuzijo?
Znanstveniki dosegli stabilizacijo jedrskega zlivanja, kar je dober znak za prihodnost