Neustavljiva volja in predanost delu mlade ekipe slovenskega startupa

Mlada startup ekipa je ustvarila novo slovensko družabno omrežje Actimatch, ki omogoča personalizirano povezovanje in enostavnejšo organizacijo dogodkov.
Fotografija: Actimatch, Matej Žnidarič in Urban Ferčec. FOTO: Osebni arhiv
Odpri galerijo
Actimatch, Matej Žnidarič in Urban Ferčec. FOTO: Osebni arhiv

»Socialnih omrežij in platform za spoznavanje novih ljudi nam ni treba posebej predstavljati, saj nas večina uporablja vsaj nekaj izmed njih. Ob začetku njihove uporabe ja navdušenje zelo veliko – toliko novih ljudi na dosegu roke, vsi dogodki in prijatelji na enem mestu … Po nekaj letih pa nas vedno več uvidi številne pomanjkljivosti, ki jih socialna omrežja in platforme za spoznavanje prinašajo. Spoznavanje novih ljudi z namenom iskanja novih prijateljstev je postalo praktično nemogoče, saj vsi od nas nekaj zahtevajo ali pa si želijo le bežnih razmerij. Omrežja nas silijo v veliko število virtualnih »prijateljev«, ki jih velikokrat niti ne poznamo in tako kljub velikemu številu teh nimamo nikogar za druženje v živo,« današnji problem opisuje mlada slovenska startup ekipa, ki je ustvarila novo slovensko družabno omrežje Actimatch.
 
FOTO: Actimatch
FOTO: Actimatch
Glavni problem, ki ga rešuje nova platforma, je osamljenost in pomanjkanje družbe, saj je dandanes nove ljudi, ki so nam podobni, zelo težko spoznati, v trenutni situaciji zaradi novega koronavirusa pa je slednje praktično nemogoče, poudarjajo mladi podjetniki.
 
Prepričani so, da platforma Actimatch rešuje velik problem organizacije dogodkov, ki je preko njihove platforme hitrejše, preglednejše in enostavnejše, hkrati pa so ti vidni vsem v bližini, ki imajo tak interes.
 
Izpostavljajo tudi velik problem trenutnih socialnih omrežij, ki so postala polna oglasov in objav neznancev, pri čemer je dogajanje in aktivne ljudi na njih praktično nemogoče najti.
 

Inovacija


»Inovativna prednost družabne platforme Actimatch je v tem, da je bistvo dogajanja preseljeno na zemljevid, kjer uporabniku v njegovi bližini prikazuje dogodke iz področij, ki so mu zanimivi in se jih lahko uporabnik udeleži,« pojasnjuje Matej Žnidarič, eden od ustanoviteljev, sicer pa študent 5. letnika medicine.
 
FOTO: Actimatch
FOTO: Actimatch
Platforma omogoča iskanje ljudi, ki so nam podobni po interesih, starosti ali spolu v naši bližini. Z novimi prijatelji se tako lahko pogovarjamo kar znotraj platforme, ki omogoča tudi pogovore v skupinah ter v dogodkih, pri čemer pa je želja uporabnike po virtualnem spoznavanju povezati na druženjih v živo.
 
Pomembna lastnost platforme je tudi enostavno ustvarjanje zasebnih ali javnih dogodkov, katerih namen je olajšati organizacijo ter povezati ljudi, ki jih zanimajo enake stvari. »S tem želimo zmanjšati delež osamljenosti in ustvariti skupnost družabnih ljudi,« izpostavljajo v ekipi.
 

Pomembni so interesi, ne prikazna slika

 
Edinstvena ponujena vrednost platforme Actimatch je v personaliziranem iskanju in ujemanju ljudi s podobnimi interesi z namenom tvorjenja pristnih prijateljstev, kar trenutno v taki meri ne ponuja nobena razširjena rešitev. Na drugi strani pa bodo uporabniki lahko v svoji bližini na zemljevidu videli dogodke po lastnih interesih, kar je ponovno velika inovativnost.
 
Na uporabniškem profilu ni poudarek na prikazni sliki, temveč na njegovih interesih, opisu ter ostalih lastnostih, na podlagi katerih želimo ustvarjati pristnejše in trajnejše povezave med ljudmi. »Ker pa je naš cilj ustvariti varno in odprto omrežje za povezovanje pa so naši uporabniki zavarovani na številne načine,« dodaja soustanovitelj Urban Ferčec.

FOTO: Actimatch
FOTO: Actimatch
Skupaj z virtualnimi pogovori in lažjo organizacijo dogodkov, v startupu verjamejo, da imajo produkt, ki je dandanes resnično potreben in iskan. »Z večjim številom uporabnikov bomo gotovo pritegnili tudi organizatorje dogodkov in s tem plačnike na naši platformi, česar zaradi trenutnega statusa produkta še ne moremo podrobneje razčleniti,« je prepričan Ferčec.
 
Actimatch ne bo kopija že obstoječih družbenih platform. Rešitev neposredno rešuje problematiko osamljenosti, ki postaja eden največjih problemov sodobne generacije – skoraj 50 odstotkov mlajših od 30 let zase pravi, da se občasno počuti osamljene. Osamljenost ima na zdravje velike mentalne  fizične posledice. Velik krivec zato so tudi trenutna družabna omrežja, na katerih je nove ljudi praktično nemogoče spoznati. Actimatch bo odprto okolje, na katerem je prioriteta povezovanje s podobnimi ljudmi ter iskanje družbe za druženje v živo, kar bo pripomoglo k manjši osamljenosti ter večjemu zdravju ljudi, pravi mlada ekipa. 
 
»Čeprav bo prvotni videz gotovo precej podoben, imamo trenutno že implementiranih več inovativnih funkcij na področju povezovanja ljudi kot tudi na zemljevidu, ki je osrčje naše platforme. V prihodnje pa bo na inovativnosti prav gotovo največji poudarek, saj si želimo ustvariti omrežje, ki je po svoji funkcionalnosti popolnoma drugačno. Tako želimo popolnoma revolucionirati spoznavanje ljudi, popolnoma spremeniti izgled trenutnih pogovorov in ustvariti najbolj družabno omrežje do sedaj,« pojasnjuje Žnidarič.
 

Spoznavanje novih ljudi in organizacija dogodkov

 
FOTO: Actimatch
FOTO: Actimatch
Bistvo platforme Actimatch je spoznavanje novih ljudi in organizacija dogodkov, kar po svoji namembnosti spada v samo področje komunikacijske tehnologije, ki temelji na izboljšani personalizaciji. Znotraj platforme bodo tako omogočeni pogovori z drugimi ljudmi kot tudi obdelava ter shranjevanje uporabniških informacij za namene povezovanja podobnih ljudi. Velik del platforme bo tudi organizacija dogodkov v post covidnemu času in poudarek na udeleževanju dogodkov za vse zainteresirane.
 
»V post covidnemu času bomo implementirali možnost plačljive promocije dogodkov s strani večjih organizatorjev koncertov, športnih in kulturnih prireditev, ki bodo v platformi imeli priložnost biti vidni vsem uporabnikom. Ob enem je platforma Actimatch primerna za športne in kulturne organizacije za lažjo in preglednejšo organizacijo skupinskih delavnic, treningov in ostalih dogodkov,« ocenjuje Ferčec.
 

Ekipni duh

 
Neulovljiva prednost je prav ekipa, v kateri so strokovnjaki na področju programiranja, dizajna in marketinga, ki tvorijo celoto, ki lahko omogoči razvoj in promocijo produkta do njegovega celotnega potenciala, zaključujejo pri Actimatchu in podarjajo, da se je za veliko prednost izkazalo tudi večkratno testiranje produkta pred njegovim polnim lansiranjem na trg, saj so, kot pravijo, tako ugotovili veliko pomanjkljivosti, ki so jih v končni verziji produkta lahko popravili. Verjamejo, da lahko z neustavljivo voljo in predanostjo delu ustvarijo kvalitetno in konkurenčno družabno platformo.
 
 
 
 

Več iz rubrike