Podjetniške zvezde: Agitavit Solutions

Uspešni tudi pod drugim imenom.
Fotografija: Roman Šipić
Odpri galerijo
Roman Šipić

Podjetje Agitavit Solutions ni bilo vedno znano pod tem imenom. Po vzrok za odločitvijo o menjavi blagovne znamke se je treba ozreti v Nemčijo, najpomembnejši trg za ljubljansko podjetje, ki je specializirano za digitalizacijo ter informacijske in programske rešitve.

Še do novembra lani je podjetje Agitavit delovalo pod blagovno znamko Agito, kar v latinščini pomeni premakniti oziroma spraviti v akcijo. Toda nastop na enem od nemških sejmov je v akcijo spravil konkurenta s podobnim imenom. Nemško podjetje Adito – ime je različno, a v Nemčiji je marsikdaj dovolj, da je le fonetično podobno – je grozilo s tožbo in v ljubljanskem podjetju so se odločili, da ne bodo tvegali visokih kazni in sprejeli odločitev za spremembo blagovne znamke.

Po višjo rast v Nemčijo

Previdnost je razumljiva. Omenili smo, da je Nemčija zelo pomemben trg za Agitavit, tam ima slovensko podjetje tudi drzne načrte. »Uresničujemo strategijo, ki smo jo zasnovali leta 2015 in aktivno iščemo nove priložnosti z obiski potencialnih strank, udeležb na sejemskih prireditvah in namenskih dogodkih ter s prijavami na razpise,« je dejala direktorica Anka Brus in dodala: »Da bi povečali tržni delež, bomo letos prenovili spletno stran v nemščini in ponudili tudi dodatna vsebinska gradiva v nemščini za podporo digitalnemu marketingu na tem trgu.«

Roman Šipić
Roman Šipić

Poslovni uspeh, ki ga do zdaj ni manjkalo, tudi v prihodnje verjetno ne bo izostal. Prihodki so se kljub zahtevnemu procesu menjave blagovne znamke zvišali za več kot 14 odstotkov. Letos pa naj bi po besedah Brusove zrasli za še nadaljnjih 15 odstotkov na okoli 4,5 milijona evrov.

Nenehna rast pomeni, da bodo prostori na Letališki, vsaj v sedanji konfiguraciji, kmalu postali pretesni za vse številnejšo ekipo programerjev. »Kmalu se bomo morali razširiti,« je napovedal Brusova med našim obiskom in dejala: »Letos smo zaposlili že šest novih sodelavcev, ekipo pa bomo širili še naprej.« Vseh zaposlenih je že več kot 80, v Agitavitu pa iščejo nove moči predvsem med razvijalci programske opreme, projektnimi vodji in svetovalci.

Microsoft, Sandoz, Kolektor ...

»Naši cilji v prihodnosti so rast prometa in dodane vrednosti na zaposlenega, povečanje deleža na tujih trgih ter rast storitev in rešitev v oblaku,« je dejala Brusova. Agitavit je lani ustvaril sicer okoli 55.000 evrov bruto dodane vrednosti na zaposlenega, kar je precej nad slovenskim povprečjem pri dobrih 42.000 evrih. Delež prihodkov na tujih trgih pa je lani presegel 70 odstotkov. Omenimo še, da so prihodki lani zrasli za 3,9 milijona evrov, čisti dobiček pa na dobrih 680.000 evrov, medtem ko Agitavit po oceni družbe Bisnode sodi med tista slovenska podjetja z bonitetno oceno AAA.

»Pomembno je, da nam stranka zaupa in verjame, da bo projekt z nami privedla do uspešnega zaključka,« pravi Anka Brus, direktorica Agitavit Solutions.

»Agitavit je bil ustanovljen z vizijo, da z informacijsko tehnologijo našim strankam zagotovimo kakovostne rešitve za njihove poslovne izzive,« ponosno razlaga Brusova in nadaljuje, da so bili v podjetju že od začetka usmerjeni predvsem v tiste strankine specifične procese, za katere ni obstajal že izdelan produkt na trgu in je bilo zato treba razviti unikatno rešitev po meri.

»Pomembno je, da nam stranka zaupa in verjame, da bo z nami projekt privedla do uspešnega zaključka,« pravi Brusova in eden od rezultatov tega je tudi dolg seznam strank zvenečih imen iz evropskega in svetovnega gospodarstva. Sodelujejo, na primer, s farmacevtskim velikanom Sandoz Group ter z družbami, kot so Microsoft, Hilti Corporation, Axalta Coating Systems, Bayerische Versorgunskammer, Münchensko letališče, Kolektor Group, Gen-I, Abanka in Mercator.

Več iz rubrike