Mikropis: Slovenci postavili prve samopostrežne blagajne v Južni Koreji

Slovenska družba Mikropis je v Seulu v Južni Koreji pričela z nameščanjem samopostrežnih blagajn v hipermarkete največje tamkajšnje trgovske družbe E-Mart.
Fotografija: arhiv podjetja
Odpri galerijo
arhiv podjetja

Največje južnokorejsko trgovsko podjetje E-Mart, ki ima 160 trgovin in ustvari preko 12 milijard dolarjev prometa letno, odpira vrata novemu načinu nakupovanja, ki je v Sloveniji tudi s pomočjo Mikropisa že dobro uveljavljeno. Tovrstne blagajne so namreč postavili v Mercator že leta 2007.

Samopostrežne blagajne so v Mikropisu prilagodili potrebam južnokorejskega naročnika in omogočili, da kupci lahko preko njih izvajajo nakupe, uporabljajo kupone, kartice zvezstobe, brezgotovinska plačila, ipd. Lokalizirali so jih v korejski jezik, poleg korejščine pa je za kupce na voljo še angleščina in kitajščina. Mikropis pri tem sodeluje s svojim dolgoletnim partnerjem IBM-Toshibo, ki ima vstop na južnokorejski trg in celotno regijo daljnega vzhoda kot del dolgoročne strategije.

Janez Uplaznik, direktor Mikropisa, je ob vstopu na korejski trg povedal: »Rešitve za trgovce so ena najpomembnejših dejavnosti Mikropisa. S svojim znanjem smo vrsto let razvijali prepoznavne produkte na domačem trgu in v nam bližnjih državah, ki jih kupci danes uspešno uporabljajo. Zadnja leta vstopamo tudi na globalni trg – po Kitajski v lanskem letu smo od letos s samopostrežnimi blagajnami prisotni tudi v Južni Koreji. Dolgoletno zaupanje tako velikih partnerjev, kot je IBM – Toshiba, nam je odprlo vrata k eni največjih trgovskih družb na svetu. V Mikropisu smo močno usmerjeni v to, da prisotnost na azijskih trgih razvijamo tudi v prihodnje.«

Več iz rubrike