Nagrada za najpodjetniško idejo podjetju Dotcom
Trgovske, gostinske in hotelske verige se vodenja temperatur v hladilnih napravah večinoma še vedno lotevajo ročno, so na podlagi tržne raziskave pred časom ugotovili v slovenskem podjetju Dotcom, zato so pred dvema letoma začeli razmišljati, kako bi se to dalo avtomatizirati.
S Saefyjem ciljajo na proizvajalce in distributerje hladilnikov in zamrzovalnikov, večje verige s področja prodaje in distribucije hrane, kot so hoteli, restavracije s hitro prehrano, supermarkete, bencinske črpalke. Skratka, vse, ki morajo spremljati in delovati po pravilih HACCP. Dotcom je s Saefyjem že prodrli na švicarski trg, kjer jim zaupa veriga ameriške restavracije McDonald's, načrtujejo pa tudi prodor na vse evropske trge.
Dotcom je bil ustanovljen leta 2004 v Trstu, danes pa podjetje, ki ga vodi Iztok Colja, posluje z dveh sedežev, iz Ljubljane in Trsta. V zadnjem času se osredotoča predvsem na inovacije s področja interneta stvari.
Predstavitev:
Več iz rubrike
3D tisk pozitivno vpliva na gospodarstvo
Najpogosteje 3D tisk proizvaja slušne aparate, protetične pripomočke in tekaške copate.
Bomo trajnost dosegli z jedrsko fuzijo?
Znanstveniki dosegli stabilizacijo jedrskega zlivanja, kar je dober znak za prihodnost