Musk zavrača kritike o potencialni okoljski škodi tovarne v Berlinu

Gigafactory 4 naj bi porabil  98.000 litrov vode na uro. Musk trdi, da temu ni tako, čeprav to navaja projektna dokumentacija.
Fotografija: Ustanovitelj Tesle Elon Musk.
Odpri galerijo
Ustanovitelj Tesle Elon Musk.

Ustanovitelju Tesle Elonu Musku okoljevarstveniki očitajo, da bo njegovo nova tovarna, ki bo stala na robu Berlina, močno okrnila lokalne vodne vire. Napovedani so že lokalni protesti.

 Projektna dokumentacija, ki je vir spora, navaja, da bi Gigafactory 4 potreboval približno 98.000 litrov vode na uro.
Na Twitterju je Elon Musk po poročanju Bloomberga dejal, da je zaskrbljenost, da bi tovarna v bližini Berlina povzročila pomanjkanje vode, pretirana.
 
"Mislim, da moramo razčistiti nekaj stvari," je tvitnil izvršni direktor električnih avtomobilov in dodal, da proizvodnja ne porabi toliko čiste vode vsak dan, ampak morda le kakšen dan, ki je bolj izjema kot pravilo.
 
Tesla bo moral tako preden bo lahko intenzivno začel z gradnjo tovarne poskrbeti za še kar nekaj okoljevarstvenih ovir. Predvidena tovarna se namreč nahaja na gozdnem območju bogatem z vodnimi viri, ki meji na naravni rezervat.
 
Musk se je v zadnjih dneh ukvarjal z odstranjevanjem neeksplodiranih bomb iz druge svetovne vojne, ki so še vedno na območju. V nedeljo so izvedli nadzorovane detonacije sedmih vojnih bomb, je poročala nemška tiskovna agencija DPA.

V Berlinu bo stala prva večja tovarna Teslinih avtomobilov v Evropi. Proizvodnja avtomobilov naj bi se tu začela leta 2021.

Preberite tudi:
Elon Musk: Sedem nasvetov, ki jih podjetniki morate upoštevati

Elon Musk kot simbol milenijske generacije

Kot navdušenec nad električnimi avtomobili je Elon Musk leta 2004 z vložkom 30 milijonov lastnega denarja postal eden prvih investitorjev v Tesla Motors, podjetja, ki sta ga leto prej ustanovila Martin Eberhard in Marc Tarpenning. S tem si je nemudoma prislužil pozicijo prvega nadzornika, vendar jo je pred kratkim izgubil. Leta 2006 je Tesla predstavil prvo električno vozilo, ki se je od konkurenčnih razlikovalo po športnem videzu pa tudi športnih karakteristikah.

Z enim polnjenjem litij-ionske baterije je lahko prevozilo 394 kilometrov, v štirih sekundah pa doseglo hitrost 97 kilometrov na uro. S tem je Tesla postal simbol milenijske generacije, za katero je poleg hedonizma značilna tudi izrazita skrb za okolje. Marketinški strategi Rolling Stonse današnjega časa vidijo prav v Tesli in Elonu Musku, nam je v intervjuju dejal legendarni oglaševalec Michael Conrad. »Razumljivo, človek je na misiji, da bo svet osvobodil fosilnih goriv.«


 

Več iz rubrike

ikonomija

Slovenija vodi inovacijsko dirko v jugovzhodni Evropi

Slovenija se je po nacionalnih inovacijskih sistemih uvrstila med najvišje države med jugovzhodno Evropo (JVE), sledita ji Turčija in Srbija, je sporočila Evropska komisija.

ikonomija

Organizacijske tegobe prestavljenih olimpijskih iger

Poletne olimpijske na Japonskem so prestavljene na 23.julij naslednje leto. Se bodo olimpijske igre odvijale, če pandemija takrat še ne bo pod nadzorom?

ikonomija

Musk bo z milijonom dolarjev zavaroval upravo pred tožbami

Pri Tesli so Elon Musku v tem tednu izplačali skoraj milijon dolarjev, kateri bi pokrili stroške tožb, hkrati pa se slišijo pozivi po njegovi odstavitvi.

ikonomija

Gary Vaynerchuk: »Za večjo srečo prilagodite pričakovanja osebnega dohodk…

Belorusko-ameriški milijonar je prepričan, da bi mladi podjetniki morali za večji uspeh premisliti svoje sanje in realno prilagoditi pričakovanja osebnih dohodkov.

Komentarji: