Naročanje in plačevanje hrane na dom preko mobilne aplikacije
Naročanje hrane na dom postala utečena navada mnogih Slovencev, raziskava portala ehrana.si pa kaže, da to počnejo vedno bolj pogosto ne le preko klica ali spleta, temveč tudi aplikacij, zato so prenovili mobilno aplikacijo in ji dodali piko na i. Z raziskavo so namreč ugotovili, kaj je največja težava ljudi, ki naročajo hrano na dom. »Opažamo, da je najpogostejša težava, da naročniki in dostavljavci nimajo dovolj drobiža. Pomislite, le kje dobiti drobiž zvečer v blokovskem naselju,« povzema njihove izkušnje Anže Noč iz ehrana.si .
Prav na podlagi te raziskave so združili moči s podjetjem Hal mBills in po novem skupaj omogočajo svežo storitev, ki se je v tujini že dobro prijela, naročanje in plačevanje hrane preko mobilne aplikacije.
Primož Zupan, direktor podjetja MBILLS, pove, da je to šele začetek velike zgodbe. Z njim se strinja Borut Markelj, soustavnovitelj storitve ehrana. »Aplikacija omogoča tudi komentiranje in ocenjevanje restavracij. To je dodatna vrednost, s katero postajamo spletna skupnost.«
Jože Čad iz Gostilne Čad je posodobil sistem plačevanja, saj si želi biti v koraku s trendi plačevanja. »Ta sodobna rešitev plačilnega prometa je podprta tudi s strani Banke Slovenije in je zato dovolj resna ter povrhu še prijazna do uporabnika. Poleg tega je to poceni plačilni sistem.«
Več iz rubrike
3D tisk pozitivno vpliva na gospodarstvo
Najpogosteje 3D tisk proizvaja slušne aparate, protetične pripomočke in tekaške copate.
Bomo trajnost dosegli z jedrsko fuzijo?
Znanstveniki dosegli stabilizacijo jedrskega zlivanja, kar je dober znak za prihodnost